Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de echipamente cu montaj si dotari aferente proiectului ?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Municipiul Moreni prin achizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui centru de supraveghere


Detaliu pentru invitatia numarul 341387
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MORENI
Numar invitatie: 341387/21.12.2012
Denumire contract: Achizitia de echipamente cu montaj si dotari aferente proiectului ?Crestereasiguranteisi prevenireacriminalitatii in Municipiul Moreni prin achizitionarea deechipamente specifice si amenajarea unui centru de supraveghere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: 0245667265, Fax: 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 245667265, fax: +40 245667265, persoana de contact: Directia tehnica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Moreni, str. AI Cuza, nr.15, Sala de festivitati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de echipamente cu montaj si dotari aferente proiectului ?Crestereasiguranteisi prevenireacriminalitatii in Municipiul Moreni prin achizitionarea deechipamente specifice si amenajarea unui centru de supraveghere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta implementarea unui sistem de supraveghere pentru cresterea sigurantei publice in municipiul Moreni, astfel: - Achizitionare sistem de supraveghere- Instalarea sistemului de supraveghere- Amenajare centru de supravegherePuncte monitorizate: 1. Centru circa 1, 2 ? Dispecerat2. Dispensar ? Schela Mare3. Primarie4. Sens giratoriu5. Liceul 16. Liceul 27. Sala sport8. Bulevardul republicii9. Gradinita 110. Scoala 311. Hala Piata12. Scoala 113. Gradinita 514. Mihai eminescu-Ana Ipatescu15. MihaiEminescu ? Petrolului16. Eroilor ? Horia17. Spiresti ? eroilor18. ANL19. Scoala nr. 4
II.1.6) CPV: 32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 477, 155 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 9.543 lei, din care cuantumul sumei coresp.preved. art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006este de4.257, 15 lei. Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament contul de lei este RO33TREZ2745006XXX000033? Trezoreria Moreni, deschis in beneficiul Municipiului Moreni, cod fiscal 4344597. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii se va folosi Formularul nr.16. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul asocierilor, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 vor atasa Formularul nr.17 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca sunt IMM. Garantia de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executiese poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Formular nr.2.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.3 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de subcontractanti, dupa caz.d)Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 1.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, de subcontractant, dupa caz.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Moreni: Primar: DINU CONSTANTIN, Viceprimar GORAN VASILE, Secretar: POPESCU CARMEN, Director Economic TIMARU ANA CLAUDITIA, Director Tehnic DINU SIMONA ; sef Serv Financiar Simion Daniela;Consilieri Locali: Chirica Cornel Florian, Dinu Valeriu, Druta Romeo Daniel, Dumitrache Constantin, Harabagiu Matei ?Robert, Iacobescu Longin, Marinoiu Cristian, Negrea Ioan, Nita Gheorghe, Pahon Neculae, Petrovici Gheorghe, Rosu Marian, Spinu Ion, Stanescu Mihai, Sillo Georgeta, Sandu Ioan, Tugui Ovidiu, Vasilescu Liviu - Cosmin, Persoane implicate in intocmirea documentatie de atribuire a contractului de furnizare : Ing. Iubulescu Nicoleta; Ing. Dinu Simona, Jr. Soare Grigoras TamaraPersoane implicate in procesul de evaluare a ofertelor; Ing. Dinu Simona presedinte fara drept de vot, Nes Roxana, jr. Neagu Carmen ;Ing. Ravoianu Carmen; Ing Stan Renata; Ec. Petre Emil;Rezerve : Ing. Raicu Cristina; Ec Simion Daniela .e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Formularul 2.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.f)Certificatul privind impozitele si taxele locale pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea prezentului contract, eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.g)Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.i)Persoanelejuridice/fizice straine vor prezenta documenteedificatoare pt dovedirea eligibilitatii. Pt. ofertantiinerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentatein original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autoriz. in limba romana. a)Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din caresa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al respectivului operator economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC), faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.b)Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.c) Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalare de Sisteme de Supraveghere Video si Sistem Antiefractie, conform Legii nr. 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se va depune in copie conform cu originalul.Cerinta poate fi indeplinita si daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine atestarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta atestare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiaraa).Prezentarea situatiilor financiareanualevizate si inregistrate de organele competente/extrase de bilant/ rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor etc. la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., (continuare)Persoanele juridice/fizice straine vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducerea autoriz. in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asoc. profes. care are competente in acest sens., Cerinta nr. 2.Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011- Informatii generaleCerinta minima: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009-2011) trebuie sa fie de minimum 954.310 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Curs valutar mediu lei/euro pt. anii: 2009-1euro=4, 2373 lei2010-1euro=4, 2099 lei2011-1euro=4, 2379 leiIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calc. pana la data limita de depunere a ofertelor).Prin contract/contracte similar se intelege furnizare de echipamente tehnologice si functionale pentru realizarea unui sistem de supraveghere prin camere video, cu montajul si punerea in functiune a acestora. Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera indeplinita prin prezentarea a maxim 3contractesimilare a carui valoare/valori cumulatetrebuie sa fie de477.155, 00 lei fara TVA.b).Se vor prezenta fise de experienta similara, (continuare); Fisele de exp sim. vor fi insotite de copii (lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?) dupa certificari de buna executie; PV de receptie; recomandari din partea beneficiarilor. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Curs valutar mediu lei/euro pt. anii: 2009 -1 euro = 4, 2373 lei2010 -1 euro = 4, 2099 lei2011 -1 euro = 4, 2379 lei2012 - pentru anul in curs transformarea in lei a valorii contractelor se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare la licitatie., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluiSe vor completa Formularul nr.10 si Formularul nr.10.1, in original., Cerinta min. Personal minim necesar pentru indeplinirea contractului: Expert 1. Responsabil / Manager de proiectatestatin urma absolvirii unor cursuri recunoscute national sau international si care sa fi condus minim un proiect similar cu cel care face obiectul prezentei proceduri.Expert 2. Inginer electronist /automatist absolvent de studii superioare avizat de IGPR care sa fi participat la cel putin un proiect similar cu cel care face obiectul prezentei proceduri., (continuare)Expert 3. Inginer sisteme de securitate absolvent de studii superioare, care sa detina certificat de competente pentru inginer sisteme de securitateExpert 4. Inginer instalatii electrice autorizat ANRE care sa prezinte legitimatiacu viza valabilaOfertantul va prezentapentru fiecare expert propus urmatoarele documente: a) CV?urile personalului, semnate si datate in original, Formularul nr. 10.2, (continuare);b) Diplome de studii superioare copie conform cu originalul;c) Certificate de atestare /autorizatii, specializari, certificate profesionalesi legitimatii aflate in termen de valabilitate, alte documente relevante in copie conform cu originalul.d) Contracte individuale de munca / contracte de colaborare / alte documente relevante in copie conform cu originalul) Declaratii de disponibilitate ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului ? Formularul 10.3 in originalf) Angajament de participare in cazul in care persoana respectiva nu este angajatul permanent al ofertantuluiSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele care nu vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post, vor fi respinse.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul., Informatii privind subcontractantii.Declaratie privind subcontractantii.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare Formular nr.11? Declaratie privind subcontractantii, in originalCompletare Formular nr.1.2, in originalCompletare Formular nr.3, in original, Cerinta min. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (instalarea sistemului de supraveghere).b) Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/leasing/cu contract de inchiriere/comodat sau alte forme de punere la dispozitie, a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.Utilaje necesare: 1. Automacara pentru descarcare tamburi de cabluri2. Trusa sudura fibra optica ? pentru realizarea infrastructurii de transmisie3. Aparat de sudura pentru fibra optica( OTDR )- pentru verificarea infrastructurii de transmisie4. Platforma mobila tip PRB-16T pentru montajul camerelor video si a elementelor de sustinere, Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.1. Completare Formular nr. 13, in original2. Completare Formular nr.14, in original3. Completare Formular nr.15, in original, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara/situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 si 190 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare/ tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006., Completare Formular nr.7, in original- Angajament privind sust.tehnica si profes. a ofertantului/grupului de operatori economici, insotite de declaratiile Formularul 7.1, Formularul 7.2. Pentru sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale sustinatorul va anexa la Angajament si documentele doveditoare (copie conform cu originalul) de la cap. III.2.3.a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala? modalitatea de indeplinire. Completare Formular nr.5, in original - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici. Pentru sustinerea capacitatii economice si financiare sustinatorul va anexa la Angajament si documentele doveditoare(copie conform cu originalul)de la cap. III.2.2)Capacitatea economica si financiara ? modalitatea de indeplinire.Completare Formular nr.1.1, in originalCompletare Formular nr.2.1, in original. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.Completare nr.1.2, in original Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP , atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer