Achizitie publica - Achizitia de detergenti si ustensile de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 317288
Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Cod de identificare fiscala: 5013699
Adresa: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca
Telefon: 0264420146
Fax: 0264420602
Denumire invitatie: Achizitia de detergenti si ustensile de curatenie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea de detergenti si ustensile curatenie pentru subunitatile DGASPC Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.11.2011 09:37
Data limita de depunere a ofertelor: 30.11.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Cluj, str. General Eremia Grigorescu Nr: 37-39 Cluj-Napoca, jud. Cluj,
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.11.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte de la Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Cluj, str. General Eremia Grigorescu Nr: 37-39 Cluj-Napoca, jud. Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 204, 678.94 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, -privind neincadrarea in art.181, - privind neancadrarea in prev.art.69^, - ca a derulat contract similar, -privind echipamentele, Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de participare cu oferta independenta, Certificate eliberate de D.G.F.P , in original sau copie, Certificat privind impozitele si taxele locale, sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, Fisa de informatii generale sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Fisa de informatii generale a ofertantului, Copie de pe ultimul bilant contabil vizat, Lista principalelor livrari din ultimii 1 ani, plus copie de pe parti relevante ale unui contract similar.Tabel cu personalul care va prelua comenzile Se vor depune mostre din fiecare produs astfel cum urmeaza ele a fi furnizateCopie de pe certificate sau alte documente emise de organismele abilitate privind standardele de calitate
De pe SEAP sau DGASPC Cluj, str. General Eremia Grigorescu Nr: 37-39 Cluj-Napoca, jud. Cluj, biroul achizitii publiceGARANTIE PARTICIPARE 2050 lei