Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de combustibil auto tip motorina


Detaliu pentru invitatia numarul 342597
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului
Numar invitatie: 342597/11.02.2013
Denumire contract: Achizitia de combustibil auto tip motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea pentru Valorificarea Activelor StatuluiCod fiscal: 11795573, Adresa: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Bucuresti, Telefon: 30 36 555, Fax: 233 32 86
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrarea activelor statului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de combustibil auto tip motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de combustibil auto tip ?motorina? pe baza de bonuri valorice sau carduri ce se vor onora la statiile de alimentare ale ofertantului castigatorValoarea estimata minima 114, 516.12 reprezinta valoarea estimata a contractului initial aferent anului 2013, si valoarea estimata maxima 154, 838.70 reprezinta valoarea totala a contractului (cu tot cu suplimentarile aferente anului 2014, in conditiile existentei fondurilor necesare achizitiei)Optiuni: prel. contr. de furnizare, in anul 2014, conform prevederilor art. 6 alin 3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 516.12 - 154, 838.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cerinta obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 2.290 lei si va fi valabila pentru o perioada de minim 30 de zile de la data primirii ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie a contractului de furnizare prod. va fi de 5% din val. de incheiere a contractului fara TVA si se constituie prin scris. de gar. bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau prin retin. succesive cf. art 90 alin 1 din HG 925/2006 si prev HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular nr. F1).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. F2).In situatia in care dindocumentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului .Cerinta nr. 2'a) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia/Compartimentul Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de Atestare Fiscala , pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular F5).Cerinta nr. 4Documente care demonstreaza neincadrarea sitatiile prevazute la art. 691Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu complectarile si modificarile ulterioare (FormularF6).Persoane din AC care aproba/semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire: A. Persoane cu functie de decizie: Adrian Constantin Volintiru- Presedinte AAAS;Gindu Ruxandra Elena - Vicepresedinte AAAS; Stefan Jeni - Director Directia Juridica; Constantin Alina Elena - Sef serviciu Directia Juridica-Serviciul Asistenta Juridica Elaborare Acte Normative; Paraschiv Cristian- Director Adj, Directia Control, Analiza, Strategie; Radu Cristian Eugen - Director Finante si Evidenta Contabila; Razvan Dumitru Sandu - Sef Serviciu Administrativ si Achizitii;B. Salariati participanti la semnarea documentelor in legatura cu procedura de atribuire: Nitu Valentina Allice - Expert Serviciu Administrativ si Achizitii; Jan Duinea - Expert Serviciu Administrativ si Achizitii; Mihaila Zenovia Mariana - expert Directia Finante si Evidenta Contabila; Florescu Cristina-Daniela - Consilier juridic Directia Juridica-Serviciul Asistenta Juridica Elaborare Acte Normative; Tasinschi Bianca-Isabela-Expert Directia Finante si Evidenta Contabila. Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator - eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial/ Autorizatii de functionare sau alte documente echivalente in acest scop, din care sa rezulte adresa actuala;
- ca obiectul de activitate al societatii ofera posibilitatea achizitiei publice pentru aceste produse;
- ca nu exista mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre administrator judiciar sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii ;
- scopul eliberarii certificatului constatator.Certificatul trebuie sa contina date care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentatia va fi prezentata in limba romana prin traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (cf. prev. art. 185 din OUG 34/2006)se impune completarea formularului F3Se va lasa la latitudinea ofertantului prezentarea documentelor ce vor sustine satisfacerea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea listei cu statiile de distributie combustibil de care ofertantul dispune in vederea indeplinirii obiectului contractului, din care trebuie sa rezulte ca Ofertantul trebuie sa dispuna singur sau impreuna cu partenerii, de o retea de distributie carburant auto, cu cel putin o statie de distributie carburant/judet. Se va completa obligatoriu Formularul F4Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer