Achizitie publica - Achizitia de contoare de apa rece
Detaliu pentru invitatia numarul 324887
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324887/24.04.2012
Denumire contract: Achizitia de contoare de apa rece
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITACod fiscal: RO 10084149, Adresa: Blv. IC Bratianu, nr. 50, Targoviste, Telefon: 0245614403, Fax: 0245611774, 0245210299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Blv. I.C. Bratianu, nr. 50, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 245614403-133, fax: +40 245611774/+40 245210299, persoana de contact: Radu Vasilescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C.Compania de Apa Targoviste Dambovita S.A., Blv. I.C.Bratianu, nr.50, Targoviste, jud.Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de contoare de apa rece
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de contoare de apa rece
II.1.6) CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 4000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Se constituie prin depunere in numerar la casieria Companiei de Apa Targoviste Dambovita, prin virament bancar in contul nr. RO77RNCB0128045433630001 deschis la Sucursala BCR Targoviste ? O.P. confirmat de catre banca, prin Fila de cec - confirmata de catre banca sau prin constituirea unui instrument de garantie bancara. Confirmarea bancii trebuie prezentata pana la data deschiderii ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile Art. 278ยน*) - (1)din OUG nr.34/2006 este de 2000 lei.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 14 (DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII) completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.NOTA: Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ?Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.7);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.6);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.5)Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Ing. Radu VASILESCU- Director General2. Ing. Romulus TUDOR- Director Tehnic3. Ec. Maria RADU ? Director Economic4. Ing. Constantin GHERGHESCU ? Director Comercial5. Ing. Constantin STOLERU ? Sef Serviciu Achizitii Publice-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4);
-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor-Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta ? in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident); -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Prezentarea documentului fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentatul legal al ofertantului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de Afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 400000 lei., Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele livrari similare in ultimii 3ani, Recomandari din partea a cel putin 1 sau maxim 3 beneficiari anteriori Certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 08:05