Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de echipamente sportive in cadrul proiectului ? Reabilitarea si modernizarea scolii cu clasele I-VIII din comuna Simisna, jud. Salaj?


Detaliu pentru invitatia numarul 346560
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Simisna (Primaria Comunei Simisna)
Numar invitatie: 346560/13.05.2013
Denumire contract: Achizitia de echipamente sportive in cadrul proiectului ? Reabilitarea si modernizarea scolii cu clasele I-VIII din comuna Simisna, jud. Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Simisna (Primaria Comunei Simisna)Cod fiscal: 14992936, Adresa: Com. Simisna, Sat Simisna, nr.247, jud. Salaj, simisna, Telefon: 0260639666, Fax: 0260639503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Simisna, Loc. Simisna, nr.40/A, jud. Salaj, Simisna, Romania, cod postal: 457294, telefon: +40 260639666, fax: +40 260639503, persoana de contact: Prodan Calin Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Simisna, Loc. Simisna, nr.40/A, jud. Salaj, Simisna, Romania, cod postal: 457294, telefon: +40 260639666, fax: +40 260639503, persoana de contact: Prodan Calin Cristian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de echipamente sportive in cadrul proiectului ? Reabilitarea si modernizarea scolii cu clasele I-VIII din comuna Simisna, jud. Salaj?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune furnizarea si instalarea urmatoarelor echipamente sportive: saltele scolare din piele sintetica (10buc.), banca pentru gimnastica (2buc.), capra gimnastica (1buc.), lada gimnastica (1buc.), minge baschet (5buc.), minge fotbal (5buc.), minge handbal (5buc.), minge volei (5buc.), panou baschet inclusiv consola de sustinere, inel si plasa (2buc.), poarta handball inclusiv plasa (2buc.), fileu volei inclusiv stalpi de sustinere (1buc.), trambulina semielastica (1buc.) pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea scolii cu clasele I-VIII din comuna Simisna, jud. Salaj?.Detaliile cu privire la echipamentele sportive sunt enumerate in listele si fisele tehnice anexe la caietul de sarcini.Orice eventuala referire la marci, standarde si norme prezentate in documentatia de atribuire vor fi considerate ca purtand mentiunea ?sau echivalent? sau ?de tipul?. Caracteristicile tehnice vor fi interpretate ca fiind caracteristici tehnice minimale, fiind acceptate si produse avand caracteristici superioare celor solicitate.
II.1.6) CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 164.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 303lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 zile de la data-limita de depunere a ofertelor.Pentru garantii de participare depuse in euro, data la care se face echivalenta leu/euro: curs valutar BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86, alin.(1) din H.G.nr.925/2006: a) prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original; b)sau prin virament bancar si se vor folosi urmatoarele date: ordin de plata in contul Autoritatii Contractante: RO93TREZ5645006XXX000955 deschis la Trezoreria Jibou, cu viza bancii ofertantului . Avand in vedere cuantumul redus al garantiei de participare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 siart. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se poate constitui in proportie de 50% din cuantumul precizat, iar in acest caz, se va prezenta in mod obligatoriu in original Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Formular 4)In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de reducere de 50%, doar daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, conform art.89 din din HG 925/2006 va fi de 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si in conditiile prevazute de art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art.92 alin.1 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A - Declaratie privind eligibilitateaNote: Documentul de mai sus va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune documentul solicitat.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Ofertantul va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 12B, la care se vor anexa certificate fiscale privind impozitele si taxele bugetului local si a bugetului general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Note: In cazul in care exista terti sustinatori acestia vor prezenta Formularul 12C: Tert sustinator: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181lit a), c1) si d) din OUG 34/2006. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 12B, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate.Cerinta nr.3: Declaratie privind evitarea conflictului de intereseModalitate de indeplinire: ofertantul va prezenta Formular nr. 12H: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 pentru Ofertantul /Ofertant asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinatorIn vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul com. Simisna ?dl Prodan Calin Cristian, viceprimarul com. Simisna ?dl Balan Simion, secretarul com. Simisna ?dl Bor Florin Ioan, contabilul primariei Simisna ?dl Cecan Vasile, consilierii locali: Beldean Augustin, Coroian Gheorghe, Criste Dumitru, Ghisan Ilie, Mante Alexandru, Muresan Catalina, Pocol Flaviu Valentin, Revnic Vasile.Cerinta nr.4 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitate de indeplinire: Ofertantul va prezenta Formular nr. 18: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta prin care certificata faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Nota: In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 18Cerinta nr.5: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire: completare si prezentare Formular nr. 12D: Declaratie privind calitatea de participant pentru ofertant/asociat/subcontractant. De asemena se va prezenta, dupa caz, urmatoarele documente: Formular 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora (daca este cazul); Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere - Formular 13B; Contract de subcontractare in copie ? in cazul in care o parte a contractului este subcontractata - Formular13C Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul Constatator sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor ce fac obiectul achizitiei; asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului; forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul); ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidareNOTE: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentelerelevante se vor prezenta in original sau copie legalizata si traducere legalizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer