Achizitie publica - ACHIZITIA DE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE 23 LOTURI
Detaliu pentru invitatia numarul 321091
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321091/01.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE 23 LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: SANDU SUSTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: SANDU SUSTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE 23 LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DE PRODUSE ALIMENTARE IMPARTITE IN 23 LOTURI; orez=lot 1; Ulei rafinat=lot 2; Margarin=lot 3;Faina de grau=lot 4; Faina de porumb=lot 5; Gris de gru=lot 6; Biscuiti eugenia=lot 7; Biscuiti obisnuiti=lot 8; Napolitane=lot 9; turta dulce=lot 10; Zahar= lot 11; Ciocolata=lot 12; Halva=lot 13; Rahat= lot 14; Paste fainoase=lot 15; Otet=lot 16; Mustar=lot 17; Delikat=lot 18; Piper macinat=lot 19; Foi de dafin= 20;Sare iodata=lot 21; Sare neiodata=lot 22; Esente diferite=lot 23.
II.1.6) CPV: 03211300-6 - Orez (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 905 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte: Lot1=480 lei; Lot2=795 lei; Lot3=495 lei; Lot4=195 lei; Lot5=245 lei; Lot6=105 lei; lot7=450 lei; Lot8=275 lei;Lot9=345 lei; Lot10=380 lei; Lot11=635 lei; Lot12=95 lei; Lot13=445 lei; Lot14=135 lei; Lot15=295 lei; lot16=19 lei; Lot17=20 lei; Lot18=74 lei;Lot19=19 lei; Lot20=10 lei; Lot 21=18 lei; Lot22=18 lei; Lot 23=40 lei(III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare. ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare. ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, Formular nr. 66. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata. In conformitate cu prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, formularul N din sectiunea Formulare, Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritate acontractanta cu privire la Organizarea, Derularea si Finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Numele si prenumeleFunctiaLiviu Nicolae Radasanu Director ExecutivDoina Nacu ManoleDirector Executiv AdjunctValentin Alexandru Colbu Sef serviciu Juridic ContenciosMarius Constantin Budai Sef Serviciu Achizitii AdministrativSandu Suster Consilier Superior- Comp. Achizitii- presedintele comisie de evaluareCristina Balan Consilier Juridic -membruAnca Gradinariu Consilier Juridic- membruMarius Pohoata Sef centru? Sf. Spiridon? Botosani membru de rezerva7. Declarartie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea " conform cu originalul".Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea " conform cu originalul".Pentru a fi valabil, certificatul constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru anii 2009, 2010, 2011, Bilantul contabil la data de 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente -copie certificata" conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, Cel putin o racomandare, original sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", de la unul din beneficiarii din lista principalilor livrari din ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCAREDIRECTADE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 08:07