Achizitie publica - Achizitia de carne de pui si produse adiacente
Detaliu pentru invitatia numarul 349743
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349743/02.07.2013
Denumire contract: Achizitia de carne de pui si produse adiacente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BrasovCod fiscal: 9870339, Adresa: Str. Iuliu Maniu nr. 6, Brasov, Telefon: 0268/417100, Fax: 0268/411124
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Iuliu Maniu nr. 6, Brasov, Romania, cod postal: 500091, telefon: +40 268417100, fax: +40 268411124, persoana de contact: Claudiu Dalea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Brasov, Str. Iuliu Maniu Nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carne de pui si produse adiacente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea de carne de pui, produse din carne de pasare inclusiv oua, necesare pentru hrana beneficiarilor institutionalizati in cadrulDGASPC Brasov.Valoarea minima de 253037.37lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora sievalua ofertele)iar valoarera maxima de 421728.96lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Se aplica prevederile art.6 din HG 925/2006 actualizata.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 037.37 - 421, 728.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in valoare de 3.500 lei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Perioada de valabilitate a garantiei de participareeste de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: in toate formele permise delege : scrisoare de garantie bancara, numerar la casierie, sau ordin de plata in contul : RO 27 TREZ 1315 006 XXX000 180, TrezoreriaBrasov, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. ? modalitatea deconstituire doar daca autoritatea contractanta, pe langa modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, permite si posibilitatea depunerii la casierie a unei sume in numerar ( Ordinul de plata reprezinta virament bancar si prin urmare, indiferentdaca autoritatea contractanta prevede sau nu in documentatie aceasta posibilitate, operatorul economic se poate prevala de ea in baza art.86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006) Restituirea se va face numai prin trezorerie.Pentru operatorii economici care depun garantia de participare in valuta, data la care se va face echivalenta leu/ alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in maxim 10 zile de la semnarea contractului prin toate posibilitatile permise de articolul de lege, respectiv art. 90 alin. (1)din H.G. nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului de furnizare faraTVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1:1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG.34/2006, completata pe propria raspundere ? Formular 12A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG.34/2006, completata pe propria raspundere ? Formular 12B3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - anexa Ord. 314/2010Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nuexista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuieindeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr.2: Ofertantii vor dovedi ca si-au indeplinit obligatiile privind plata taxelor si impozitelor. Nu se vor accepta la licitatie ofertantii ce nu si-auindeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, doar daca acestea au fost reesalonate.(conformart.9 din Ord.509/2011 se vor permite si inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor).In acest sens ei vor prezenta: - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, in copieconform cu originalul.- cazierul fiscal in original sau xerocopie stampilata conform cu originalul, eliberat de DGFPDin certificatele fiscale cerute mai sus trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 3: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.Pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantii vor completa pe propria raspundere Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.691 dinOUG 34/2006 - Formularul 2.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Din partea autoritatii contractante urmatoarele persoane detin functii de decizie in cadrul procedurii: Martin Virginia, Dalea Claudiu, Otrocol Cristina, Grecu Ioan, Popa Lavinia, Lacatusu Mirela, Petrescu Adriana, Nana Junoiu, Mihali Ioan, Zavastin Daniela.Cerinta nr. 4 - Declararea calitatii de participant la procedura. In acest sens operatorii economici vor completa Formular 12C ? Declaratiaprivind calitatea de participant la proceduraDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 5 - Acord de asociere : In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un accord de asociere. Operatoruleconomic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept desemnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In cazul ofertei declarate castigatoare , la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere. Cerinta nr. 1: Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in xerocopie conform cu originalul, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de produse solicitate; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest certificat constatator in original sau copie legalizata.? Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de furnizare de produsecare face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Dovedirea experientei similare Se va completa Formularul nr.6 - Declaratie privind lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani - din care sa rezulte ca operatorul economic a avut contracte avand ca obiect furnizareade produse similare.In lista se va completa minim un contract.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea contractanta sau de catre clientul beneficiar, inscrisi in lista cu principalele livrari, din care sa rezulte furnizarea de produse similare.Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere in care sa se specifice caautovehiculele cu care se vor livra produsele sunt autorizate din punct devedere sanitar ? veterinar pentru transportul alimentelorCerinta nr. 3: Prezentarea de autorizatii sanitare emise de catre Directia deSanatate Publica pentru spatiu asa cum prevede Ordinul 251/2012 emis de Ministerul Sanatatii Cerinta nr 1: Certificat de atestare a sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008 In acestsens va prezenta fotocopii, conform cu originalul, ale: -Certificatului deatestare a sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau Dovadaimplementarii sistemului calitatii.Cerinta nr 2: Certificat de atestare a sistemului de siguranta a alimentului HACCP sauechivalent .In acest sens va prezenta fotocopii, conform cu originalul, aleacestuia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 14:21