Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de diverse accesorii de birou(hirtie, articole de papetarie,articole marunte de birou), sfoara, imprimate si produse conexe(coperti dosar, registre)


Detaliu pentru invitatia numarul 325152
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Tribunalul Dolj
Numar invitatie: 325152/26.04.2012
Denumire contract: Achizitia de diverse accesorii de birou(hirtie, articole de papetarie, articole marunte de birou), sfoara, imprimate si produse conexe(coperti dosar, registre)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTribunalul DoljCod fiscal: 4941447, Adresa: Str. Brestei, nr. 12, Craiova, Telefon: 0251/418612, Fax: 0251/419851
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de diverse accesorii de birou(hirtie, articole de papetarie, articole marunte de birou), sfoara, imprimate si produse conexe(coperti dosar, registre)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de diverseaccesorii de birou(hirtie pentru scris, hirtie alba multifunctionala pentru fotocopiatoare si imprimante, caiet A5 48 file, caiet student, hirtie ambalaj, plicuri cu burduf B4 -50mm, plicuri- C4, C5, C6, creioane, pixuri, agrafe birou 28mm, capse 24/6, biblioraft din carton rigid, capsatoare din metal- capacitate capsare 30 coli, perforatoare de mare capacitate, lipici solid, dosare de incopciat , dosare cu sina metalica , ace cu gamalie)(lotul nr.1), sfoara de canepa, sfoara de bumbac (lotul nr.2), imprimate si produse conexe(coperti dosar, registre)(lotul nr.3)
II.1.6) CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 208 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se solicita conf. art.43ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .2.Constituirea garantiei de participare se face in conformitate cuprevederileart.86 alin 1 dinH.G.nr.925/2006.3.Garantia de participare se poate depune si cu numerar la casieria autoritatii contractante.4.Contul in care se va depune garantiaeste : Tribunalul Dolj, cont: RO30TREZ2915005XXX004806 , Trezoreria Municipiului Craiova, Cod Fiscal 4941447.5.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.6.Cuantumul garantiei de participare este de1540ron, din care: lotul nr.1=1020ron, lotul nr.2=60ron, lotul nr.3=460ron7.Garantia de participare stabilita pe loturi este mentionata pe fiecare lot in parte siin anexa B.8. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.10. Garantia de participarepoate fi retinuta in cazul in care: - un ofertant isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei- ofertantul castigator nu semneaza contractul sau, nu furnizeaza garantia pentru buna executie a contractului- ofertantul formuleaza o contestatie dupa data limita de depunere a ofertelor catre CNSC, iar Consiliul respinge contestatia.Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantiebancara este recomandabil ca aceastasa fie emisa de catreo banca din Romania.
Garantie de buna executie
Se solicita constituirea garantiei de buna executiein procent de 10% din valoarea estimata a contractului fara t.v.a .Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilorart. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul scrisorii de garantie bancara este recomandabil ca aceastasa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010- formularul nr 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 34.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare .- formularul nr 4- formularul nr 125.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte Preoteasa Carmen, Manager economic Mainerici Georgeta; Comisia D.E.P.O.: Presedinte Lixandru Horia Alexe, Barbu Giani Marius, Barbu Adrian Constantin, Dorobantu Liliana, Dragusin Marcela, Comisia de evaluare: Presedinte Stoiculescu Catalin, Lambropulos Maria , Enculescu Cristian, Banica Violeta, Voica Mariea.6.Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator emis de catre ONRC - se poate prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"2.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va transmite autoritatii contractante , pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza in ultimii 3 ani, 2.Mostre: - Pentru stabilirea conformitatii produselor ofertate cu cerintele caietului de sarcini, conform art.188 alin. 1 lit. e din O.U.G. nr.34/2006 , ofertantii vor prezenta obligatoriu cate o mostra din fiecare produs ofertat, inainte de deschiderea ofertelor. In timpul evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a inspecta si testaprodusele depuse ca mostra.Mostrele vor avea inscris pe eticheta urmatoarele : denumirea produsului, denumireaofertantului. Mostrele depuse de ofertantii necastigatori se vor inapoia la data semnariicontractului cu ofertantul castigator.Mostrele depuse de ofertantii castigatori, se vor pastra la autoritatea contractanta pe toata perioada derularii contractului , iar la final vor fi facturate. 1.Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor- copie certificata pentru conformitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 18:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer