Achizitie publica - Achizitia de ?hartie offset?
Detaliu pentru invitatia numarul 319695
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319695/26.01.2012
Denumire contract: Achizitia de ?hartie offset?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40214348802, Fax: +40214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul social situat in Bulevardul Al. I. Cuza nr. 56, sector 1, BucurestiPunct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011056, telefon: +40 214348821, fax: +40 214348821, persoana de contact: Gianina Musat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de ?hartie offset?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Caracteristici tehnice: 1.GRAMAJ g/mp SR EN ISO 536 60 g ? 250 g± 42.LUNGIME DE RUPERE- LONGITUDINALA Km. SR ISO 1924-1 4, 3- TRANSVERSALA Km. SR ISO 1924-1 7, 33.UMIDITATE % SR EN 20287 4-64.GRAD DE ALB (FATA)% SR ISO 11475 90± 55.OPACITATE % SR ISO 2471 88 ± 2
II.1.6) CPV: 30197630-1 - Hartie pentru tiparit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 632.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de partic, in cuantum de 8220, 02lei, exclusiv TVA.valabilitate 120 zile.Daca gar part se constitue prin virament bancar, ofertantul are obligatia confirmarii pana la data deschiderii ofertelor de banca.Plata garant in cont CNIN-SA cod IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK-SUCURSALA MUNICIPIULUI BUCURESTI.Daca CNSC respinnge contestatia, CNIN va retine contestatorului din gar participare urmatoarele sume: a) intre 420000lei si 4200000 inclusiv-1% din aceasta valoare;Restit gar-Form9, in orig semnat si stampilat.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului), emisa in termen de maxim 10 zile de la data intrarii in vigoare a contractului,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic(art.180 si art.181) ?in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 1Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;
- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;
-- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., -conform Formularului nr. 2 in original- semnat si stampilat;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-- conform Formularului nr. 3 in original- semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Consiliul de administratie- Sorin Toader ? presedinte;
- Cristian George Lascu ? membru;
- Dumitru ? Laurentiu Andrei ? membru;
- Dragos George Bogdan ? membru;
- Daniel Povarnaru ? membru.2. Conducere companie- Sorin Toader ? Director General;
- Cristian Iorgulescu ? Director Executiv Directia Tehnica ;
-Liliana Moisa ? SefServiciu Aprovizionare.- Sandra Devian ? Consilier juridic;
- Bogdana Banulescu ? Sef Serviciu Achizitii.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantiiconfirma ca si-au insusit clauzele contractuale.- in original- semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC. ? in original / copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de hartie efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade derulare contract, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateala o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor prestri de servicii, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent., Ofertantii vor prezentamostre impreuna cu oferta, dupa cum urmeaza: hartie offset 42cm/80/mp- 1 rola intreagahartie offset 61x86cm/70g/mp- min.100 coli hartie offset 70x100cm/120g/mp- min.100 colihartie offset 70x100cm/60g/mp- min.100 colihartie offset 70x100cm/70g/mp- min.100 colihartie offset 70x100cm/80g/mp- min.100 colihartie offset 70x100cm/90g/mp- min.100 coliPentru sortimentul hartie offset 42cm/80g/mp, furnizorul are obligatia de a constitui la sediul sau, un stoc de siguranta de 10.000, 00 kg (ce va fi preluat de C.N. ?Imprimeria Nationala? S.A. la finalizarea contractului). Certificat ISO 9001sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii, la ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2012 08:39