Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de echipamente IT necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862


Detaliu pentru invitatia numarul 353077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Numar invitatie: 353077/27.08.2013
Denumire contract: Achizitia de echipamente IT necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213156468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: M.A.I. - DAACTI, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Romania, telefon: +40 214301925, fax: +40 213165577, persoana de contact: Mihaela Trifu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: M.A.I. - DAACTI, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Romania, telefon: +40 214301925, fax: +40 213165577, persoana de contact: Mihaela Trifu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de echipamente IT necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipamente IT necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 30121100-4 - Fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Nr.LOT.Denumire produs-Cuantumul garantiei de participare1.Network Attaches Storage-40, 00;2.Multifunctional laser monocrom A3-440, 00;3.Imprimanta laser monocrom A3-240, 00;4.Imprimanta laser color A4-70, 00;5.Aparat telefon si fax laser-24, 00;6.Licente software-1.240, 00;7.Licente software-499, 00;TOTAL-2.553, 00Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 14.- constituirea garantiei de participare prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.- prin depunerea unei sume de bani la casieria M.A.I.?Directia Generala Financiara din Str. Eforiei, nr.3-5, Parter, Sector 5, Bucuresti conform art. 86, alin.5, lit. a si b din H.G.925/2006.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.2 din Lg. nr. 346/2004, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.- prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.2 din Lg. nr. 346/2004, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de buna executie declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din Lg. nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare); se va completaFormularulnr. 1 depus in original (lider, asociat, tert sustinator).Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 2 depus in original (lider, asociat, tert sustinator).3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale (Administratia Finantelor Publice) de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu inregistraza datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre persoana imputernicita, se solicita imputernicirea respectivei persoane care semneaza documentele.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se acceptaprezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana .- Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform 181 lit.a), c^1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.- Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.5. Declaratie privind calitatea de participant (Formularul 3 in original ? lider, asociat, subcontractor).- In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular. (Completare Formular nr. 4in original.)Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 referitoare la evitarea conflictului de interese, se completeaza Formularul nr. 5.(in original).Persoane cu functie de decizie: Stoica Ion - Secretar general al MAITudor Danut - Secretar general adjunct al MAIVasilica Petre ? Director general DGJStelica Dragulin ? Director general DGFDimofte Dorina ?Director general adjunct al DGFMedaru Florian Gabriel Dragos ? I/ Director DAERICiocan Elena - Director adjunct al DAERIGheorghe Daniel - I/Director al DCTICristian-Mihai Coporan - I/Director adjunct al DCTIMarinescu Dumitru Romica ? Director al DAACTILungu Adrian Emil ? Sef serviciu achizitii publice pentru TIC al DAACTINOTE : Toate certificatele/documentele/formularele mentionate trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele si prenumele persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile / formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularul nr. 1. Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori si ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor/ furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul sau de activitate si obiectul contractului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Daca, initial, a fost prezentata o copie a certificatului constatator/ documentelor edificatoare, in cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, la solicitarea Autoritatii contractante, in etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta trebuie sa prezinte originalul/copia legalizata a documentelor, in termen de 3 zile de la primirea solicitarii.Persoane juridice/fizice straine. Se solicita documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea produselor solicitate (insotite de traducere legalizata, semnate si stampilate, in copie legalizata).Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Bilantul contabil aferent anului 2012, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).In cazul in care o oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.Nota: - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.? Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.Operatorii economici straini vor depune bilantul in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila) si, de asemenea, un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului, din tara respectiva.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus, Cerinta nr. 1Informatii generale(datele de identificare ale ofertantului), inclusiv media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pentru fiecare ofertant (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani bugetari incheiati sa fie, dupa cum urmeaza: - lot 1: mai mare decat 2.000 lei- lot 2: mai mare decat 22.000 lei- lot 3: mai mare decat 12.000 lei- lot 4: mai mare decat 3.500 lei- lot 5: mai mare decat 1.200 lei- lot 6: mai mare decat 60.000 lei- lot 7: mai mare decat 25.000 leiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.Note: - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.? Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale.1.Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb valutar leu/euro, mediu comunicat de Banca Central Europeana pentru anul respectiv.Anul Curs Leu / Euro2010 4, 21222011 4, 237920124, 3620Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.C.E.;2.In cazul operatorilor economici nonprofit (ONG), echivalentul cifrei de afaceri sunt veniturile totale anuale.3.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico- financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii;4.In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria rsspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.l din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor a furnizat produse similare prin cel putin 1 contract, a carui valoare a fost de minim: -pentru lotul 1: cu valoare de minim 1.200, 00 lei;
-pentru lotul 2: cu valoare de minim 13.200, 00 lei;
-pentru lotul 3: cu valoare de minim 7.200, 00 lei;
-pentru lotul 4: cu valoare de minim 2.100, 00 lei;
-pentru lotul 5: cu valoare de minim 720, 00 lei;
-pentru lotul 6: cu valoare de minim 37.200, 00 lei;
-pentru lotul 7: cu valoare de minim 15.000, 00 lei.In cazul asocierilor, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.Nota: ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat echipamente de resortul comunicatiilor si tehnologiei informatiei.1.Din continutul documentelor/contractelor/ proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la: beneficiarul contractului; tipul produselor furnizate; perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul; valoarea contractului, fara T.V.A.2.Prin prezentarea documentelor/ contractelor/proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii: a)ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile contractului;b)ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract;Furnizarea de produse se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art. 188 alin.(1) lit.a) din O.U.G.nr. 34/2006. Documentele/ contractele/procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate., Informatii privind capacitatea tehnicaCerinta obligatorie: prezentarea Listei principalelor furnizari de echipamente de resortul comunicatiilor si tehnologiei informatiei din ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind asociatii /subcontractantii.1.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociaiilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea (Acord sau o scrisoare preliminara de asociere) trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.2.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Dispozitiile art. 190) alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 11l din H.G. nr. 925/2006 se aplica corespunzator.
In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile art. 190 alin 2 din O.U.G .nr. 34/2006. Standarde de asigurare a calitatii. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat si mentine, conformSR EN ISO 9001:2000 (sau echivalent), un sistem de management al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer