Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de executie de lucrari de constructii si instalatii la Facultatea de Stiinte Economice


Detaliu pentru invitatia numarul 332141
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Numar invitatie: 332141/23.07.2012
Denumire contract: Achizitia de executie de lucrari de constructii si instalatii la Facultatea de Stiinte Economice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: 0269/217779, Fax: 0269/214294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 0269/217779, fax: +40 0269/214294, persoana de contact: Vasile Motoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La secretariatul Directiei Generale Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 0269/217779, fax: +40 0269/214294,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de executie de lucrari de constructii si instalatii la Facultatea de Stiinte Economice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari de "Reamenajare subsol 1 si 2 pentru realizarea de spatii de depozitare arhiva;Sistem de detectie alarmare si comanda stingere incendiu la subsol 1 si 2; Sistem de stingere cu gaz inergen la spatiile de arhiva subsol 1 si 2; Rafturi arhiva; Reamenajare P+M+6E pentru a corespunde functiunilor actuale si cerintelor de securitate la incendiu.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 900, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9000 lei/, (respectiv 4500lei IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile calendaristice, de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G.nr.925/2006, art.86, alin.(1).In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Modalitate de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, virament bancar cont -RO27TREZ5765005XXX000188 TREZORERIA SIBIU, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantie de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM. Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din H.G. nr.925/2006. Se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de art.90 alin.(1) si alin.(2).Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formulare: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, Lista persoane (rector Ioan Bondrea, dir.gen.adm.Vasile Motoc, director financiar Cristine Puia, prof.univ.Emanoil Muscalu, Investitii: Albu Maria, Stanciu Gabriela.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat si bugetele locale, emise de catre organele competente ale Ministerului Finantelor din care sa rezulte situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele, in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta domeniul de activitateal operatorului economic si din care sa reiasa activitatea de lucrari de constructii. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificat tip, in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional.Document in original sau copie lizibila cu semnatura si stampila conform cu originalul.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, daca e cazul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleCifra de afaceri: cuantumul cifrei de afaceri 1800000 lei, nivel impus pentru cifra de afaceri globala intr-o perioada care vizeaza ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucr. exec. in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna exec., pt. cele mai importante lucrari, indica beneficiarii, indif. daca acestia sunt autorit contractante sau clienti privati.Se vor prezentaCV-urilepers. de cond. si ale persoanelor responsabile pentru executia contractuluiin cauza (ingineri cu licentaaunei Facultati de Constructii-Instalatii) insotite de copii ale diplomelor;persoanele resp. pt exec. ctr.sa aiba exp. in domeniu cel putin 3 ani.Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor si instaltiilor, Responsabil cu asigurarea calitatii (C.Q), in domeniul constructiilor si instalatiilor, decizia de numire.Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, pentru perioada de executie, care va trebui sa respecte toate conditiile de munca si de protectia muncii, conform legislatieiin vigoare in Romania.Decl. privind efec.mediuanualal pers. angajat; Prezentarea certificatului ISO 14001, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documetatia este publicata integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer