Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de de Servicii tipografice ?i servicii conexe pentru actiunile proiectului derulate in anul 3 de implementare- anul 2013?cod CPV ? 79800000-2 Servicii tipografice ?i servicii conexe,cod CPV - 39294100-0 Produse informative si de promovare -pent


Detaliu pentru invitatia numarul 346434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 346434/09.05.2013
Denumire contract: Achizitia de de Servicii tipografice ?i servicii conexe pentru actiunile proiectului derulate in anul 3 de implementare- anul 2013?cod CPV ? 79800000-2 Servicii tipografice ?i servicii conexe, cod CPV - 39294100-0 Produse informative si de promovare-pentru proiectul POSDRU/93/3.3/S/53132: ?Reteaua Autoritatilor Competente pentru Calificarile Profesionale din Romania (IMI PQ NET Romania)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul MEN din strada Spiru Haret nr. 12, sector 1, Bucuresti, camera 4, parter.Persoana de contact: d-na Iordache Irina , telefon mobil 758 093 812
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MEN din strada Spiru Haret nr. 12, sector 1, Bucuresti, camera 2, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de de Servicii tipografice ?i servicii conexe pentru actiunile proiectului derulate in anul 3 de implementare- anul 2013?cod CPV ? 79800000-2 Servicii tipografice ?i servicii conexe, cod CPV - 39294100-0 Produse informative si de promovare-pentru proiectul POSDRU/93/3.3/S/53132: ?Reteaua Autoritatilor Competente pentru Calificarile Profesionale din Romania (IMI PQ NET Romania)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Pentru vizita de studiu in Portugalia din perioada 13-18 mai 2013unde vor participa un numar de 35 persoane din partea delegatiei romane si aprox. 15 persoane din partea delegatiei se vor achizitiona, urmatoarele: 50 de pix-uri eco personalizate, 50 de brosuri de proiect, 50 de blocnotes din carton reciclat, 50 ex. documente de informare, 50 de suporti calareti, 50 ecusoane cu laynard si 50 genti de documente;?Pentru cursul de formare in specialitatea ?standarde ocupa?ionale? din perioada 20-25 mai 2013, undevor participa 150 de persoane, se vor achizitiona urmatoarele: 150 pix-uri eco personalizate, 150 blocnotes din carton reciclat si 150 suporturi de curs;? Pentru vizita de studiu in Danemarca din perioada 27 mai ? 1 iunie 2013, unde vor participa un numar de 35 persoane din partea delegatiei romane si aprox. 15 persoane din partea delegatiei portugheze se vor achizitiona urmatoarele: 50 de pix-uri eco personalizate, 50 de brosuri de proiect, 50 de blocnotes din carton reciclat, 50 ex. documente de informare, 50 ecusoane cu laynard si 50 genti de documente;? Pentru cea de a 4 a reuniune a Grupului de Lucru din perioada 5-8 iunie 2013unde vor participa un numar de 150 de persoane se vor achizitiona urmatoarele: 150 mape de carton, 150 pix-uri eco personalizate, 150 blocnotes din carton reciclat, 150 umbrele personalizate, 150 de sacosi eco pliabile, 150 ex. documente de informare;? Pentru vizita de studiu in Germania din perioada 17 - 22 iunie 2013, vor participa un numar de 35 persoane din partea delegatiei romane si aprox. 15 persoane din partea delegatiei portugheze, se vor achizitiona urmatoarele 50 de mape de carton, 50 de pix-uri eco personalizate, 50 de brosuri de proiect, 50 de blocnotes din carton reciclat, 50 ex. documente de informare, 50 de ecusoane cu laynard si 50 umbreleAlte amanunte se afla in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 173 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in cuantum de 4083 lei si pentru o perioada de minim 60 de zile. (Model, Fomular 13 sau Formular 16) Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda dacat lei, la un curs de schimb afisat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelorAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50 % a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie. Datele de identificare ale contului MEN sunt: CIF 13729380, cont IBAN RO96TREZ7005005XXX000182 deschis la ATCPMB
Garantie de buna executie
10% din val.dfara TVA a contractului ce se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 actualizata- Formular 14
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie cu privire eligibilitate conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 in original ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - Modalitatea de indeplinire: prezentarea urmatoarelor documente: 1.Declaratie pe proprie raspundere semnata in original, de reprezentantul legal (Model - Formular nr.2 in original). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificat de atestare fiscala, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelorCertificat privind plata impozitului cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 3 care va fi depus in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Remus Pricopie - Ministru, Gigel Paraschiv - Secretar de stat, Ovidiu Alboiu - Director D.L.I., Mihai Paunica - Director general D.G.B.F., Leahu Gabriel - Secretar General, Simona Tanase - Director U.I.P.F.F.S, Andrei Linu - Manager de proiect, Iulian Barsan - responsabil financiar, Mirela Stanciu - responsabil tehnic, Mihaela Stan - consilier juridic, Liana Maria Popescu - expert consultant achizitii.Se va completa si prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 5) in original.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original.In cazul unei asocieri, Formularul 4 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, va fi completat de catre fiecare asociat Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori si ca societatea desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora).Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintain original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Pentru persoanele fizice romane se va prezenta Autorizatia de functionare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie de cel putin egala cu 204173 lei.In acest sens se va completa - Fisa de informatii generale - Formular 7, in original.Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 204 173lei, Bilantul contabil/extras de bilant pe cel mult ultimii 3(trei) ani 2010, 2011, iar pentru anul 2012 orice document in vederea indeplinirii cerintei de califiacre (BAlanta de verificare la 2012, raport de audit, dupa caz) sau orice alte documente echivalente. (Prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul) vizate si inregistrate de organele competente.Pentru conversia din alte monede, in Lei, se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro).Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (Formularul 9 ), calculate pana la data limita a depunerii ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 9.1 care va fi depus in original.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180., Ofertantul va dovedi ca a derulat cel putin un contract de prestare servicii in cel mult ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), prin prezentarea unui contract la nivelul carora sa fii prestat servicii similare in valoare/valoare cumulata de cel putin 204.173 lei pentru care se vor prezenta certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar care contin valori, perioade de prestare, beneficiari., Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 8.Pentru a dovedi prestarea de servicii similare ofertantul va prezenta contracte/documente/procese verbale de receptie emise de catre clientul beneficiar care sa ateste prestarea serviciilor similare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Operatorii economici nerezidenti (straini), vor prezenta documentele respective insotite de traduceri in limba romana autorizate. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificarenivel corespunzator al calita?ii.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer