Achizitie publica - "Achizitia de Dotari si Mobilier aferent Pavilionului Multifunctional din imobilul 770 Oradea"
Detaliu pentru invitatia numarul 322891
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322891/28.03.2012
Denumire contract: "Achizitia de Dotari si Mobilier aferentPavilionului Multifunctional din imobilul 770 Oradea"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02444 SibiuCod fiscal: 4240847, Adresa: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Telefon: 0269/ 210972, Fax: 0269/210098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269/210972, fax: +40 0269/210098, persoana de contact: Oana Maria Ardelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269/210972, fax: +40 0269/210098, persoana de contact: Oana Maria Ardelean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Achizitia de Dotari si Mobilier aferentPavilionului Multifunctional din imobilul 770 Oradea"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune mobilarea si dotarea cu produse si echipamente al pavilionului multifunctional din imobilul 770 Oradea
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 442, 677 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8.853, 54lei; Perioada de valab.a garantiei pt.particip.este de90zile de la data limita stab.pt.depun.ofert.Cuantumul va fi exprimat in lei pt.societ.comerciale dinRomania sau echiv.in euro, la data constituirii ac., pt.societatile comerciale din afaraRomaniei;Garantia de particip.se constituie prin virament bancar in contul RO80TREZ5765005XXX000204 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara (formular nr. 3) ori de o societ.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada de valab.a ofertei sau prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante. IMPORTANT !!!Precizam ca, in cazul in care garantia de particip.se constituie prin virament bancar (prin intermediul internetului ? on line)in contul autorit.contractante, ofertantul va prez.pt.confirmare extrasul de cont in original vizat de catre banca emitenta..Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia;
- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conform.cu art.87din H.G.nr.925/2006 si partial conform art.278.1din O.U.G. nr.34/2006 actualizata;
- Restituirea garantiei de participare se va face conf.art.88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant.de buna exec.este de 10%din val.totala a contract.fara T.V.A.siseconstit.astfel: Contractantul are oblig.de a prez.in termen de5zile de la semnarea contr.un extras de cont in orig.vizat de catre unit.Trezoreriei Statului emitenta, prin care sa se ateste ca execut.a deschis la unit.Trez.Stat.din cadrul organului fiscal competent in administr.sa, un cont dispon.distinct la dispoz.achiz.Suma initiala care se va depune de catre contractant in contuldispon.deschis treb.sa fie in val.de0, 5%din val.ofertata.Pe parcursul indepl.contract.achiz.urmeaza sa aliment.cont.disponibil prin retineri succesive in cuantum de10%din sumele datorate si cuvenite contract.pana la concurenta sumei stab.drept garant.buna exec.in docum.de atrib.Garantia de buna exec.se restit.conform art.92alin.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, formular nr. 5;NOTA: In cazul in care ofertantul are unsustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 6 (Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006);NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006 (formular nr. 8).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gherman Ionel, Constantin Popescu, Nedelcu Adrian, Stanciu Ascanio Ardelean Oana, Gurau Sandel, Bara Aurelian, Draghiciu Victor, Damian Ileana, Ungureanu Danut.NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau unsubcontractant, formularul se va prezenta si de catre acestia.Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 9 (Declaratie pe propria raspundere privind regulile deconcurenta)Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr.7NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), aceste certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia privind datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte. Persoane juridiceromaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, rezultata din domeniul aferent obiectului contractului sa depaseasca suma de 600.000 lei fara T.V.A.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea ofertantului se va dovedi prin prezentarea a cel putin un contract a carui obiect a fost furnizarea de produse similare cu cele ce vor fi furnizate/livrate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, in valoare de cel putin 300.000 lei fara T.V.A.- lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani;
- copie ?conform cu originalul? al unui Proces Verbal de Receptie al Produselor ce atesta realizarea livrarilor de produse similare cu obiectul prezentei achizitii.- recomandaredin partea beneficiarului ., a) - nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat: ofertantul trebuie saaiba angajati sau sa detina contract de colaborare cu persoanecalificate propuse pentru prestarea serviciilor ce deriva din caietul de sarcini si anexele acestuia.- declaratii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune, pregatirea profesionala al acestuia precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.- ofertantul va prezenta si Lista personalului autorizat pentru prestarea service-ului in perioada de garantie pentru echipamentele ce vor fi livrate.b) Asigurarea de catre ofertant al unui responsabil cu controlul calitatii; Ofertantul sa detina certificatul privind sistemul de management al asigurarii calitatii ISO 9001 sau echivalent , valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 13:01