Achizitie publica - Achizitia de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente HP, Lexmark, Canon, Samsung, Minolta, Brother
Detaliu pentru invitatia numarul 343949
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343949/18.03.2013
Denumire contract: Achizitia de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente HP, Lexmark, Canon, Samsung, Minolta, Brother
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: +40 251414398, Fax: +40 251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Directia Generala Administrativa, str. Libertatii nr. 19, Craiova, Dolj, Camera 105, tel +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Directia Generala Administrativa, str. Libertatii nr. 19, Craiova, Dolj, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente HP, Lexmark, Canon, Samsung, Minolta, Brother
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente HP, Lexmark, Canon, Samsung, Minolta, Brother.Obiectul contractului este achizitia, transportul produselor solicitate in Caietul de Sarcini la sediul Universitatii din Craiova.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: lotul 1 = 8 lei, lotul 2 = 4 lei, lotul 3 = 3 lei, lotul 4 = 18 lei, lotul 5 = 19 lei, lotul 6 = 4 lei.2. Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 60 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare).3. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca.? Numerar depus la casieria Universitatii din Craiova.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A completat, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B, in original.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1 Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - Rector2 Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu - Presedintele Senatului Universitatii din Craiova3 Prof. univ. dr. Dan Popescu - Prorector4 Prof. univ. dr. Edmond Gabriel Olteanu - Prorector, prin delegare de competente, cu Baza Materiala5 Prof. univ. dr. Cezar Spinu - Prorector6 Prof. univ. dr. Ion Ciupitu - Prorector7 Prof. univ. dr. Cristiana Teodorescu - Prorector8 Lect. univ. dr. Daniel Circiumaru - Director General Administrativ9 Prof. univ. dr. Sevastian Cercel - Decan Facultatea de Drept si Stiinte Administrative10 Prof. univ. dr. Eugen Bobasu - Decan Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica11 Prof. univ. dr. Marian Siminica - Decan Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor12 Prof. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan - Decan Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale Educatiei13 Prof. univ. dr. Nicu Panea - Decan Facultatea de Litere14 Prof. univ. dr. Busneag Dumitru - Decan Facultatea de Stiinte Exacte15 Prof. univ. dr. Costescu Mihai - Decan Facultatea de Stiinte Sociale16 Prof. univ. dr. Marian Soare - Decan Facultatea de Agricultura si Horticultura17 Prof. univ. dr. Marian Dragomir - Decan Facultatea de Educatie Fizica si Sport18 Prof. univ. dr. Nicolae Dumitru - Decan Facultatea de Mecanica19 Prof. univ. dr. ing. Ciontu Marian - Decan Facultatea de Inginerie Electrica20 Conf.univ.dr. Raluca Dracea - Director General Adjunct Administrativ21 Lect.univ.dr. Mihai Cosoveanu - Director Biblioteca22 Ec. Demetra Lupu Visanescu - Director Directia Achizitii Publice23 Ec. Marian Selisteanu - Director Directia Administrativa Camine si Cantine24 Ing. Bogdan Ghita - Director Directia Tehnica25 Ec. Ionela Mic - Director Directia Economica26 Ec. Flori Stoian - Compartiment CFP27 Ec. Ion Belcineanu - Compartiment CFP28 Ec. Radu Naon Ciorbagiu - Compartiment CFP29 Ec.drd. Maria Buse - Director Directia Resurse Umane Salarizare30 Manuela Gust - Director Tele U31 Ing. Ion Stan - Director Gradina Botanica32 Ing. Ion Botu - Director Statiunea Pomicola Valcea33 Ing. Lacusteanu Tudor - Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Caracal34 Ing. Radu Valerian - Director Banu Maracine35 Jurist Anca Udrea - Director Directia Juridica36 Jurist Laurentiu Ciobanu - Consilier Juridic37 Ing. Gabriel Perieteanu - Sef Serviciu Achizitii Publice38 Ec. Iulia Dragomir - Serviciul Achizitii Publice39 Ing. Diana Dragan - Serviciul Achizitii Publice40 Ec. Catalin Viorel Vlad - Serviciul Achizitii Publice41 Ec. Adriana Durle - Sef Serviciu Aprovizionare si urmarire comenzi, contracte42 Ec. Alin Bogaseru - Compartiment Aprovizionare43 Ing. Leonard Radoi - Compartiment Aprovizionare44 Ing. Tudor Cocos - Compartiment Aprovizionare45 Ec. Tina Barlea - Compartiment Aprovizionare46 Ing. Adrian Tabus - Compartiment Aprovizionare47 Carmen Lazar - Compartiment Aprovizionare48 Lect.univ.dr. Mihai Cosoveanu - Director Biblioteca49 Ing. Dobre Lucian - Inginer Sistem Facultatea de Drept50 Tastea Alexandru - Administrator Facultatea de Drept51 Manuela Gust - Director Tele U52 Ing. Constantin Popescu - Administrator Sef CUDTS53 Ec. Florin Honu - Administrator patrimoniuCUDTSCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A in original, iar in cazul unui tert sustinator a formularului 3B in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului, ? obiectul de activitate al ofertantului, ? ca la datele firmei nu figureaza mentiuni referitoare la faliment.Forma de prezentare: original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele mentionate in cadrul sectiunii III.2.1.b) trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Lista principalelor livrari de produse. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va completa o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare. Modalitatea de indeplinire: prezentarea Formularului nr. 7, Cerinta nr.2. Certificat / Document. Se solicita prezentarea de certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care contin valori, perioade de livrare, beneficiari - cel putin unul. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 12:21