Achizitie publica - Achizitia de cartuse de toner pentru imprimante, copiatoare si aparate fax
Detaliu pentru invitatia numarul 355477
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355477/07.11.2013
Denumire contract: Achizitia de cartuse de toner pentru imprimante, copiatoare si aparate fax
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054556, fax: +40 214054556, persoana de contact: Alin Iancu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, corp B3, etaj 5, Secretariat General
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asigura protectia, mentinerea si stimularea concurentei si a unui mediu concurential normal in vederea promovarii intereselor consumatorilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de cartuse de toner pentru imprimante, copiatoare si aparate fax
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea cartuse de toner pentru imprimante , copiatoare si aparate fax , conform caietului de sarcini: consumabile pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si aparate fax pentru sediul central , pe loturi de produse
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pentru participarea cu oferta la procedura este de : LOTUL 1 - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE TIP "LEXMARK" 425, 0 leiLOTUL 2 - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE TIP"XEROX" ? 80, 00 leiLOTUL 3 - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE TIP"XEROX" ? 154, 00 leiLOTUL 4 - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE TIP"HP" ? 52, 00 leiLOTUL 5 - CONSUMABILE PENTRU COPIATOARE SI FAXURI TIP "CANON" ? 44, 00 leiLOTUL 6 - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE TIP "KYOCERA" ? 32, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 45 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( Formular nr.9), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se poate face viramentul este contul autoritatii contractante, RO 46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB, .In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe linga cele stipulate in mod expres la art.87din H.G. nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care constituirea garantiei de participare se face in euro, se va folosi cursul de schimb leu/euro din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Garantia de participare se va constitui in cuntum de 50% din valoarea totala a garantiei in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui, cf. art. 90 din H.G. 925/2006, fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( FORMULAR 10) care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB;fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la DTCPMB. Operatorul economic castigator trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de buna executie in termen de 3 zile de la semnarea contractului. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69*1 , art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.3- cerinta obligatorie2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.4 ? cerinta obligatoriePrezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii ?scadente la plata? in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina . Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/20063. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.11Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu ? Presedinte, Vasile Seclaman ? Secretar General, Daniela Stroe ? Director Directia Buget, Tatiana Hategan ? Director Directia Administrativa ( achizitii), Alin-Marius Iancu? responsabil achizitie, Ion Panait ? Consilier Directia Administrativa, Ciprian Iordache ? Consilier Directia Administrativa, Adriana Stinga ? Consilier Directia Administrativa, Sorin Patrichi ? Consilier Directia Administrativa, Dan Dinicoiu ? Expert Directia Administrativa4. Declaratie privind calitatea de participare la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.55. Se va prezentaCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.12 1. Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clieti privati. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). -Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?conform cu originalul? Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2013 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 16:02