Achizitie publica - Achizitia de echipamente IT aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare Centrul de zi pentru persoane cu scleroza multipla ? Cod SMIS 12286
Detaliu pentru invitatia numarul 331175
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331175/05.07.2012
Denumire contract: Achizitia de echipamente IT aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare Centrul de zi pentru persoane cu scleroza multipla ? Cod SMIS 12286
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, sala ghiseelor, parter, ghiseul nr.10.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, etaj 1, sala mica/sala mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de echipamente IT aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare Centrul de zi pentru persoane cu scleroza multipla ? Cod SMIS 12286
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente IT aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare Centrul de zi pentru persoane cu scleroza multipla
II.1.6) CPV: 48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1300 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor) ; Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura in conformitate cu art 86 din HG925/2006. sau - Numerar depus la casieria Primariei Municipiului Oradea; sau - Ordin de plata-(vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradea; Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) , lit.a)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara tva; Se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 si art 69?1 din OUG nr. 34/2006Mentiune: persoanele cu functie de decizie : Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel- Eduard Florea - Director Directia Economica;
-Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- posibilii membri ai comisiei de evaluare: Eugenia Borbei, Mos Marius, Ioana Popa, Maghiar Ioan, Adina Marge, Doina Romocea, Marc Oltea Diana, Kocsis Iuliana, Antoniu Dan.2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform formular anexat.3. - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului permite furnizarea echipamentelor IT ce fac obiectul prezentei achizitii.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 138.000 lei; 31.12.2011- 1 euro = 4.3197 Ron31.12.2010- 1 euro = 4.2848 Ron31.12.2009- 1 euro = 4.2282 Ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin care sa confirme livrarile de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 69.000 lei fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare perioada de 3 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pentru contractele incheiate in alta moneda decat leu, pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul in care a fost incheiat contractul. ISO 9001, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie eliberata pentru domeniul ce face obiectul prezentei achizitii. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 14:42