Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de imunoglobulina


Detaliu pentru invitatia numarul 323750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Copii Brasov
Numar invitatie: 323750/09.04.2012
Denumire contract: Achizitia de imunoglobulina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Copii BrasovCod fiscal: 4317738, Adresa: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Telefon: 0268/415130, Fax: 0268/418988
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Romania, cod postal: 500063, telefon: +40 0268415130, fax: +40 0268418988, persoana de contact: Ileana Capraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Copii Brasov - Serviciul Administrativ-Aprovizionare, str. Nicopole, nr. 45, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de imunoglobulina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de medicamente din categoria imunoglobulina
II.1.6) CPV: 33651520-9 - Imunoglobuline (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Nr.Lot Denumire produs Valoare garantie participare1 Imunoglobulina normala pt adm intravasculara pulb.liof.pt.iv 2.5g/50mg 2100 lei2 Imunoglobulina normala pt adm intravasculara pulb.liof.pt.iv 5 g/100ml 1440 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Solicitat ¦1. Prezentare formular Anexa 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69 indice 1 Solicitat1. Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 2Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, urmatoarele documente: 1.-certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie conform cu originalul.2.-certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul3. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul unitatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Mazgareanu Ioan, Director Financiar-Contabil - Ec. Popa Mariana, Sef Serv. Adm-Aprovizionare - Ing.Ec. Onofrei Vasile, Sef Birou Aprovizionare - Ec. Sabadusi Monica, Consilier Juridic - Ciocaltea Roxana4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 46. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 6In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/ copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, documentul original/copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita completarea Formularului ?Informatii generale? - Anexa nr. 7 (In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective si completarea formularului ?Informatii generale? anexa nr. 7.) Se solicita prezentarea ultimului bilant contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista a furnizarilor de produse in ultimii 3(trei) ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor pentru minim un contract similar de valoare minima egala cu valoarea lotului pentru care se depune oferta sau cel mult a 3(trei) contracte de furnizare de natura similara a caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea lotului pentru care se depune oferta. Se solicita Certificatul ISO 9001 pentru activitatea desfasurata de ofertant sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer