Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente: CANON, XEROX, SAMSUNG, HP, KONICA MINOLTA, LEXMARK, OKI, PANASONIC, TOSHIBA si BROTHER


Detaliu pentru invitatia numarul 357157
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CRAIOVA
Numar invitatie: 357157/29.01.2014
Denumire contract: Achizitia de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente: CANON, XEROX, SAMSUNG, HP, KONICA MINOLTA, LEXMARK, OKI, PANASONIC, TOSHIBA si BROTHER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: +40 251414398, Fax: +40 251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativa, Str. Libertatii, Nr.19, Camera 105, +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, Directia Achizitii Publice, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente: CANON, XEROX, SAMSUNG, HP, KONICA MINOLTA, LEXMARK, OKI, PANASONIC, TOSHIBA si BROTHER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 - Consumabile pentru marca de echipamente CANONLot 2 - Consumabile pentru marca de echipamenteXEROXLot 3 - Consumabile pentru marca de echipamenteSAMSUNGLot 4 - Consumabile pentru marca de echipamente HPLot 5 - Consumabile pentru marca de echipamente KONICA MINOLTALot 6 - Consumabile pentru marca de echipamente LEXMARKLot 7 - Consumabile pentru marca de echipamente OKILot 8 - Consumabile pentru marca de echipamente PANASONICLot 9 - Consumabile pentru marca de echipamente TOSHIBALot 10 - Consumabile pentru marca de echipamente BROTHER
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 869 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: lotul 1 = 72 lei, lotul 2 = 465 lei, lotul 3 = 43 lei, lotul 4 = 423 lei, lotul 5 = 45 lei, lotul 6 = 15 lei, lotul 7 = 9 lei, lotul 8 = 0, 5 lei, lotul 9 = 20 lei, lotul 10 = 40 lei.2. Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original.? Ordin de plata, virament in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca.? Numerar depus la casieria Universitatii din Craiova Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004. Pentru o garantie de participare depusa in euro sau alta valuta, cursul pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR prezentat la acea data care este anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A completat, in original. ncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B, in original.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - Rector2. Prof. univ. dr. Leonardo-Geo Manescu - Presedintele Senatului Universitatii din Craiova3. Prof. univ. dr. Dan Popescu - Prorector4. Prof. univ. dr. Edmond Gabriel Olteanu ? Prorector Management economic si financiar si probleme sociale ale studentilor;5. Prof. univ. dr. Cezar Spinu - Prorector6. Prof. univ. dr. Ion Ciupitu- Prorector7. Prof. univ. dr. Cristiana Teodorescu ? Prorector8. Conf.dr.ing. Ionascu Costel Marian - Prorector Informatizarea si Administrarea Fondurilor Europene9. Prof. univ. dr. Sorinel Domnisoru- Director General Administrativ10. Prof. univ. dr. Sevastian Cercel - Decan Facultatea de Drept si Stiinte Administrative11. Prof. univ. dr. Eugen Bobasu - Decan Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica12. Prof. univ. dr. Marian Siminica - Decan Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor13. Prof. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan - Decan Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale Educatiei14. Prof. univ. dr. Nicu Panea - Decan Facultatea de Litere15. Prof. univ. dr. Busneag Dumitru - Decan Facultatea de Stiinte Exacte16. Prof. univ. dr. Costescu Mihai - Decan Facultatea de Stiinte Sociale17. Prof. univ. dr. Marian Soare - Decan Facultatea de Agricultura si Horticultura18. Prof. univ. dr. Marian Dragomir - DecanFacultatea de Educatie Fizica si Sport19. Prof. univ. dr. Nicolae Dumitru- Decan Facultatea de Mecanica20. Prof. univ. dr. ing. Ciontu Marian - DecanFacultatea de Inginerie Electrica21. Ec.drd. Maria Buse - Director Directia Resurse Umane Salarizare22. Ec. Marian Selisteanu - Director Directia Administrativa Camine si Cantine23. Ing. Bogdan Ghita - Director Directia Tehnica24. Ec. Ionela Mic - Director Directia Economica25. Ec. Flori Stoian - Compartiment C.F.P.26. Ec. Ion Belcineanu - Compartiment C.F.P.27. Ec. Radu Naon Ciorbagiu - Compartiment C.F.P.28. Manuela Gust - Director Tele U29. Ing. Ion Stan - Director Gradina Botanica30. Jurist Anca Udrea ? Sef Birou Juridic31. Jurist Laurentiu Ciobanu - Consilier Juridic32. Ec. Maria Eugenia Mocanu ? Director Directia Achizitii Publice33. Ec. Iulia Maria Dragomir - Serviciul Achizitii Publice34. Ing. Electra Diana Dragan - Serviciul Achizitii Publice35. Ec. Catalin Viorel Vlad - Serviciul Achizitii Publice36. Ec. Adriana Durle - Sef Serviciu Aprovizionare si urmarire comenzi, contracte37. Ing. Leonard Radoi - Compartiment Aprovizionare38. Ing. Tudor Cocos - Compartiment Aprovizionare39. Ec. Tina Barlea - Compartiment Aprovizionare40. Ing. Adrian Tabus - Compartiment Aprovizionare41. Carmen Lazar - Compartiment AprovizionareCerinta nr. 5Declaratie care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A in original, iar in cazul unui tert sustinator a formularului 3B in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului? obiectul de activitate al ofertantuluiForma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in ofertaObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Lista principalelor livrari de produse. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va completa o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare. Modalitatea de indeplinire: prezentarea Formularului nr. 7, Cerinta nr.2. Certificat / Document. Se solicita prezentarea de certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care contin valori, perioade de livrare, beneficiari - cel putin unul. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer