Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de hartie A4 si A3 penru fotocopiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 344491
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Numar invitatie: 344491/28.03.2013
Denumire contract: Achizitia de hartie A4 si A3 penru fotocopiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIECod fiscal: 4340587, Adresa: Sector 2, Str. Batistei nr. 25, Bucuresti, Telefon: 315.35.66, Fax: 315.35.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sector 2, Str. Batistei nr. 25, Bucuresti, Romania, cod postal: 020938, telefon: +40 213147652, fax: +40 213147652, persoana de contact: Florentina Stan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sector 2, Str. Batistei nr. 25, Bucuresti, Romania, cod postal: 020938, etaj 5, camera 519
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de hartie A4 si A3 penru fotocopiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de hartie A4 si A3 penru fotocopiatoare
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1500 lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO83TREZ7005005XXX001095 deschis la ATCPMB, cod fiscal 4340587. Garantia se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria ICCJ de luni pana vineri intre orele 8, 00 ? 16, 00. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50 % a garantiei de participare, in conformitate cu prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale in baza solitarii transmise de operatorul economic. Garantia de particiare se constituie pana la data limita de depunere a ofertei iar dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data siora deschiderii stabilite pentru deschiderea ofertelor. In situatia in care Consiliul respinge contestatia depusa de un ofertant, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. Art 278^1 din OUG nr 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului este de 6 % din valoarea contract fara tva sau 3 % solicitata in conf cu pv Legii 346/2004 ? IMM-uri. Constituire: prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in cond art. 89-90 din HG 925/2006 care se prezinta in original si va fi valabila pe o per > cu 15 zile decat perioada de valab a contr. Executantul se obliga sa constituie g. b. ex a contract in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. ICCJ are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie ICCJ va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind eligibilitatea (Completat formularul 12A)- Decalaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1/OUG34/06 (formularul 4), persone cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Livia Doina Stanciu, Manuela Cazacu, Catrinel Radulescu, Florentina Stan, Ruxandra Olaru, Alia Dragoi, Razvan Capatana, Carmen Fuiorea, Fabian Vilcu.- Certificatul de participare cu oferta independenta (formularul 3)- Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 (completat formularul 12B)- Certificat de atestare fiscala de la Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in care ofertantul isi are sediul(copie), ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi desemnat castigator , i se va solicita, pentru conformitate, prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: - Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. - Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182. din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu completarile si modificarile ulterioare prin Legea nr.337/2006.- Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - completarea si prezentarea formularului 20: Fisa de informatii generale, - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani - prezentarea bilanturilor contabile sau a unor documente echivalente aferente anilor 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani, - Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, - Mostre - Mostrele se depun la sediul autoritatii contractante (str.Batisteinr.25 sector 2 Bucuresti) pana la data limita de depunere a ofertelor. Vor fi depuse mostre de topuri pentru fiecare tip de produs care face parte din oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer