Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carne de pui si produse adiacente


Detaliu pentru invitatia numarul 327353
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Brasov
Numar invitatie: 327353/21.05.2012
Denumire contract: Achizitia de carne de pui si produse adiacente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BrasovCod fiscal: 9870339, Adresa: Str. Iuliu Maniu nr. 6, Brasov, Telefon: 0268/417100, Fax: 0268/411124
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Iuliu Maniu nr. 6, Brasov, Romania, cod postal: 500091, telefon: +40 268417100, fax: +40 268411124, persoana de contact: Claudiu Dalea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Brasov, Str. Iuliu Maniu nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carne de pui si produse adiacente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea de carne de pui, produse din carne de pasare inclusiv oua, necesare pentru hrana beneficiarilor institutionalizati in cadrul DGASPC Brasov.Valoarea minima de 155296, 77 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)iar valoarera maxima de 247995, 16 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 995.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in valoare de 2.000 lei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: in toate formele permise de lege : scrisoare de garantie bancara, numerar la casierie, sau ordin de plata in contul : RO 27 TREZ 1315 006 XXX000 180, Trezoreria Brasov, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. ? modalitatea de constituire doar daca autoritatea contractanta, pe langa modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, permite si posibilitatea depunerii la casierie a unei sume in numerar ( Ordinul de plata reprezinta virament bancar si prin urmare, indiferent daca autoritatea contractanta prevede sau nu in documentatie aceasta posibilitate, operatorul economic se poate prevala de ea in baza art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006) Restituirea se va face numai prin trezorerie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in maxim 10 zile de la semnarea contractului prin toate posibilitatile permise de articolul de lege, respectiv art. 90 alin. (1)din H.G. nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1:1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG.34/2006, completata pe propria raspundere ? Formular 12A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG.34/2006, completata pe propria raspundere ? Formular 12B3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - anexa Ord. 314/2010Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuieindeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr.2: Ofertantii vor dovedi ca si-au indeplinit obligatiile privind plata taxelor si impozitelor. Nu se vor accepta la licitatie ofertantii ce nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, doar daca acestea au fost reesalonate.(conform art.9 din Ord.509/2011 se vor permite si inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor).In acest sens ei vor prezenta: - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, in copie conform cu originalul.- cazierul fiscal in original sau xerocopie stampilata conform cu originalul, eliberat de DGFPDin certificatele fiscale cerute mai sus trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 3: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006. Pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantii vor completa pe propria raspundere Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 - Formularul 2.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Din partea autoritatii contractante urmatoarele persoane detin functii de decizie in cadrul procedurii: Dalea Claudiu, Otrocol Cristina, Grecu Ioan, Popa Lavinia, Lacatusu Mirela, Petrescu Adriana, Nana Junoiu, Mihali Ioan, Zavastin Daniela.Cerinta nr. 4 - Declararea calitatii de participant la procedura. In acest sens operatorii economici vor completa Formular 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 5 - Acord de asociere : In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un accord de asociere. Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In cazul ofertei declarate castigatoare , la incheierea contractului deachizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere. Cerinta nr. 1: Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in xerocopie conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de produse solicitate; ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest certificat constatator in original sau copie legalizata.? Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de furnizare de produsecare face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniCifra de afaceri solicitata este cea globala.In acest sens se solicita completarea si prezentarea formularului B2 - Informatii generale cudatele de identificare ale operatorului economic; cucifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Dovedirea experientei similare Se va completa Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani - din care sa rezulte ca operatorul economic a avut contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare.In lista se va completa minim un contract. Cerinta nr. 2: Recomandari/acte constatatoareSe vor prezenta recomandari/acte constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista cu principalele livraridin care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective.Se va prezenta minim o recomandare.Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspunderein care sa se specificeca autovehiculelecu care se vor livra produsele sunt autorizate din punctde vedere sanitar ? veterinar pentru transportul alimentelorCerinta nr. 4: Prezentarea de autorizatii sanitare emise de catre Directia deSanatate PublicaCerinta nr. 5 : Se solicita completarea Formularului nr7 (partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti Cerinta nr 1: Certificat de atestare a sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008 In acest sens va prezenta fotocopii, conform cu originalul, ale: -Certificatului de atestare a sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau Dovada implementarii sistemului calitatii.Cerinta nr 2: Certificat de atestare a sistemului de siguranta a alimentului HACCP sau echivalent .In acest sens va prezenta fotocopii, conform cu originalul, ale acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer