Achizitie publica - ACHIZITIA DE CARNE SI OUA DE PASARE 6 LOTURI
Detaliu pentru invitatia numarul 345705
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345705/23.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DE CARNE SI OUA DE PASARE 6 LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 0231511047, persoana de contact: SANDU SUSTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 0231511047, persoana de contact: SANDU SUSTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE CARNE SI OUA DE PASARE 6 LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE CARNE SI OUA DE PASARE impartite in 6 LOTURI, dupa cum urmeaza: Lotul 1 PUI GRILLER; Lotul 2 PIEPT DE PUI; Lotul 3 PULPE DE PUI; Lotul 4 FICAT DE PASARE; Lotul 5 Oua perioada de vara; Lotul 6 Oua pentru perioada de iarna conform ANEXEI B la Fisa de Date.Adjudecarea se va face pe fiecare LOT in parte la cantitatea initial prevazuta in Caietul de Sarcini.Valoarea initiala reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elaborasi evalua ofertele), iar valoarea totala reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Achizitorul isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatile de produse in functie de fluctuatia efectivelor si resurselor financiare alocate cuaceasta destinatie, cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare.Volumul de produse prevazut in caietul de sarcini, reprezinta cantitatea initiala valabila pana la 31.12.2013, respectiv cantitatea totala cucare va putea fi suplimentat contractul pe perioada 01.01.2014-30.04.2014, conform prev. art. 6 din H.G nr. 925/2006.Optiuni: Autoritatea Contracatanta (AC) aplica art.6 alin.(3) din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 000 - 275, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte conform anexei B la fisa de date.Echivalenta leu/ alta valuta, se va face la cursul de schimb afisat de BNR, din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Garantia de participare esteIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular nr.4 din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata, in conformitate cu prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, Formularul 5 din sectiunea Formulare, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea acontractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Numele si prenumele FunctiaDan Constantin Slincu- Director ExecutivDoina Nacu Manole- Director Executiv Adjunct Ec.Daniela Estera Juravlea- Director Executiv AdjunctValentin Alexandru Colbu- Sef serviciu Juridic ContenciosMarius Constantin Budai- Sef Serviciu Achizitii AdministrativBulgariu Lenica Olguta -Consilier comp Achizitii PubliceSandu Suster consilier Comp. Achizitii- presedinte comisie de evaluareAndreea Mezeniuc consilier Comp. Achizitii- membruAnca Martincu Consilier Juridic- membruCristina Balan Consilier Juridic- membru rezervaAnca Sochireac Sef centru ?Elena Doamna? Botosani- membru de rezerva6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr. 67. Declarartie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanelejuridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declararea cifrei medii de afaceri realizata in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)-bilantul contabil la data de 30.06.2012 sau Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente -copie certificata "conform cuoriginalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt Autoritati Contractante sau clienti privati.-Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.- mostre cu titlu gratuit. Mostrele vor fi prezentate, etichetate si ambalatecorespunzator, pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor. Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/restitui. - Standarde de asigurare a calitatii.Certificate emise de organisme independente care atesta respectareastandardelor de asigurare a calitatii ISO 9001;2008, in domeniul la care seincadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei, valabile la data limita de depunere a ofertelor, (incopie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-SR EN ISO 22000:2005 "Sisteme de management al siguranteialimentelor, valabil la data limita de depunere a ofertelor (in copie lizibila semnata si stampilata cumentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita SR EN ISO 22000:2005 cuscopul de a ne asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentulconsumului uman.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 10:02