Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de detergenti, produse de curatenie si ustensile de curatat


Detaliu pentru invitatia numarul 344469
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Numar invitatie: 344469/29.03.2013
Denumire contract: Achizitia de detergenti, produse de curatenie si ustensile de curatat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia generala de asistenta sociala si protectia copilului ClujCod fiscal: 5013699, Adresa: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264420146, Fax: +40 0264420602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400304, telefon: +40 0264420146, fax: +40 0264420602, persoana de contact: Aurel Prodan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a DGASPC din Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de detergenti, produse de curatenie si ustensile de curatat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de detergenti, produse de curatenie si ustensile de curatat necesare subunitatilor DGASPC Cluj in care locuiesc in regim residential beneficiarii sistemului de asistenta sociala
II.1.6) CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 936 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.659, 36 RON. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.conform art.86 al.5 se poate constituti garantia de participare si prin depunere numerar la casieria unitatii. In cazul folosirii scrisorii de garantie bancara se va completa formularul Scrisoare de garantie bancara anexat la documentatia de atribuire . Cont Trezorerie: RO17TREZ2165006XXX014199 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la Termenul Limita de depunere ofertelor. Daca garantia va fi in EURO se va avea in vedere cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor prezenta declaratii privind? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-, ? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 Ofertantii care se incadreaza in aceste situatii vor fi exclusi din procedura de atribuire.?Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, ? Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catrebugetullocal.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele. Certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila comentiunea conform cu originalul-.Declaratie privind neincadrarea in art 69^1Completare declaratie anexata.Persoanele cu functii de decizie: Molnar Nicoleta-director executiv, Catarig Dana Elena-director executiv adjuncteconomic.Iasko Maria-sef serviciu financiar, Prodan Aurel-responsabil achizitii publice, Forai Simona Emilia-consilier, Mateut Anuta-consilier juridic, Rusu Ioan - inspector de specialitate- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completare formular conformOrdinului presedinteluiAutoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - Declaratia privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritoriala din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale- Declararea cifrei medie de afaceri globala pe ultimii ..3..ani. Cuantumul cifrei medii de afaceri sa nu fie mai mic de 500000 RONPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Se va prezenta o lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, - Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor CERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic-Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii din care sa rezulte ca ofertantul dispune de mijloacele de transport necesare livrarii produselor la toate subunitatile din judetul Cluj-Declaratie pe proprie raspundere privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de candidat/ofertant-Tabel cu personalul care se va ocupa de preluarea comenzilor, continand si datele de contact-Se vor depune mostre constand din 1 buc din fiecare produs ofertat: Mostrele pentru produsele ofertate vor fi depuse o data cu oferta la sediul autoritatii contractante cel tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele sunt nereturnabile si vor fi pastrate de autoritatea contractanta pentru conformitate cu produsele care vor fi livrate de catre operatorul economic castigator al procedurii de achizitie publica. ATENTIE Mostrele NU pot fi prezentate in cantitati altele decat cele cerute in documentatia de atribuire, precum si in alt ambalaj fata de care urmeaza a fi livrate, pentru conformitate cu produsele ce urmeaza a fi livrate de catre operatorul economic castigator al procedurii de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer