Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE HARTIE OFFSET


Detaliu pentru invitatia numarul 357314
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Numar invitatie: 357314/04.02.2014
Denumire contract: ACHIZITIA DE HARTIE OFFSET
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 214348802, Fax: +40 214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE HARTIE OFFSET
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE HARTIE OFFSET- contractul subsecvent 1 va fi incheiat in intervalul :01.02-31.03.2014;
- contractul subsecvent 2 va fi incheiat in intervalul :01.04-30.06.2014;
- contractul subsecvent 3 va fi incheiat in intervalul :01.07-30.09.2014;
- contractul subsecvent 4 va fi incheiat in intervalul :01.10-31.12.2014.
II.1.6) CPV: 30197630-1 - Hartie pentru tiparit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 824.6 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. -2257, 67 euro (1, 9% x 118824, 60 euro) echivalentul in lei la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Pt calculul echivalentei ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente GP const.intr-o alta moneda se va aplica cursul euro/alta valuta comunicat de BNR fara a limita la echivalenta euro/lei G.P.este necesara ptr a proteja AC fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la incheierea ctr.Pierderea G.P.in conformitate cu art.87 din HG925/2006 actualizata ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta fiind castigatoare refuza semnarea ctr.in perioada de val a ofertei.Conf art.278ยน*)-(1)din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC?in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, AC va retine contestatorului din G.P.in raport cu valoarea estimata a ctr suma b) intre 420001 lei si 4200000, 00 lei inclusiv ? 4200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;.Perioada de val a GP-120 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a GP in conformitate cu art 86 din HG 925/2006 cu modif. si completarile ulterioare.Virament bancar in contul IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK-SUC.MUN. BUC, CUI RO2779625, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertei, sau prin depunerea in SEAP a unui OP cat si o copie conf. de banca la sediul AC. Cf. disp. art 86 alin 5lit a) din HG 925/2006 . Dovada const G.P. se va posta in SEAP (scanat)pana la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor si va fi prezentatain original la sediul secundar al ACpana la data si ora limita dedepunere a ofertelor. Restit G.P.in conf cu art 88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.In vederea restit de catre AC a GP, ofertantul va completa Formular nr 8,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, emisa in termen de maxim 10 zile de la data intrarii in vigoare a contractului.Prevederile art. 90, alin. 1-3 din HG nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, se aplica in mod corespunzator. Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie - conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1Cerinta nr. 2 Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (conform Notificarii A.N.R.M.A.P. nr. 149/2013). In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situa?ie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.509/2011; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organele abilitate, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (conform Notificarii A.N.R.M.A.P. nr. 149/2013). In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situa?ie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.509/2011;
- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 2 in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal.Cerinta nr. 5 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului nr.3in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal.;Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante referitor la derularea procedurilor de achizitie publica (art. 33^1 alin. 4 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) : Vicentiu-Octavian Zorzolan ? Director general autoritate contractanta si membru in Consiliul de Administratie;Valentin Vagaon ? presedintele Consiliului de Administratie;Dumitru Laurentiu Andrei ? membru in Consiliul de Administratie;Alin Chitu ? membru in Consiliul de Administratie;Simona-Teodora Forsea ? membru in Consiliul de Administratie;Nicolae Tudor ? Director Executiv;Cristian Virgilius Iorgulescu ? Director Tehnic;Sorin Toader ? Director Dezvoltare;Claudiu Roman ? Sef Serviciu Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor ;Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii.Persoane juridice/fizice straine: - se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus.* In cazul in care la procedura se prezinta un mandatar al ofertantului, acesta va prezenta un mandat de la societatea in cauza, care sa dovedeasca faptul ca acesta este mandatat sa reprezinte ofertantul la procedura de achizitie. Cerinta nr. 1 Certificat constatator, cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, respectiv: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, trebuie saprezinte, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.NOTA : In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original. In conformitate cu prevederile art. 16 alin.(2) din Legea 346/14.07.2004, dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri , de garantia de participare si de garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse , lucrari si servicii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012 ?i 2013, se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011 :1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012 :1 euro = 4, 4560 leiAnul 2013 :1 euro = 4, 4190 leiPentru calcul echivalentei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se va aplica cursul mediu anual alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, fara a limita la echivalenta euro/lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Cerinta nr. 2Ofertantii vor prezenta mostre gratuite, respectiv 1 rola cu latimea de 42cm sau 45 cm/80g/mp, in vederea testarii acesteia atat in cadrul procesului de productie, catsi in cadrul Laboratorului de Expertiza si Cercetare din cadrul companiei.Mostrele vor fi insotite de aviz de insotire a marfii, cu mentiunea ?Nu se factureaza?.In cazul in care un ofertant nu are posibilitatea de a prezenta mostra conform solicitarii de mai sus, pentru a nu ingradi posibilitatea de participare in cadrul procedurii, autoritatea contractanta accepta si o alta dimensiune de rola, cu o latime cuprinsa intre 24 cm si 48 cm, sub conditia ca mostra prezentata sa aiba toate celelalte caracteristici solicitate prin caietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer