Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de echipament electronic in cadrul proiectului " Elaborarea planurilor de monitoring pentru speciile Natura 2000, dezvoltarea infrastructurii de vizitare si a capacitatii institutionale a APNDJ"


Detaliu pentru invitatia numarul 329838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: RNP Romsilva Administratia Parcului National Defileul Jiului RA
Numar invitatie: 329838/19.06.2012
Denumire contract: Achizitia de echipament electronic in cadrul proiectului " Elaborarea planurilor de monitoring pentru speciile Natura 2000, dezvoltarea infrastructurii de vizitare si a capacitatii institutionale a APNDJ"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRNP Romsilva Administratia Parcului National Defileul Jiului RACod fiscal: RO 25680395, Adresa: Str. Lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Targu Jiu, Telefon: 0253216350, Fax: 0253216351
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210182, telefon: +40 0253216350, fax: +40 0253216351, persoana de contact: Daniel-Mircea Bucur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Targu Jiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de echipament electronic in cadrul proiectului " Elaborarea planurilor de monitoring pentru speciile Natura 2000, dezvoltarea infrastructurii de vizitare si a capacitatii institutionale a APNDJ"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie are ca obiect achizitia de Echipament electronic, conform caietului de sarcini, in cadrul proiectului "Elaborarea planurilor de monitoring pentru speciile Natura 2000, dezvoltarea infrastructurii de vizitare ?i a capacita?ii institu?ionale a APNDJ"
II.1.6) CPV: 31710000-6 - Echipament electronic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1000 Ron; Perioada de valab.a garantiei pt.particip.este de 90 zile de la data limita stab.pt.depun.ofert.Cuantumul va fi exprimat in lei pt.societ.comerciale din Romania sau echiv.in euro, la data constituirii ac., pt.societatilecomerciale din afaraRomaniei;Garantia de particip.se constituie prin virament bancar in contul RO23RZBR0000600011783054deschis la Raiffeisen Bank Targu Jiu, Judetul Gorj, cod fiscal RO 25680395 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o societ.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada de valab.a ofertei. Precizam ca, in cazul in care garantia de particip.se constituie prin virament bancar (prin intermediul internetului ? online) in contulautorit.contractante, ofertantul va prez.pt.confirmare extrasul de cont in original vizat de catre banca emitenta.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia;
-Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conform.cu art.87din H.G.nr.925/2006 si partial conform art.278.1din O.U.G. nr.34/2006 actualizata;Restituirea garantiei de participare se va face conf.art.88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cunatumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea in lei fara TVA a contractului, aceasta putandu-se constitui conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010, reprezentand completarea Formularului 1.- Se solicita depunerea in original a Declaratiei privind eligibilitatea ofertantului reprezentand completarea formularului 4. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre partenerii/asociatii cu care participa la procedura.- Se solicita depunerea in original a Declaratiei privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, reprezentand completarea formularului 5. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre partenerii/asociatii cu care participa la procedura.Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, prin completarea formularului 3. Persoanele desemnate pentru organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire sunt urmatoarele: - Bucur Daniel ? director, APNDJ;
- Birceanu Miron ? IT/achizitii, APNDJ;
- Ciurlau Sorin ? contabil sef, APNDJ. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca si cerinta minima obligatorie, ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata.- Prezentarea documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata si traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin 1 document care sa certifice furnizarea sau livrarea unor produse similarein ultimii 3 ani. Ofertantul sa detina certificatul privind sistemul de management al asigurarii calitatii ISO 9001 sau echivalent , valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau www.defileuljiului.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer