Achizitie publica - Achizitia de echipamente IT,, necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862
Detaliu pentru invitatia numarul 339693
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339693/19.11.2012
Denumire contract: Achizitia de echipamente IT, , necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213156468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, tel +40214301925, fax-40213165577
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, tel +40214301925, fax-40213165577
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de echipamente IT, , necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitia de echipamente IT, , necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Nr. LOT/ Denumire produs/ Cuantumul garantiei de participare(lei)Lot1/ Statie de lucru cu monitor si UPS/7.420/ In conditiile prev.de art. 278^1 alin.1) din O.U.G. nr.34/2006, ACva retine suma de 3.360 lei daca Consiliul va respinge contestatia ca nefondata. Lot 2/ Statie de lucru portabila/600 Lot 3/ Multifunctional laser monocroa3/80 Lot 4/ Imprimanta laser monocrom a3/40 Lot 5/ Imprimanta laser monocrom a4/120 Lot 6/ Imprimanta laser color a4/40 Lot7/ Aparat telefon si fax laser/2 Lot 8/ Smartphone/400 Lot 9/ Videoproiector/140 Lot 10/ HDD extern/100 Lot 11/ Stick de memorie USB/60 . Pentru loturile 2-11 garantia de participare se va retine conf. dispozitiilor art.87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Este recomandabil ca aceasta garantie sa fie emisa de o banca ce are corespondent in Romania.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: -prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 14.- Constituirea garantiei de participare prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.- prin depunerea unei sume de bani la casieria M.A.I.?Directia Generala Financiara din Str. Eforiei, nr.3-5, Parter, Sector 5, Bucuresti conf.art. 86, alin.5 lit. a si b din HG925/2006. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prev.la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Daca op. ec. este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.2 din Lg346/2004, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conf. Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pretul contractului, fara T.V.A.Este recomandabil ca aceasta garantie sa fie emisa de o banca ce are corespondent in Romania.Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.- prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.2 din Lg. nr. 346/2004, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de buna executie declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din Lg. nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare); se va completaFormularulnr. 1 depus in original (lider, asociat, tert sustinator).Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 2 depus in original (lider, asociat, tert sustinator).3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale (Administratia Finantelor Publice) de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioarecelei in care se depune oferta. Documentul trebuie sa ateste ca ofertantul nu inregistraza datorii scadente la bugetul general consolidat al Romaniei. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).4. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent, din caretrebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioarecelei in care se depune oferta. Documentul trebuie sa ateste ca oferantul nu inregistreaza datorii scadente la bugetul consolidat al Romaniei. ( original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").Nota: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre persoana imputernicita, se solicita imputernicirea respectivei persoane care semneaza documentele.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se acceptaprezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana .- Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform 181 lit.a), c^1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.- Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.5. Declaratie privind calitatea de participant (Formularul 3 in original ? lider, asociat, subcontractor).- In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Completare Formular nr. 4in original.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 referitoare la evitarea conflictului de interese, se completeaza Formularul nr. 5.(in original).Persoane cu functie de decizie: Stoica Ion, Danut Tudor, Mihai Badescu, Mihai-Catalin Necula, Marian Augustin Raducu, Romica Marinescu, Emil Lungu.NOTA : - Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare, echivalente. in conditiile art. 182 dinO.U.G. nr. 34/2006 Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor/furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul sau de activitate si obiectul contractului.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Daca, initial, a fost prezentata o copie a certificatului constatator/ documentelor edificatoare, in cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, la solicitarea Autoritatii contractante, in etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta trebuie sa prezinte originalul/copia legalizata a documentelor, in termen de 3 zile de la primirea solicitarii.Persoane juridice /fizice straine. Se solicita documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea produselor solicitate (insotite de traducere legalizata, semnate si stampilate, in copie legalizata).Se solicita: - documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional, - documente care atesta faptul ca are un punct de lucru in Romania.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru fiecare ofertant (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani bugetari incheiati sa fie, dupa cum urmeaza: ?pentru lotul 1 - mai mare decat 350.000, 00 lei;.?pentru lotul 2 - mai mare decat 28.000, 00 lei;?pentru lotul 3 - mai mare decat 3.800, 00 lei;?pentru lotul 4 - mai mare decat 1.800, 00 lei;?pentru lotul 5 - mai mare decat 5.800, 00 lei;?pentru lotul 6 - mai mare decat 1.800, 00 lei;?pentru lotul 7 - mai mare decat 98, 00 lei;?pentru lotul 8 - mai mare decat 18.000, 00 lei;?pentru lotul 9 - mai mare decat 6.800, 00 lei;?pentru lotul 10 - mai mare decat 4.800, 00 lei;?pentru lotul 11 - mai mare decat 2.800, 00 lei.In cazul in care o oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular., Nota: - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. ? Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale., In vederea sustinerii informatiilor, ofertantii vor prezenta situatiile financiare aferente exercitiilor financiare pe ultimii trei ani bugetari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente, in cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2011, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi situatia economico-financiara.Nota: 1. Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb valutar leu/euro, mediu comunicat de Banca Central Europeana pentru anul respectiv.Anul Curs Leu / Euro2009 4, 23992010 4, 2122;20114.2379Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.C.E.;, 2.In cazul operatorilor economici nonprofit (ONG), echivalentul cifrei de afaceri sunt veniturile totale anuale.3.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico- financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii;, 4.In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria rsspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.l din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine., Cerinta nr. 2Bilantul contabil aferent anului 2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. Operatorii economici straini vor depune bilantul in copie legalizata si, de asemenea, un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului, din tara respectiva.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Dispozitiile art. 190) alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 11l din H.G. nr. 925/2006 se aplica corespunzator.In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile art. 190 alin 2 din O.U.G .nr. 34/2006., Informatii privind asociatii /subcontractantii.1.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociaiilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea (Acord sau o scrisoare preliminara de asociere) trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.2.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., 3. Fiecare subcontractant va completa cu propriile date o declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sarezulte acest lucru., Informatii privind capacitatea tehnicaCerinta obligatorie: prezentarea Listei principalelor furnizari de echipamente de resortul comunicatiilor si tehnologiei informatiei furnizate in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor), continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul castigator trebuie sa dispuna de cel putin un punct operational de lucru/sucursala/reprezentanta in Bucuresti, Romania, care va gestiona toate problemele legate de activitatile de service in perioada de garantie., Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, un 1 contract ce a presupus furnizarea de echipamente de resortul comunicatiilor si tehnologiei informatiei, dupa cum urmeaza: ? lotul 1 - cu valoare de minim 175.000, 00 lei fara TVA;? lotul 2 - cu valoare de minim 15.000, 00 lei fara TVA;?lotul 3 - cu valoare de minim 2.000, 00 lei fara TVA;? lotul 4 - cu valoare de minim 1.000, 00 lei fara TVA;? lotul 5 - cu valoare de minim 3.000, 00 lei fara TVA;? lotul 6 - cu valoare de minim 1.000, 00 lei fara TVA;? lotul 7 - cu valoare de minim 50, 00 lei fara TVA;?lotul 8 cu valoare de minim 10.000, 00 lei fara TVA;? lotul 9 - cu valoare de minim 3.500, 00 lei fara TVA;? lotul 10 - cu valoare de minim 2.500, 00 lei fara TVA;?lotul 11 - cu valoare de minim 1.500, 00 lei fara TVA., In cazul asocierilor, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.Nota: ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/ procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat echipamente de resortul comunicatiilor si tehnologiei informatiei.1.Din continutul documentelor/ contractelor/proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la: beneficiarul contractului; tipul produselor furnizate; perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul; valoarea contractului, fara T.V.A., 2.Prin prezentarea documentelor/contractelor/ proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile contractului;b) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract;Furnizarea de produse se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art. 188 alin.(2) lit.a) din O.U.G.nr. 34/2006. Documentele/contractele/ procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate. Standarde de asigurare a calitatii. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat si mentine, conformSR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent), un sistem de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 08:28