Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitia de cerneala tipografica


Detaliu pentru invitatia numarul 332536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Numar invitatie: 332536/27.07.2012
Denumire contract: achizitia de cerneala tipografica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40214348802, Fax: +40214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de cerneala tipografica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: denumire : achizitie cerneala tipograficacalendar estimativ : contractul subsecvent nr. 1 va fi incheiat in intervalul 01.08.-15.09.2012contractul subsecvent nr. 2 va fi incheiat in intervalul 16.09.-31.10.2012contractul subsecvent nr. 3 va fi incheiat in intervalul 01.11.-31.12.2012
II.1.6) CPV: 22610000-9 - Cerneala tipografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 584.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum 1, 9%, echiv in lei la curs valab in ziua constit ac(475, 36euro)valab: 120 de zile de la data lim de primire a ofertelor.Se constit prin vir bancar sau prin instr de gar emis in cond legii de o societ bcara ori de o societ de asig care se prez in orig in cuantum si pt per de valab prevaz in DA Daca GP se constit prin vir bancar(OP)ofertantul are oblig confirm ac de catre bca pana cel tarziu la data si ora depunerii of.intrucat in acest caz, Plata se va efect in cont CNIN SA IBAN RO53RZBR0000060003138747 RAIFFEISEN BANK-SUC MUN BUC GP irevocab Prin exceptie de la preved alin.2.1 GP e poate constit si prin dep la AC a: unui OP sau a unei file CEC cu cond confirm acestora de catre banca pana cel tarziu la data si ora depunerii ofertei, sau a unei sume in numerar in cazul in care val GP este redusa ca val la casieria AC sit la pct de lucru din DA In conf cu preved Lg nr. 346/2004 art. 16 alin (2) privind stim infiint si dezv IMM cu modif si compl ult IMM-urile pot benef de red cu 50% a GP prin prez doc just coresp Doc de const a GP tb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid ofertelor AC are dreptul de a retine GP ofer pierzand astfel suma constit atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm sit: isi retrage oferta in per de valab a ac sau oferta sa fiind stab castig refuza sa semneze ctr de achiz publ in per de valab a ofertei Daca CNSC respinge contestatia ca NEFONDATA CNIN va retine contestat din GP in rap cu val estim a ctr intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv-1% din aceasta val Restit GP: GP const de ofertantul a carui oferta a fost stab ca fiind castig se restit de AC in cel mult 3 zile lucrat de la data constit GBE GP constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stab castig se return de AC dupa semnarea ctr de achiz publ cu ofertantul a carui oferta a fost desemn castig dar nu mai trz de 3 zile lucr.de la data exp per de valab a ofertei In ved restit de catre AC a GP se va compl Form nr.8, in orig semnat si stampilat
Garantie de buna executie
10% din val fara TVA a fiec ctr subsv, emisa in term de max 10 zile de la data intrarii in vig a ctr, pt cei care fac dovada de IMM, cuantum GBE este de 5% din val contr. De regula, GBE se constit printr-un instrum de garant emis in cond legii de o societ bcara sau de o societ de asig, care devine anexa la ctr. Preved art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 se aplica in mod coresp. Nota : In cazul IMM se va prez decl pe propria rasp a reprez legal al intrep interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea nr. 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie. Model de Scrisoare de garantie bancara, conform formularului nr. 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?-in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1Cerinta nr. 2Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Certificatele mentionate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu inregistreaza obligatii de plata la bugetul local si de stat, si sunt in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 2 in original- semnat si stampilatde reprezentantul legal.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.conform Formularului nr.3in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal.;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Consiliul de administratie- Valentin Vagaon ? presedinte;
- Forsea Simona Teodora ? membru;
- Dumitru Valentin Mihai ? membru;
- Cristian George Lascu ? membru;
- Dumitru Laurentiu Andrei ? membru.2. Avizare documentatie procedura de atribuire- Valentin Vagaon ? Director General;
- Cristian Iorgulescu? Director Executiv Directia Tehnica;
- Liliana Moisa ? Sef Serviciu Aprovizionare;
- Sorin Stancu-Borta ? Sef Serviciu Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor;
- Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuiesa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de cerneala efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade derulare contract, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiIn cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateala o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor prestri de servicii, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent., In vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, ofertantii vor prezentamostre, respectiv cate 1 kilogram din fiecare sortiment.Mostrele NU vor fi etichetate cu denumirea operatorului economic ofertant, pe eticheta se va face referire la produsul pentru care se prezinta mostra. Mostrele vor fi aduse la punctul de lucru al autoritatii contractante, situat in Bdul. Iuliu Maniu nr. 224, sector 6, Bucuresti, Romania pana la data si ora depunerii ofertelor.Mostrele vor fi insotite de aviz de insotire a marfii, cu mentiunea ?Nu se factureaza?.Dupa testarea mostrelor in productie, acestea se vor returna ofertantilor participanti. Certificat ISO 9001 sau echivalent, de la producator in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer