Achizitie publica - Achizitia de Fructe si Legume transformate
Detaliu pentru invitatia numarul 323463
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323463/06.04.2012
Denumire contract: Achizitia de Fructe si Legume transformate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230788, fax: +40 237230789, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. Vrancea , Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani - Biroul Buget si Achizitii Publice , cam. 26.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de Fructe si Legume transformate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de produse Fructe si Legume transformate pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea .
II.1.6) CPV: 15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 474, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.400 lei pentru Lot I si 2.080 lei pentru Lot II .In cazul IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L. nr.346/2004) gar. de parti. se constituie in procent de 50% din cuantumul prevazut in documentatia de atribuire.Perioada de valab. a gar. de part.e va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei respectiv 90 de zile.Forma de constituire a gar. de part : -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;
-depunerenumerar la casieria D.G.A.S.P.C.Vrancea ;
- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Vrancea deschis la Trez Focsani : RO42TREZ6915006XXX001565 (extras de cont vizat de trez.).In orice situatie dovada constituirii gar. de part.trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor; Orice instrument de garantare bancara trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1.scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasat in exterior 2.sa faca referire expresa la procedura organizata de aut. contr.; 3.sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 4.Val. garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire( se va constitui numai in lei) 5.sa aiba inscrisa valab. pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7.sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; 8. garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti; 9. ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine 3.700 lei pentru Lot I , si 1.040 lei pentru Lot II , din garantia de participare potrivit art.278 indice 1 din OUG 34/2006.Gar. de part se returneaza la solicit ofetantilor, in term de 3 zile dupa semnarea contr de achiz. publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valab. a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie ? 5% din valoarea contractului , prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu obligatia contractantului de a deschide la trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor art.90 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea (formularul 2); Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 (formularul 3); Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul 4); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat si bugetul local . Certificat de atestare fiscala in original sau in copie conform cu originalul cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele / candidaturile ;Certificat fiscalprivind impozitele si taxele locale in original sau in copie conform cu originalul eliberat de consiliul local teritorial din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele / candidaturile ;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Daniela Nicolas - Director General;Nicoleta Vasile - Director Economic ; Luminita Liciu - Director General Adjunct ;Doru Geany Balan - Director Directia Juridica, contencios si relatii cu publicul;Iulian Bulat - Director General Adjunct; Sorin Neagu - Sef birou buget si achizitii publice ; Alina Daraban- Inspector de specialitate ; Maria Marica- Inspector de specialitate .(formularul 16). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ord. ANRMAP 314/2010 (formularul 5 ); Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul)(Formularul 17). Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator ORC; Pentru persoane juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.Mentiune : Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, pentrua sustine indeplinirea contractului, care sa garanteze posibilitatea de prestare a serviciilor., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul )
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare a efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie privind principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara contracte (max. 3) cu o valoare minim cumulata de 185000 lei fara TVA pentru Lot I si 52000 lei fara TVA pentru Lot II . Recomandari de la clientii/beneficiarii respectivi
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP. Mentionam ca autoritatea contractanta detine certificat de semnatura electronica la SC Transsped SRL .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 11:53