Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carne pui, produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 349655
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 349655/01.07.2013
Denumire contract: Achizitia de carne pui, produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carne pui, produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia urmatoarelor produseLotul 11. Piept de pui, dezosat, 2. Pulpe de pui intregi, fara spate3. Aripi de puiLotul 21. Pipota de pui2. Ficat de puiLotul 31.Mici portionati, congelati, 55-65g/buc, 2. Cabanos3. Cremwursti , 55-65g/bucLotul 41.Sunca presata neafumata.2.Muschi file3.Parizer traditional din carne de porc, 4.Salam ardelenesc sau echivalentulLotul 51.Oase garf , afumate2.Kaizer afumat
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 351, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare de: 3632, 00 lei -lotul 1360, 00 lei - lotul 21304, 00 lei- lotul 31605, 00 lei- lotul 4120, 00 lei - lotul 5I.M.M.beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%.In cazul in care operatorul doreste sa beneficieze de regimul de reduce 50% va depune declaratia de incadrare.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Documenul de constituire a garantiei, in original se depune la adresa str.I.I.C.Bratianu nr. 14, Biroul Achizitii Publice, pana la data limita de depunere a ofertelor.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca.3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.4.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5.Conform art. 278.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1816, 00 lei pentru lotul 1;802.50 lei pentru lotul 4;Perioada de valabilitate a garantieide participare va fi egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta, va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Echivalenta leu/valuta se va determina, aplicand cursul BNR de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractelor, rezultataModul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului, fara TVA.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de cel mult 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, in conditiile art.92, alin.1 din din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Eligibilitatea ofertantului: se completeaza Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 1(12A) din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006: se completeaza Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu: 1) Dovada indeplinirii obligatiei exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul consolidat, a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cerinta nr. 3 -Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 3Cerinta nr. 4Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( form. nr. 4 din Sectiunea Formulare);Persoanele care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuire: Rector, Acad, . prof. Ioan Aurel Pop, Prorector prof. dr. Dan Lazar, Prorector prof. univ. dr. Ioan Bolovan, Director General Administrativ, ec. Ioan Neag; Director Financiar-Contabil, ec. Pusok Istvan; consilier juridic Alexandru Brasoveanu, consilier juridic Monica Laura Adi, subing. Traian Boc, ec. Diana Andrea, ing. Olimpia Dumitru, ing.Mihaela Maier. Cerinta nr. 1Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: a) pers.juridice/fizice romane: 1). pentru persoane juridice : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial astfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului sa fie corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2). pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare, cu viza la zi, astfel incat acest document sa fie in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana.- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata;cerinta nr. 2 - Autorizatie sanitara-veterinara pentru unitati ( copie marcata -conform cu originalul), eliberata de Directia Sanitara-Veterinara inconformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010, valabila la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei aniCerinta minima: media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani sa fie deminim 363000, 00 lei pentru lotul 1minim 130000, 00 lei pentru lotul 3minim 160000, 00 lei pentru lotul 4.Pentru calculul echivalentei se va tine contde cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR pentru anii de referintaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similarese va prezenta- lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin :181000 lei pentru lotul 1;17500 lei pentru lotul 2;65000 lei pentru lotul 3;80000 lei pentru lotul 4;5500 lei pentru lotul 5;lista continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru ani de referinta.Se va prezenta formularul nr. 5 (12D)-lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani si formularul 6 "Experienta similara" din sectiunea Formulare, Autorizatie sanitar ? veterinara pentru autovehicule( izoterme siprevazute cu instalatie frigorifica), de transport marfaeliberate in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010, valabila la data limita de depunere a ofertelor., buletine de analiza fizico-chimice si microbiologice, rapoarte de incercare sau orice alte asemenea documente, emise de laboratoare acreditate in sistemul RENAR(sau echivalent), separat pentru fiecare produs ofertat, caresa ateste conformitatea produselor identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante: STAS 9065/11-75, STAS 9065/7-74, STAS 9065/4-81, STAS 9065/2-73, STAS 9065/3-73, STAS 9065/13-81, STAS 9065/10-75, STAS 7031/83., Prezentarea de mostreMostrele vor fi depuse pentru toate produsele dintr-un lot, conform documentului " Anexa la fisa de date a achizitiei descriere criteriu de calificare capacitatea tehnica si /sau profesionala." atasat prezentei fise de date si in conformitate cu indicatiile prevazute in aceasta. Mostrele vor fi transmise la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP , evidentiata in invitatia de participare Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii certificat conform standardului SR EN ISO 22000/ HACCP sau echivalent. Se prezinta certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant(pentru furnizor) are implementat un sistem de asigurare a calitatii alimentelor recunoscut de Uniunea Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer