Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de computere de birou si portabile


Detaliu pentru invitatia numarul 317433
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIEJUDETEAN SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 4244482
Adresa: municipiul Suceava, Str.1 Mai nr.9, Suceava
Telefon: 0230203241, 0788639031
Fax: 0230520678
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de computere de birou si portabile
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de computere de birou si portabile: statie de lucru Tip I, statie grafica Tip I, statie grafica Tip II, Laptop Tip II
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.11.2011 16:33
Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai nr.9, Municipiul Suceava, Judetul Suceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Logisticdin sediul IPJ Suceava - B-dul 1 Mai nr.9, Municipiul Suceava, Judetul Suceava
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 96, 304 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului: - neîncadrarea în prevederileart. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Prezentare certificate constatatoare (original/copie legalizata/copie conform cu originalu)privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor-declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.69 ind 1 din OUG nr. 34/2006- respectarea prevederilor Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind participarea la licitatii cu oferta independenta.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare): - înregistrarea operatorului economic participant la O. R. C.din care sa rezulte furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei (original/copie legalizata/copie conform cu originalu)Situatia economica si financiara-informatii generaleCapacitatea tehnica si/sau profesionala: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
din SEAPValoarea garantiei de participare pentru fiecare lot este afisata in sectiunea "Lista loturi"
- Informatii suplimentare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer