Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de cartuse de tonere, Acord cadru pe 42 luni, 4 contracte subsecvente


Detaliu pentru invitatia numarul 333612
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA SUCEAVA
Numar invitatie: 333612/13.08.2012
Denumire contract: Achizitia de cartuse de tonere, Acord cadru pe 42 luni, 4 contracte subsecvente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA SUCEAVACod fiscal: 9689791, Adresa: SUCEAVA, B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.3, Suceava, Telefon: 0230 523317, Fax: 0230 521911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCEAVA, B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.3, Suceava, Romania, cod postal: 720262, telefon: +40 230523317, fax: +40 230521911, persoana de contact: OCPI SUCEAVA-BIROUL ECONOMIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul OCPI SUCEAVA, B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.3, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de cartuse de tonere, Acord cadru pe 42 luni, 4 contracte subsecvente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 42
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare de cartuse de toner, CPV: 30125100-2, pe o perioada de 42 luni, 4 contracte subsecventeContract subsecvent nr.1 de la atribuirea contractului pana la 31.12.2012 ? valoare 75.000 leiContract subsecvent nr. 2 pentru perioada 01.01.2013-31.12.2013 ? valoare 150.000 leiContract subsecvent nr. 3 pentru perioada 01.01.2014-31.12.2014 ? valoare 150.000 leiContract subsecvent nr. 4 pentru perioada 01.01.2015-31.12.2015 ? valoare 150.000 lei
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantumul de 10500 lei ( 525000x2%)-Formularul 12, perioada de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea OCPI Suceava ? original si va fi emisa de o catre banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment. b)Ordin de plata in contul RO23TREZ5915005XXX005441 deschis la Trezoreria Suceava; Pe ordinal de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie. c)Plata in numerar la casieria OCPI Suceava. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzandsuma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricaredin urmatoarele situatii: 1.Revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2.Fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractual in termenul stabilit. 3.Fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul Autoritatii Contractante-Formularul 13, cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numaruluisi denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire mentionate la alineatele precedente. Neprezentarea garantiei de participare in cadrul sedintei de deschidere conduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului, in lei, cf. art. 90 din HG 925/2006 - Formularul 14. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Cf. art. 91 din HG 925/2006, AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Cf. art. 92 din HG 925/2006, AC are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data receptiei produselor care fac obiectul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei sentinte judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care comisia de evaluare constata ca unul sau mai multi ofertanti au omis sa prezinte cel mult 3 dintre documentele de calificare, acesta va solicita ofertantilor respectivi completarea documentelor care lipsesc.Ofertantii trebuie sa prezinte documentele lipsa, la sediul autoritatii contractante, in doua plicuri, ORIGINAL si COPIE, in termen de 72 ore de la solicitare, sub sanctiunea respingerii ofertei.In cazul in care ofertantului ii lipsesc mai mult de 3 dintre documentele de calificare solicitate, acesta va fi descalificat, fara sa fie posibila completarea ulterioara a respectivelor documente.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare Formular 5 . Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica ? original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta nr. 2 Certificat de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta( Formularul 7 din Sectiunea Formulare);Cerinta nr. 3 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 - 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular 2C Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 completata in conformitate cuFormular 6Cerinta nr. 5 Certificat de atestare fiscal privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice, pentru punctual de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Nota: Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele/candidaturile.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.ATENTIE: In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Ing. Sorinel Vasilica LUCHIAN ? director- Ec. Titiana Stempel ? contabil sef- Ing. Gheorghe Taraboanta ? inginer sef- Jur. Mihai Bedrule ? consilier Juridic-Ing. Mihai Panait - consilier responsabil IT- Jur. Emilia Bedrule ? registrator sef- Ec. Violeta Filimon- consilier responsabil cu achizitiile publice Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane? certificate constatator, in original sau copie, emis cu cel mult 30 de zile inainte de datadeschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta nr. 2 Persoane juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legaledin tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana )
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11) Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011, virat si inregistrat de organele competente ? in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, Cerinta nr. 2Declaratie privind cifra medie de afaceri, se va completa si depune, in original, Fisa de informatii generale pentru ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica ? experienta similaraSe pot prezenta maximul 5 contracte incheiate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care au legatura cu prezenta procedura, Ofertantul trebuie sa prezinte minim 3 recomandari si/sau confirmari din partea a 3 beneficiari diferiti mentionati pe lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Minim 3 recomandari si/sau confirmari din partea a 3 beneficiari diferiti mentionati pe lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: ? Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv? Daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate neconformitati care au condus returnarea produselorReceptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii standardelor de calitate.In cazul incare va reiesi ca ofertantul, din motive imputabile acestuia nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale autoritatea contractuala, conform HG 1337/2006 va considera oferta ca fiind acceptabila., Cerinta nr. 3 Informatii privind capacitatea tehnica ? personalDeclaratie privind numarul mediu in ultimele 12 luni (iunie 2011 - iunie 2012) al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Cerinta nr. 4Informatii privind capacitatea tehnica ? mostre1. Mostreletrebuie sa fie in stricta conformitate cu denumirea produsului si caracteristicile tehnice ale acestuia, informatii consemnate in Caietul de Sarcini, mostre care raman in proprietatea achizitorului pana la atribuirea contractului de achizitie publica, urmand a fi returnate ofertantilor in termen de 10 (zece) zile de la semnarea contractului. Acestea vor fi prezentate in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Mostrele necorespunzatoare genereaza declararea ofertei ca fiind neconforma.2. Mostrele vor fi etichetate cu denumirea societatii ofertante si inscriptionate astfel: ?Mostra pentru procedura cerere de oferte in vederea achizitiei de cartuse de toner?, vor fi insotite de aviz de insotire a marfii, cu mentiunea ? Nu se factureaza?. Mostrele vor fi numerotate si se va prezenta un opis al acestora, in care numarul din opis sa corespunda cu numarul inscris pe mostra si cu cel de pe avizul de insotire Cerinta nr. 1Informatii privind standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate.Documentele vor fi emise de organisme acreditate care confirmacertificarea sistemului calitatii ISO 9001.Certificatele vor fi prezentate in copie iar pentru certificarea ?conform cu originalul? se va prezenta originalul. Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate accesa pe SEAP sau ridica de la sediul OCPI Suceava pe baza de imputernicire scrisa.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2012 22:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer