Achizitie publica - Achizitia de dotari, echipamente si software pentru proiectul ?Managementul conservativ al siturilor Natura 2000 aflate in custodia Muzeului Tarii Crisurilor? ? NATURA CRISURILOR.Contractul include si instalarea si testarea produselor livrate.
Detaliu pentru invitatia numarul 357560
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357560/14.02.2014
Denumire contract: Achizitia de dotari, echipamente si software pentru proiectul ?Managementul conservativ al siturilor Natura 2000 aflate in custodia Muzeului Tarii Crisurilor? ? NATURA CRISURILOR.Contractul include si instalarea si testarea produselor livrate.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: +40 0259441317, Fax: +40 0259441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259441317, fax: +40 0259441317, persoana de contact: JOCA MARIA CRISTINA, DUMBRAVA RAZVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Oradea, str. Parcul Traian, nr. 5, Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de dotari, echipamente si software pentru proiectul ?Managementul conservativ al siturilor Natura 2000 aflate in custodia Muzeului Tarii Crisurilor? ? NATURA CRISURILOR.Contractul include si instalarea si testarea produselor livrate.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari aferente proiectului ?Managementul conservativ al siturilor Natura 2000 aflate in custodia Muzeului Tarii Crisurilor? SMIS ?CSNR 42800: soft GIS cu licenta, imagini satelitare ortorectificate de mare rezolutie pentru 33, 54 de kilometri patrati, server, cu monitor si sursa, statie GIS, monitor statie GIS, GPS - uri portabile submetrice + soft, accesorii retea (4 cabluri UTP, 4 Prize UTP, 4 prelungitoare 220V, 8 Conectori de retea), Laptop-uri , Office si sistem de operare inclus, multifunctionala (copiator, scaner, printer, imprimanta), aparat fax, aparat foto, birouri, scaune ergonomice, dulapuri.
II.1.6) CPV: 48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 249, 683.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de: 4325, 99 Lei ? LOT 1, 510, 68 ? LOT 2 si 157 Lei ? LOT 3. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 7 - constituirea garantiei de participare prin virament bancar, se face in contul: RO72TREZ0765006XXX000161, Cont deschis la Trezoreria Oradea, Cod Fiscal 4244997, conform art. 86, alin.5, lit. a si b din H.G.925/2006. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006. Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.2 din Lg. nr. 346/2004, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original - prin virament bancar intr-un cont constituit de catre ofertant si aflat la dispozitia autoritatii contractante. Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.2 din Lg. nr. 346/2004, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de buna executie declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din Lg. nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor (cerinte comune pentru ambele loturi)Formularul nr. 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.Nota 1: In cazul unei asocieri, se va prezenta declaratia pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica/profesionala a candidatului este sustinuta si de o alta persoana (tert sustinator) este obligatorie prezentarea declaratiei semnata de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator.Formularul nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Nota 1: In cazul unei asocieri, se va prezenta declaratia pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica/profesionala a candidatului este sustinuta si de o alta persoana (tert sustinator) este obligatorie prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a, c indice 1 si d din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior semnata de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator.Certificat de atestare fiscala sau echivalent. Ofertantul (ofertantul asociat) trebuie sa depuna Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scandente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Ofertantul (ofertantul asociat) trebuie sa depuna Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scandente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare inoriginal sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata si legalizata.Nota 2: Pentru candidatii nerezidenti se va aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.Formularul nr. 6 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010;Formularul nr. 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante )Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: CORNEL POPA -Presedinte, Vicepresedinte Mang loan, Vicepresedinte Kiss Alexandru losif Francisc, Secretar al JudetuluiSoltanel Marioara Carmen, Director Directia Tehnica Cheseli Filip, Director Directia Economica MuscaDimitrie, Director Directia Administratie Publica Locala Sarkady Zsolt, Arhitect sef Simon Maria, Sef serviciu- achizitii publiceJoca Maria Cristina, Responsabil achizitii Blaj Nicolae Florian, Responsabil achizitii consilier Gaje Monika, Responsabil achizitii consilier Cociuba Ana Laura, Responsabil achizitii Borsos Beata, Responsabil achizitii Firezar Roxana Alina, Consilier judetean (1)AvrigeanuIonel, Consilier judetean (2)Bezi Ovidiu, Consilier judetean (3)Birta Florin-Alin, Consilier judetean(4)Bogdan Florin-Emil, Consilier judetean (5)Bogdan Traian, Consilier judetean(6) Bulzan Traian, Consilier judetean(7) - Nume, prenume Valentina, Consilier judetean(8)Copil Ovidiu, Consilier judetean(9) Dersidan Dan loan, Consilier judetean (10)Dume Dorel Marcel, Consilier judetean(11)Foncea Gheorghe Dacian, Consilier judetean(12) Forro Laszlo, Consilier judetean(13)Gherdan Nicolae, Consilier judetean(14)Grim Andras, Consilier judetean(15) Petrut Vasile, Consilier judetean(16) Popa Alina, Consilier judetean (17)Pantis Carmen, Consilier judetean(18) Maghiar Calin, Consilier judetean (19)Oros Florian-Victor, Consilier judetean (20)Pavel Emilian, Consilier judetean(21)Pop Viorel-Mircea, Consilier judetean(22) Costa Traian, Consilier judetean (23 Sala loan, Consilier judetean (24) Sarkozi Alexandru, Consilier judetean (25) Scridon Smaranda-Rozaura-Maria, Consilier judetean (26) Stranis Mircea, Consilier judetean (27)Lakatos loan, Consilier judetean (28)Szabo Stefan-Gheza, Consilier judetean(29)Toderici Mihai, Consilier judetean (30)Turucz Maria, Consilier judetean(31)Manafu Bogdan lonut, Consilier judetean (32)Voloseniuc Dumitru.Toate documentele solicitate, cu exceptia certificatelor fiscale vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului ofertant. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.2. Documente edificatoare prin care sa fie dovedita forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare profesionala ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Nota 1: Toate certificatele/documentele/formularele mentionate trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nota 2: In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota 3: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract de care raspunde.Nota 4: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunizarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul costatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) este cel putin egala cu: 420.000 lei pentru LOT 1; 51.000 lei pentru LOT 2 si 15.700 lei pentru LOT 3.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Pentru anii 2011 si 2012 se vor accepta doar bilanturile contabile, inregistrate la autoritatile competente, iar pentru anul 2013 se vor accepta orice documente probante pe care ofertantii le pot prezenta in vederea indeplinirii cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3: Informatii privindsubcontractan?iiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantii care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr. 1: Informatii privind experienta similara1. Se va prezenta lista privind principalele furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani (36 de luni).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in cadrul amaxim 2 contracte, pentru fiecare lot in parte, echipamente/bunuri similare celor care fac obiectul prezentului contract: - Pentru LOT 1: furnizare de echipamente si soft (servere, monitoare, GPS-uri, soft-uri) in valoare de minim 210.000 lei fara TVA;
- Pentru LOT 2: furnizare de dotari (laptop-uri, multifunctionale, aparate fax, aparate foto) in valoare de minim 25.000 lei fara TVA.- Pentru LOT 3: furnizare mobilier(dulapuri, birouri, scaune) in valoare de minim 7.800 lei fara TVA., Cerinta nr. 2: Informa?ii privind personalul tehnic de specialitate: Se vor prezenta: - Formularul nr. 14 ? Angajamentul candidatului privind resursele umane.Nota: a. Se vor prezenta Copii dupa diploma/ diplomele mentionata/ mentionate in CV-uri, certificate de atestare in termen de valabilitate, alte documente relevante care sa ateste informatiile mentionate in CV-uri.b. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.c. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului se va completa de catre titular si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut in sectiunea Formulare., Solicitari privind Lotul 1:
1. Expert Solu?ie GISCerinte minime obligatorii:
? Calificari si abilitati:
o Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
o Certificate/diplome in domeniul tehnologiilor GIS;
? Experienta profesionala:
o Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
o Minim 3 ani de experienta specifica de lucru cu tehnologiile GIS;
2.Expert implementare si testare
Cerinte minime obligatorii:
? Calificari si abilitati:
o Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
o Detinerea de cuno?tin?e privind tehnologiile GIS cum ar fi configurare si optimizare produse software GIS dovedite prin certificate/diplome;
? Experienta profesionala:
o Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
o Minim 3 ani de experienta specifica de lucru cu tehnologiile GIS.
3.Expert Instruire GISCerinte minime obligatorii:
? Calificari si abilitati:
o Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
o Certificate/diplome de instructor autorizat pentru produse software GIS;
o Certificate/diplome in domeniul tehnologiilor GIS;? Experienta profesionala:
o Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
o Minim 3 ani de experienta specifica de lucru cu tehnologiile GIS.
4. 5. Expert servere si echipamente IT
Cerinte minime obligatorii:
? Calificari si abilitati:
o Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
o Detinerea de cunostinte tehnice privind echipamentele hardware de tip server, dovedite prin certificari pe tehnologia echipamentelor ofertate, emise de organisme autorizate.
? Experienta profesionala:
o Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
o Experienta profesionala specifica in activitati de configurare si implementare servere de minim 3 ani.
Solicitari privind Lotul 2:
Expert echipamente IT
Cerinte minime obligatorii:
? Calificari si abilitati:
o Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
? Experienta profesionala:
o Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
o Experienta profesionala specifica in activitati de configurare si implementare hardware de minim 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantie pentru produsele livrate
20
Descriere: Garantia acordata pentru produsele livrate
Termenul de livrare
20
Descriere: Termenul de livrare al produselor acordat de catre ofertant
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2014 13:25