Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de dulciuri necesare cadourilor pentru copii cu prilejul sarbatorilor de iarna .


Detaliu pentru invitatia numarul 355315
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 355315/04.11.2013
Denumire contract: Achizitia de dulciuri necesarecadourilor pentru copii cu prilejul sarbatorilor de iarna .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul Tomis nr.51
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de dulciuri necesarecadourilor pentru copii cu prilejul sarbatorilor de iarna .
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de dulciuri necesarecadourilor pentru copii cu prilejul sarbatorilor de iarna : cantitatea 30 000 pachete.Continut pachet : ciocolata cu crema 40-50g, biscuiti cu lapte 100-150 g, foi napolitane cu diverse umpluturi 60-80g, chec cu fructe 50-60 g, biscuiti cu crema ciocolata 70-80 g, sticks cu sare 60-80 g, jeleuri cu aroma de fructe 30-50 g, corn diverse umpluturi 50-60 g.
II.1.6) CPV: 15842300-5 - Dulciuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de part. 6096 lei.Perioada de valabilitate 45zile de la termenul limita pt depunerea ofertelor stabilit in inv.de participare.Modul de constituire: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantum de: 6096 lei, valabil pt. o perioada de 45 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 3048lei calculata conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr 34/2006, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre C.N.S.C., respectiv contestatorul renunta la contestatie. 2. Depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). Potrivit art.16 alin.2 din Legea 346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota1: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nota2: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constituiastfel: a). Conform art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.b) prin depunerea la casierieunorsume in numerar, sau c) se va constitui prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In aceste caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia.Tabelul nu se completeaza olograf si se va anexa semnat si stampilat pe fiecare pagina. ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIEL Viceprimar, ENACHE MARCELA Secretar Municipiu, RACU CONSTANTIN Director executiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv, STAN MIHAELA Dir. executiv adjunct, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENA Arhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONA Director executiv, NANU DANIELA Dir. executiv adjunct, FRIGIOIU MARCELA Director executiv , GHEORGHE GEORGETA Dir. executiv adjunct, BABUS CONSTANTIN Director executiv, PRIPISI IONUT Dir. executiv adjunct, TRASCA AURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMAT ADRIANA Director executiv, MUNTEANU PETRICA Director executiv, VELICA ECATERINA Dir. executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, ANDRUSCA MARIA CARMEN Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASU OCTAVIA Sef serviciu, BORALI VEAVEGHIUL Sef birou, BRATU DANIEL Director executiv adj, CONSTANTIN NICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSAN DANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENE SANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, Mereuta Emil Andrei Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, LACIU MADALINA Director executiv, LIUTA MIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAP GHIULNIHAL Sef serv., MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIU MIHAELA Sef serviciu, BOBES LAURA Sef serviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu, RUSU GRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef birou, ZAHARICIUC IULIANA Sef serviciu, FETISLAM DAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sef serviciu, PINZARIU IRINA Sef Serviciu, NACHE MIHAELA RODICA Sef birouLISTA cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS; BOIAGIAN HARRY MICHELLE; CANDINDATU GABRIEL ;CHESOI TUDOREL; CHIRONDOJAN VASILE; CIORBEA VALENTIN; COJOC MARIOARA; DEDE PERODIN; DOBRE MIRCEA; FAGADAU DECEBAL ;GEORGESCU DANIEL; IBRAIM TEMUR; LIXANDRU ION-VIRGIL; MARCU ANA; MATEI RADU-BOGDAN; ONCIU CARMEN; ROSU VASILE; PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; SURGHIE VALENTIN; TUSA SORINA;VISAN GEORGE-GABRIEL;Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontractanti/terti sustinatori, fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stampilat pe fiecare pagina.Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul A - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele formulareAtentie: In cazul in care exista asociati/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original.Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din sectiunea Modele formulare.In cazul in care exista asociatii fiecare membru are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 din sectiunea Modele formulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Formularul B va fi insotit dea. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice/fizice straine: se vor prezenta documente din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata. Documentele se vor prezenta in traducere legalizata ? in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta nr.1)Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2)Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, cu precizarea ca inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea traducerilor aferente documentelor constatatoare in original, pentru verificarea conformitatii documentului depus odata cu oferta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima de calificare: Ofertantii vor face dovada livrarii in ultimii 3 ani, in baza unui contract de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii (dulciuri ), in valoare de cel putin 300000 lei fara TVA. Livrarile de produse vor fi certificate prin documente (procese verbale de receptie, semnate de ambele parti / recomandari din partea beneficiarului / informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale sau alte documente) din care sa reiasa ca, in ultimii trei ani pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, au fost livrate produse de natura si complexitatea produselor care fac obiectul prezentei achizitii, in valoare de cel putin 300000 lei fara TVA. Documentele care certifica livrarea produselor vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de livrare a produselor si vor preciza daca livrarile au fost realizate in conformitate cu contractul, normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.. In cazul in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare livrarile efectuate in ultimii 3 ani, livrari care au fost duse la bun sfarsit pentru care prezinta certificari de buna livrare a produselor: certificari/procese verbale de receptie, semnate de ambele parti / recomandari din partea beneficiarului / informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale sau alte documente, si va avea in vedere doar livrarile realizate in aceasta perioada.Certificarile de buna livrare vor preciza daca livrarile au fost efectuate in conformitate cu normele din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru echivalenta preturile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. 2010 - 4, 2099 lei, pt.2011- 4, 2379, pt.2012 - 4.4560., pt. 2013 - 4, 4048. Pentru alte monede decat euro, valorile pentru experienta similara se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit c1 si lit d din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta: O lista a principalelor livrari de produse efecectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, respectiv: scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate/ procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, / informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse serealizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Mostre, descrieri si/sau fotografii ale produselor a caror autenticitate sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru : - se solicita mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer