Achizitie publica - Achizitia de echipament pentru punctul local antigrindina - rampa de lansare ? structura de rezistenta
Detaliu pentru invitatia numarul 340381
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340381/03.12.2012
Denumire contract: Achizitia de echipament pentru punctul local antigrindina -rampa de lansare ? structura de rezistenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: 0251414398, Fax: 0251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, Directia Generala Administrativa, Camera 105, tel +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, Directia Achizitii Publice, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de echipament pentru punctul local antigrindina -rampa de lansare ? structura de rezistenta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipament pentru punctul local antigrindina - rampa de lansare ? structura de rezistenta. Obiectul contractului este: achizitia, transportul, livrarea, montarea, punerea in functiune a produselor solicitate in Caietul de Sarcini precum si instruirea personalului pe o durata de min. 2 zile pentru 2 persoane care vor deservi echipamentul, la sediul beneficiarului final din cadrul Universitatii din Craiova, Facultatea de Inginerie Electrica, Bdul. Decebal, nr. 107
II.1.6) CPV: 31720000-9 - Echipament electromecanic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 2338 lei.2.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Universitatii din Craiova Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se solicita constituirea garantiei de buna executie.In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti, furnizorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 9- Prin oricare dintre formele de la art. 90 alin 1)-3)din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna exec in conf.cu art. 16 din legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractant care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.In acest sens fiecare participant la oferta, asociat, subcontractant, tert sustinator va prezenta o declaratie ? Formularul 2C.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu ? Presedintele Senatului Universitatii din CraiovaConsiliul de administratie al Universitatii din Craiova: Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - RectorProf. univ. dr. Dan Popescu ? ProrectorProf. univ. dr. Nicu Marcu ? ProrectorProf. univ. dr. Cezar Spinu ? ProrectorProf. univ. dr. Ion Ciupitu ? ProrectorProf. univ. dr. Cristiana Teodorescu ? ProrectorLect. univ. dr. Daniel Circiumaru ? Director General AdministrativProf. univ. dr. Sevastian Cercel ? Facultatea de Drept si Stiinte AdministrativeProf. univ. dr. Eugen Bobasu ? Facultatea de Automatica, Calculatoare si ElectronicaProf. univ. dr. Marian Siminica ? Facultatea de Economie si Administrarea AfacerilorProf. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan ? Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale EducatieiProf. univ. dr. Nicu Panea ? Facultatea de LitereProf. univ. dr. Busneag Dumitru ? Facultatea de Stiinte ExacteProf. univ. dr. Costescu Mihai ? Facultatea de Stiinte SocialeProf. univ. dr. Marian Soare ? Facultatea de Agricultura si HorticulturaProf. univ. dr. Marian Dragomir ? Facultatea de Educatie Fizica si SportProf. univ. dr. Nicolae Dumitru ? Facultatea de MecanicaProf. univ. dr. ing. Ciontu Marian ? Facultatea de Inginerie ElectricaStudent Cristian Florescu - Facultatea de Inginerie ElectricaAlte persoane cu functii de decizie : Conf.univ.dr. Raluca Dracea ? Director General Adjunct AdministrativEc. Demetra Lupu Visanescu ? Director Directia Achizitii PubliceEc. Marian Selisteanu ? Director Directia Administrativa Camine si CantineIng. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola ValceaIng. Lacusteanu Tudor ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola CaracalIng. Bogdan Ghita ? Director Directia TehnicaIng. Ion Stan ? Director Gradina BotanicaJurist Anca Udrea ? Consilier JuridicJurist Laurentiu Ciobanu ? Consilier JuridicEc. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Diana Dragan ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Gabriel Perieteanu ? Sef Serviciul Achizitii PubliceEc. Catalin Viorel Vlad ? Serviciul Achizitii PubliceProf.univ.dr.ing. Gheorghe Manolea ? Director de proiectCerinta nr. 1 - Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2 - Declaratii privind eligibilitatea: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A completat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B.Cerinta nr. 4 - Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr. 5 - Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului? obiectul de activitate al ofertantului? ca la datele firmei nu figureaza mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment (conform art. 21 din Legea 26/1990), nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare (conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata)Forma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in ofertaObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Cerinta nr. 3Persoane juridice/fizice romane si straine: Acreditare din partea Directiei Antigrindina din Ministerul Agriculturii Romania pentru productia echipamentelor destinate sistemului antigrindina din Romania, in conformitate cu prevederile Legii 173/2008 privind interventiile active in atmosfera (copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul")ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice, tel/fax: +40 251411752, persoana de contact : Gabriel Perieteanu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013 ? MIS-ETC Code 166)
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 18:45