Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de combustibili auto pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 344961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3
Numar invitatie: 344961/09.04.2013
Denumire contract: Achizitia de combustibili auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3Cod fiscal: 14260434, Adresa: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021.348.58.80, Fax: 021.348.60.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de combustibili auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare combustibil auto pe baza de bonuri valorice.
II.1.6) CPV: 09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 567, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val. garantie de participare: 11000 Lei.Per. de valab. a garantiei pentru participare-60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia se const. prin virament bancar sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.Dovada constituirii garantiei de paricipare se depune in SEAP sub forma unui fisier electronic(scanata), si va fi prezentata la sediul achizitorului in original de catre toti operatorii ec.In cazul in care ofertantii intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004: -val garantiei de participare va fi 50% din valoarea stabilita ;
- operatorii ec. vor prezenta documente justificative conform legii.Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor vor fi respinsi. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca el isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate , ori oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Garantia de participare constituita de ofertantii necastigatori se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Curs valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta: Echivalenta leu/euro se determina utilizand cursul de referinta publicat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1(obligatorie)Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie completata in conformitate cu formularul 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr.2(obligatorie)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 din 19/04/2006 Publicat in MonitorulOficial, Partea I nr. 418 din 15/05/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, completata in conformitate cu formularul nr. 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr.3(obligatorie)Certificat de participare la licitatieModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta cf Formularului nr. 3 ? certificate de participare la licitatie cu oferta independenta.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr. 4(obligatorie)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 indice1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiprezentarea Formularului nr. 4 cu Declaratia pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile prevazute in OUG 34/2006, Art. 69 indice 1 -Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Lista cu persoanele implicate in procedura de atribuire in spetain cadrul Directiei Parcurilor Sector 3Avizare documentatie procedura de atribuire: Director -Popa Silviu; Director Adjunct -Soare Alexandru;Sef Serviciu Buget Contabilitate -Mateescu Valeria; Sef Birou Achizitii Licitatii-Matican Florin Valerian; Sef Birou Juridic - Postaliu Constantin; Aprodu Daniela, Naie Ioana Radita, Dan Stefan Laurentiu; Sef SUT - Vasile Traian, Dragomir Emil.Declaratia va fi semnata si de tertul sustinator, daca este cazul.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr.5 (obligatorie)Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6(obligatorie)Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat: Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG. Cerinta nr. 1 (obligatorie)- Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatatorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acestdocument trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.NOTA : In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea incategoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr. 2(obligatorie)Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 : Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 :1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse seconfirma prin prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;* In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea la o data mai recenta decat perioadastabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor livrari de produse, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent., Cerinta 2. Declaratie pe propria raspundere ca detine minim o statie de distributie a carburantilor, in fiecare resedinta de judet din Romania si in Bucuresti, unde se poate efectua plata carburantului alimentat, cu ajutorul bonurilor valorice de combustibil. Se va prezenta lista completa cu statiile respective, precum si datele de contact ale acestora (adresa, telefon, fax, program). CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante.Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer