Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de cartuse de cerneala si tonere pentru anul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 346411
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Arad
Numar invitatie: 346411/09.05.2013
Denumire contract: Achizitia de cartuse de cerneala si tonere pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 0357731100, fax: +40 0357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de cartuse de cerneala si tonere pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are drept scop achizitia de cartuse de cerneala si tonere pentru imprimante, copiatoare si fax-uri conform cerintelor din caietele de sarcini, pentru perioada estimata mai-decembrie 2013, cu posibilitatea de prelungire pentru perioada 01.01.2014 ? 30.04.2014, conform art.6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta urmareste sa achizitioneze fiecare din tipurile de produse descrise in caietele de sarcini, in functie de necesitatile reale si pe baza de comanda, in limita valorii estimate pentru anul 2013. Valoarea estimata a produselor achizitionate pe 2013 care fac obiectul prezentului contract, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, este de 62.013, 44 lei fara TVA, din care: valoare estimata CJA: 45.200 lei fara TVA, valoare estimata ISJU: 10.361, 83 lei fara TVA si valoare estimata CMJ: 6.541, 61 lei fara TVA. Valoarea estimata a produselor ce pot fi achizitionate in primele 4 luni ale anului 2014 este de 29.173, 64 lei fara TVA, din care: CJA: 22.600 lei fara TVA, ISJU: 3.347, 84 lei fara TVA, CMJ: 3.225, 8.Valoarea estimata totala a produselor ce vor fi achizitionate in 2013 impreuna cu suplimentarile pe anul 2014 este de 91.187, 08 lei fara TVA.Optiuni: Art.6 alin.(3), din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 62, 013.44 - 91, 187.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 1.200 lei, sa fie irevocabila si se va prezenta in limba romana, pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valab.a ofertei, perioada de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de const.(conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Jud.Arad, prin CJA, Trez.Mun.Arad nr.RO13TREZ0215006XXX006670?pentru pers.fizice/juridice romane; prin virament in contul Jud. Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares nr.RO03BTRL00201202A17432XX-pentru pers.fizice/ juridice straine;prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori o soc.de asig., prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert., in numerar la casieria CJA (max.5000 lei).Dovada const.garantiei, dupa caz insotita de declaratia de incadrare in categ.IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav.Judetului Arad, prin CJA, sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil.pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prev.la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.In cazul in care garantia va fi depusa in euro, conversia se va face la cursul leu/euro emis de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire conform art.90 din HG 925/2006.Forma de constituire aleasa de ofertant nu va putea fi modificata pe toata durata derularii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr.3 - Fisa de informatii generale, Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr.5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr.28. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune ofertele. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare. Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl. ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (conform art.3 lit.s^2) sunt: Petru-Nicolae IOTCU-presedinte, Cristian-Ioan DRAGAN-administrator public, Romulus-Remus GUTU -vicepresedinte, Adrian-Florin TOLEA-vicepresedinte, Gheorghina-Mirela RIBOVICI-director executiv, Adrian NEDELCIU-director executiv, Cristian-Gheorghe CIRLUGEA-director executiv adjunct, Nadia-Raluca LUCACI-sef serviciu achizitii publice, Liliana-Daniela TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate, Silvana-Daniela LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ, Diana-Otilia PUIA-consilier superior serviciul achizitii publice, Renate-Ecaterina KELEMEN-consilier serviciul achizitii publice, Mirela-Leontina STANA-consilier superior serviciul achizitii publice, Aurica-Steluta DUMITRACHESCU-consilier superior serviciul achizitii publice, Lucia-Dorina SARGHI-consilier superior serviciul achizitii publice, Aurel PETRICA-director executiv, Ioan-Razvan CIUBOTARU-sef serviciu administrativ, Alexandru JURCA-referent, Maria IUHASZ-inspector specialitate, Firuta VARCUS-arhivar, Cosmin-Razvan UNGUREANU-inspector specialitate, colonel ing.Ioan BOGDANESCU- inspector sef ISJU, Mircea TODERICIU-MM ISJU, Vasile GRIGOREANU-MM ISJU, colonel Gheorghe Relu BURTEA-comandant CMJ, loc.col. Gheorghe Cezar MIHALACHE-sef de stat major CMJ, pl.adjutant Ioan Isai POPA-administrator CMJ, respectiv consilierii judeteni: Zeno-Catalin ACHIM, Aurel ARDELEAN, Gyorgy BOLONI, Simion BUDIU, Dorina-Rodica CHAMBRE, Valentin COVALIV, Vasilica DAMIAN, Daniel-Sorin DURUS, Dumitru-Florian ENACHIUC, Cristian FEIES, Ioan GLIGOR, Dacian-Alin HARLAU, Simona-Lucia IORGOVAN, Cornel-Stefan LUCACI, Ioan MICLE, Petru MOT, Daniel NEGREA, Mircea-Laurentiu ONEA, Caius-Mihai PARPALA, Cosmin-Nicolae PERETEATCU, Ioan PLAVETI, Garofita POPA, Mircea PURCARU, Gheorghe SABAU, Ioan-Gheorghe SECULI, Marius-Mircea SULINCEAN, Gyorgy SIPOS, Florin-Dan TRIPA, Ion ULICI, Teodor VESA. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte informatii privind sediul social, punctele de lucru, administratorii societatii, precum siobiectul de activitate.In cazul in care certificatul constatator ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant /asociatie/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani de activitate, nu mai mica decat: 60.000 lei fara TVA. In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM cfm.Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM, acesta beneficiaza de reduceri cu 50% pt. criteriile legate de cifra de afaceri, cerute in achizitiile publice., Se va completa urmatorul formular: Fisa de ?Informatii generale?Formularul nr. 3. In functie de informatiile si documentele disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala. Convertirea in lei si euro, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1euro=4, 2379 lei, Anul 2012:4, 4560. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din cei 3 ani cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor disponibile., NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, conditia privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator.In cazul unei oferte individuale/comuna care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data limita depunerii ofertei) au furnizat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea de contract/contracte de furnizare de natura similara celor solicitate prin documentatia de atribuire. Se vor completa: Formular nr. 6 lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani de activitate (unde se va/vor regasi contractul/contractele similare), Formularul nr.9 Experienta similara va fi insotit de documente edificatoare/ recomandarea beneficiarului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., e-mail, posta (cheltuielile postale cad in sarcina operatorilor economici)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer