Achizitie publica - Achizitia de cartuse de cerneala, tonere, drum-uri, pentru imptimante multifunctionale, faxuri si copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 355964
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355964/22.11.2013
Denumire contract: Achizitia de cartuse de cerneala, tonere, drum-uri, pentru imptimante multifunctionale, faxuri si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 021/3191013, fax: +40 021/3191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de cartuse de cerneala, tonere, drum-uri, pentru imptimante multifunctionale, faxuri si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de cartuse de cerneala, tonere, drum-uri, pentru inprimante, multifunctionale, faxuri si copiatoare
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 548, 332.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 10.900 lei. Echivalenta in valuta, se face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR(orice valuta, nu numai valuta euro).Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, calculata de la data limita de depunere a ofertelor; Conf art.86 din HG nr.925/2006, ?garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionate?: contul Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti este RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la Trezoreria Sectorului 1; In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004). In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma stabilita prin art.278?1, lit.(b), din OUG 34/2006 actualizata.Prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt solicit.: 1.Fisa inf. gen. 2.Decl.eligib.(Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul)3.Decl. neincadr. art. 181-OUG nr. 34/ 2006. Vor fi prezentate certificate in original si/sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor Codului de Procedura Fiscala al Romaniei, urmatoarele documente: a)Certificat de atestare fiscala (ANAF)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.; b)Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivt art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006.Nota: - Vor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare din situatiile urmatoare : ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; ? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; ? a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; ? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.- In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original.- In afara documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant, depunerea celorlalte documente poate avea loc in oricare dintre formele: ?original?; ?copie legalizata?; ?copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Prin urmare, documentele solicitate se vor accepta a fi prezentate si in copie conforma cu originalul.4.Decl. priv. cal. de part. la procedura 5.Certif. part.oferta indep. 6.Decl.neincadr.art. 69 ind.1-OUG 34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul-Formular III.2.1.6).Se compl. Form. I-VI. Persoane cu functii de decizie: Andrei Ioan Chiliman-Primar; Bogdan Pitigoi - Director, Directia Investitii; Marcel Bogdan-Sef Seviciu Achizitii Publice, Cotofana Camelia-Consilier, Achizitii Publice, Anca Dorinela Ludu- Director Economic, Florentina Bucsa-Sef Serviciu Legislatie.Consilieri locali: Adam MarinelaAndreiana Sorin CornelAntipa Adriana LarisaBorta ConstantinBrad IonDiaconescu AlecsandruDiaconescu Florin Nicoale AndreiDinu Steliana CristinaDumitrescu Teodor CristianFodoriu Cosmin MariusGheorghe Leonard IonutIamandi DoruIorgulescu Mihai AlexandruMara Laura CristinaMitu Razvan AurelMotoc VasileMusceleanu Cati CarmenOlteanu Paul IulianPupaza NicolaeStamule TanaseStan Stasel SilvicaStancu NicoletaStancescu Mircea DanTanasescu AdrianTeodorescu CatalinZvirid Ana Luiza Certificat constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor.Nota : Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. In cazul ofertantilor strainiPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceriaferenta exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 1.000.000lei, fara T.V.A. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza dereducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. Inaceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la ofertadeclaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta mostre cu titlu gratuit pentru toate produsele ofertate, panala data limita de depunere a ofertelor. Se solicita prezentarea mostrelor pentru toate produsele solicitate avand caracteristicile solicitate in Caietul de Sarcini.Pentru stabilirea conformitatii produselor ofertate cu cerintele caietului de sarcini, ofertantii vor prezenta cate o mostra din fiecare produs ofertat. Acestea vor fi insotite de un proces verbal de predare-primire, semnat de reprezentantii legali ai ofertantului si stampilat. In timpul evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a inspecta si testa produsele depuse ca mostra. Neprezentarea mostrelor conform specificatiilor din caietul de sarcini, atrage aplicarea art.36, alin.2, lit.a din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Mentionam ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigatorvor ramane in posesia Autoritatii contractante pe toata perioada derularii contractului, iar cele prezentate de catre ofertantii necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. Mostrele nu vor putea fi schimbate sau inlocuite pe perioada derularii contractului, deoarece aceasta ar presupune reevaluarea pe parcurs a mostrei respective., Se vor prezenta obligatoriu, certificate sau alte documente emise deorganisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor. Produsele ofertate trebuie sa respecte urmatoarele standarde: ISO IEC 19752 - pentru cartuse toner monocrom; ISO IEC 19798 - penrtu cartuse toner color; ISO IEC 24711 - pentru cartuse de cerneala., EXPERIENTA SIMILARA: Va fi prezentata lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani din care sa reiasa ca s-au efectuat livrari de produse similare in valoare cumulata de minim 500.000 lei la nivelul a minim un contract.Cerinta minima: Contractulva fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse., PERSONAL DE SPECIALITATE: Vor fi prezentate informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de
specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost
obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii,
conform art. 188(1)c din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare.Modalitate de indeplinire: CV-uri, copii simple ale contractelor de munca/
colaborare, declaratiilor de disponibilitate. Certificatul ISO 9001/ 2008Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatul ISO 9001/2008 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru comercializare si distributie produse consumabile pentru imprimante si copiatoare, iar valabilitatea documentelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.Sunt acceptate certificatele de management integrat sau orice alte dovezi prezentate, in masura in care dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul asocierii fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte certificatulmentionat mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 11:05