Achizitie publica - Achizitia de Furnituri de birou,articole de papetarie, accesorii birou, registre,articole birou, bibliorafturi,suporturi de memorie( accesorii pentru computere )
Detaliu pentru invitatia numarul 345517
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345517/18.04.2013
Denumire contract: Achizitia de Furnituri de birou, articole de papetarie, accesorii birou, registre, articole birou, bibliorafturi, suporturi de memorie( accesorii pentru computere )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 2154556, fax: +40 2154556, persoana de contact: Ciprian Iordache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Presei Libere nr.1, Corp B3, etaj 5- Secretariat General, sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asiguraprotectia, mentinerea si stimularea concurentei si a unui mediu concurential normal, in vederea promovarii intereselor consumatorilor.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de Furnituri de birou, articole de papetarie, accesorii birou, registre, articole birou, bibliorafturi, suporturi de memorie( accesorii pentru computere )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea Furnituri de birou, articole de papetarie, accesorii birou, registre, articole birou, bibliorafturi, suporturi de memorie( accesorii pentru computere pentru sediul central si inspectoratele teritoriale , pe loturi de produse .
II.1.6) CPV: 30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 044.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pentru participarea cu oferta la procedura este de : LOTUL 1 - ARTICOLE MARUNTE DE BIROU- 448, 00 leiLOTUL 2 - ARTICOLE DE PAPETARIE SI ALTE ARTICOLE DIN HARTIE? 1141, 00 leiLOTUL 3 - ACCESORII PENTU COMPUTERE? 170, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP. Garantia de participare se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.10), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMB. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un intrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM). Pentru evaluarea si raportarea cuantumului aferent garantiei de participare , cursul de referinta pentru echivalenta acesteia depusa in euro sau alta moneda va fi cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui, cf. art. 90 din H.G. 925/2006, fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( FORMULAR 11) care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB;fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la DTCPMB. Operatorul economic castigator trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de buna executie in termen de 10 zile de la semnarea contractului. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art. 691 , art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.3-cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.4 ? cerinta obligatoriePrezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata , , conform cu originalul, , semnata si stampilata pe fiecare pagina. Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.12Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu ? presedinte, Vasile Seclaman ? Secretar General, Daniela Stroe ? Director Directia Buget, Tatiana Hategan ? Director Directia Administrativa ( achizitii), Panait Ion - Consilier 1A Directia Administrativa, Ciprian Iordache-Consilier 1A Directia Administrativa, Alin Iancu? Consilier II Directia Administrativa (responsabil achizitie), Sorin Patrichi-Consilier Debutant Directia Administrativa Persoanele mentionate in formularul nr.12 sunt aceleasi cu cele precizate in Declaratia pe propria raspundere cf.art.33 ind.1, alin.4 din OUG nr.34/2006.4.Declaratie privind calitatea de participare la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.55.Se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.13 Informatii si formalitatinecesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010;2011;2012)Nota: Cerinta este necesara pentru cunoasterea situatiei financiare a ofertantului. Solicitarea este facuta in conformitate cu art.185 alin.1 lit. b) din OUG 34/2006.Se va folosi cursul mediu de referinta, leu/ euro comunicat de BNR, astfel: an 2010- 4, 2099; an 2011 -4, 2379, an 2012-4, 4560 RON. Pragul minim al mediei cifrei de afaceri globale va fi : Pentru lotul 1:44.860, 00 lei, Pentru lotul 2:114.180, 00 lei, Pentru lotul 3:17.030, 00 lei., Cerinta nr. 2 .Bilanturile contabile la data de 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr.2Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3Prezentarea de mostre pentru produsele ofertate Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). -Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?conform cu originalul? Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 15:03