Achizitie publica - Achizitia de echipament de protectie, imbracaminte de uz profesional in domeniul medical, halate
Detaliu pentru invitatia numarul 347212
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347212/22.05.2013
Denumire contract: Achizitia de echipament de protectie, imbracaminte de uz profesional in domeniul medical, halate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala Postliceala Sanitara FundeniCod fiscal: 4340196, Adresa: Sos. Fundeni, nr. 254, sector 2, Bucuresti, Telefon: 0212405135, Fax: 0212413297
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Fundeni, nr. 254, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212405135, fax: +40 212413297, persoana de contact: Crin Marcean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Fundeni, nr. 254, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212405135, fax: +40 212413297, Birou implementare proiect ID 61327
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de echipament de protectie, imbracaminte de uz profesional in domeniul medical, halate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipament de protectie, imbracaminte de uz profesional in domeniul medical, constand in 515 bucati halate personalizate, cu urmataorele caracteristici : culoare alb; material tercot sau echivalent ? aprox 200g/mp, tesatura este realizata din fire de bumbac 35% si 65% poliester; lungimea halatului medie ( ¾), aprox 80 cm ; inchidere/deschidere frontala cu 5 nasturi sau capse de culoare alba cu margine rosie; guler format din doua repere (fata si dos) intarite, rasfrant, cu rever in anchior; maneca scurta (deasupra cotului); 2 buzunare aplicate in zona taliei, pe ambele parti (stanga si dreapta) si 1 buzunar aplicat pe piept in partea stanga; accesorii la guler si buzunare - bias culoare rosie; inscriptionare pe partea din spate, zona central sus, la o distanta de aprox 15 cm de la guler, prin transfer termic sau echivalent (policromie ? maximum 6 culori) a urmatoarelor date, conform imagine prezentata in Anexa 1 la caietul de sarcini, continand :1)Titlului Proiectului POSDRU/90/2.1/S/61327 : ?Program multiregional de imbunatatire a tranzitiei de la scoala la viata activa pentru elevii din scolile sanitare?2) Precizarea cofinantarii FSE : ?Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013 ?Investeste in oameni !?3) Siglele prevazute in Manualul de identitate vizuala AMPOSDRU, conform document .pdf Anexa 1 la caietul de sarcini.Achizitorul va pune la dispozitia ofertantului declarat castigator, odata cu semnarea contractului, imaginea inscriptionarii in format .pdf (Anexa 1 la caietul de sarcini), ofertantul avand obligatia de a realiza machetarea imaginii ce se va inscriptiona pe halat.Dimensiunea textului si a siglelor inscriptionate : aprox L22 cmX H11 cmTermenul de livrare este de maximum 10 de zile de la data semnarii contractului de furnizare de ambele parti.Modul de livrare : individual in punga, colectiv in cutii de carton, 50 buc/cutie.MODALITATI DE PLATA -integral, cu ordin de plata, dupa livrarea si receptia marfii la sediul achizitorului, pentru produsele declarate conforme prin receptie. Plata se va face prin contul de Trezorerie indicat de furnizor.TERMEN DE PLATA ?maximum 30 zile de la livrarea si receptia marfii efectuata la sediul achizitorului, in baza facturii emisa de furnizor dupa livrarea integrala si semnarea procesului-verbal de receptieOfertantul se obliga sa asigure furnizarea produselor in termen de cel mult 10 zile de la data incheierii contractului, la sediul achizitorului.Achizitorul va putea rezilia unilateral contractul fara notificare sau punere in intarziere, in baza unui pact comisoriu de gradul IV, daca furnizorul intarzie in indeplinirea obligatiilor contractuale cu mai mult de 3 zile si va putea pretine plata de daune ? interese in cuantum egal cu valoarea contractului.
II.1.6) CPV: 18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 775 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP)este de 875 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/alta valuta, publicat cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere ofertelor. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, conf art.85 lit.b din HG 925/2006.Se const conf art86 al.1 din HG925/2006 prin virament bancar, in contul RO42TREZ7025006XXX015142 deschis la Trezoreria Sector 2 Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori soc de asigurari.GP se prezinta in original, la vedere, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatie, conf model Formular 13 din Sect III.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, ac beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. 2 din Legea 346/2004, in baza Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM prezentata in original, la vedere, conf Formular 12.In cazul asocierii fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte declaratia pt a beneficia de reducerea de 50%.Aut contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a oferteia; c) nu const garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta va restitui GP conf preved art.88 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1 : Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Se impune un nivel minim : cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), fara a fi luat in considerare anul in curs, sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate a contractului, respectiv 87550 lei.Nu se impune pentru dovedirea acestui indicator prezentarea bilantului contabil inregistrat.Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea oricaror documente considerate edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatieieconomice si financiare.Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere cifra de afaceri se raporteaza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR (www.bnr.ro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1 : lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, efectuate pana la data limita de depunere a ofertelor? Formular 7.Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru livrarile de produse declarate in lista, se va prezenta, in mod obligatoriu, Formularul nr 8 - Experienta similara.Se impune un nivel minim al livrarilor de produse similare: prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal receptie sau a unui numar maximum de 3 documente/contracte/procese verbale receptie, incheiate in ultimii 3 ani, pana la data prezentei proceduri, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care sa confirme livrarea de produse totale similare in valoare de 43775 lei.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cerinta se va demonstra prin prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 18:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 19:00