Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de consumabile pentru imprimante si multifunctionale


Detaliu pentru invitatia numarul 231656
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI HUNEDOARA
Cod de identificare fiscala: 4374342
Adresa: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva
Telefon: 0254.21.28.52
Fax: 0254.22.79.54
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de consumabile pentru imprimante si multifunctionale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Consumabile pentru imprimante si multifunctionale
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 21.10.2009 10:19
Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara, str. Mihai Eminescu nr. 130, mun. Deva, jud. Hunedoara - Serviciul Logistic, tel. 0254 206 722 -int. 20 239
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2009 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara, str. Mihai Eminescu nr. 130, mun. Deva, jud. Hunedoara - Serviciul Logistic, tel. 0254 206 722 -int. 20 239
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 169, 887.7 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta, Certificate eliberate de ANAF si Primariile in raza carora isi au sediulsocial ofertantii din care sa rezulteîndeplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului în anul 2009, Bilantul contabil aferent anului 2008, Fisa de informatii generale, Lista principalelor livrari de produse similare în ultimii 3 ani, Documente de certificare a sistemului de management al calitatii, pentru produsele ofertate.
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer