Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE DOTARI SPECIFICE PENTRU INVESTITIA: "REABILITAREA SI MODERNIZAREA CENTRULUI DE TINERET IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI"


Detaliu pentru invitatia numarul 323258
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA ORASULUI NEGRESTI
Numar invitatie: 323258/03.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE DOTARI SPECIFICE PENTRU INVESTITIA: "REABILITAREA SI MODERNIZAREA CENTRULUI DE TINERET IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI NEGRESTICod fiscal: 13407333, Adresa: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Negresti, Telefon: 0235457679, Fax: 0235457679
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Negresti, Romania, cod postal: 735200, telefon: +40 235457679, fax: +40 235457679, persoana de contact: NASTASA DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Negresti, Romania, cod postal: 735200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE DOTARI SPECIFICE PENTRU INVESTITIA: "REABILITAREA SI MODERNIZAREA CENTRULUI DE TINERET IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE DOTARI SPECIFICE PENTRU INVESTITIA: "REABILITAREA SI MODERNIZAREA CENTRULUI DE TINERET IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI"LOT. NR. 1 DOTARI MOBILIER- etajera 4 rafturi ( 80x33x187 cm)- mese-dulap 2 usi- scaune ergonomice- birouri- standuri expozitionale arta populara- vitrine sticla cu spoturi luminoase- stingatoare portabile pentru incendiuLOT NR. 2 DOTARI ECHIPAMENTE- sistem de sonorizare- whiteboard magnetic- TV +DVD player- calculatoare- imprimanta multifunctionala- programe software calculatoare- video proiectorLOT NR. 3 FOND DE CARTE- fond de carte
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 292.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: Lot 1: -750 RON, Lot 2: -2.200 RON, Lot 3: - 1.600 RON. Candidatul trebuie sa constituie garantia de participare, valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireGarantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie financiara in favoarea autoritatii contractante (Formular nr. 11 din Sectiunea Modele Formulare); Scrisoarea de garantie financiara va fi emisa de o institutie financiar- bancara care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b)ordin de plata in contul autoritatii contractante- RO24TREZ65921070250XXXXX deschis la Trezoreria Negresti, Vaslui; Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a candidaturilor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionareaprocedurii pentru care se constituie.Garantia de participare va fi depusa in original si va insoti candidatura. Garantia de participare constituita de operatorul economic a carui candidatura a fost stabilita ca fiind castigatoare, se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica, pe baza confirmarii in scris, primite de la autoritatea contractanta. Restituirea garantiei de participare constituita de candidatiiale caror candidatura nu a fost stabilita castigatoare se face dupa semnarea contractului de achizitie publica cu candidatul a carui candidatura a fost stabilita ca fiind castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a candidaturilor.
Garantie de buna executie
Candidatul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie astfel: Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: - 5 % din valoarea contractului de servicii ce urmeaza a fi atribuit.-Perioada de garantie acordata va fi egala cu durata de executie a contractului.Modalitatea de constituire: Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca candidatul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca candidatul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun candidaturile.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular nr. 3)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4)Persoane cu fucntie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cozma Ioan (primar), Cozma Neculai (viceprimar), Baciu Sorin, Sporneac Adrian, Radu Dan, Nastasa Daniel, Vlad Adrian, MusatIon, Faur Felicia.Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba obiectul de activitate in conformitate cu obiectul prezentei proceduri.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa, Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat, (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).Nota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior candidatilor in cauza.Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim: Lot nr. 1: Dotari mobilier 78.000 RONLot nr. 2: Dotari echipamente224.000 RONLot nr. 3: Fond de carte164.000 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2- experienta similara infurnizarea de dotari in valoare de minim: Lot nr. 1: Dotari mobilier 36.000 RONLot nr. 2: Dotari echipamente112.000 RONLot nr. 3: Fond de carte82.000 RON, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii (daca este cazul) Cerinta nr. 1Candidatul trebuie sa fi implementat sisteme de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ATASATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer