Achizitie publica - Achizitia de consumabile si service de intretinere pentru 9 copiatoare HR
Detaliu pentru invitatia numarul 341871
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341871/18.01.2013
Denumire contract: Achizitia de consumabile si service de intretinere pentru 9 copiatoare HR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de consumabile si service de intretinere pentru 9 copiatoare HR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de consumabile si service de intretinere pentru 9 copiatoare
II.1.6) CPV: 30125000-1 - Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 836 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatorie in SEAP ( scanata) si se va transmite la sediul AC in original . Garantia de participare: 248 lei ? 1% din valoarea contractului; Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limitade depunere a ofertelor ofertelor. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta se va face la data depunerii ofertelor incepand cu data publicarii invitatiei de participare. Forma de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura emisa de o banca - printr-un instrument de garantie emis de o societate de asigurari - ordin de plata in contul autoritatii contractante contul RO 38RZBR0000060000327472 deschis la Banca Raiffeisen M Ciuc, vizat de banca sau - Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante, conform legilor in vigoare La data deschiderii ofertelor suma constituita ca si garantie de participare trebuie sa fie constituita . Eliberarea garantiei de participare se va face conform H.G. 925/2006 art.88 alin (1) pentru ofertantul castigator, art.88, alin.(2) pentru ofertantii care nu au fost declarati castigatori. Operatorii economici avand obligativitatea completarii formularului. Garantia se retine in cazurile ce se incadreaza in prevederile art.87 din HG 925/2006. Daxca este cazul se va prezenta Declaratia privind incadrarea intreprinderii incategoria intreprinderi mici si mijlociu, intocmite confor Lege nr 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere daca este cazul pentru constituirea a numai 50% din garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- in care operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura in care operatorul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici., 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- in care operatorul economic declara ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art 181 din OUG nr. 34/2006. 3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 5 Persoanele cu functii de conducere ing Catalin Mutica Director, Ec Virag Maria Director Ec, ing Abraham Istvan Director Tehnic precum si persoanele implicate in achizitia publica ing Miklos Stefan, ing Rafain Ildiko, cont Madar Klara, Cj Baciu Ionela si ing Fancsali Gabor Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator de la ORC, sau altele echivalente pentru persoane juridice/fizice romane, iar pentru cele straine orice forma de inregistrare si autorizatia de functionare.Solicitat pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale si comerciale a operatorul economic; Solicitat - Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/ copie legalizata. 2.Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica si juridica
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Solicitat pentru a se verifica daca situatia economico- financiara a ofertantului sau sustinatorului acestuia permite derularea contractului in bune conditii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani.2.Experienta similara Prezentareacel putin un document /contract/ proces verbal de receptie prin care sa confirmelivrarea de produsea caror valoare sa fie de minim 24836 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE pe SEAP www.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 10:36