Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE KITURI SI AGENTI DE DIAGNOSTIC COOFINANTATE


Detaliu pentru invitatia numarul 344624
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITAR VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MARAMURES
Numar invitatie: 344624/02.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DE KITURI SI AGENTI DE DIAGNOSTIC COOFINANTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITAR VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MARAMURESCod fiscal: 3695123, Adresa: str. VASILE ALECSANDRInr. 66, Baia Mare, Telefon: 0262-224031, Fax: 0262-224005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE KITURI SI AGENTI DE DIAGNOSTIC COOFINANTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de kit-uri si agenti de diagnostic pentru analize de laborator aferente bolilor cofinantate
II.1.6) CPV: 33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru participarea la prezenta procedura este prevazuta obligatia ofertantilor de a constitui o garantie de participare .Cuantumul garantiei de participare : lot 1 - 15 lei , lot 2 - 552 lei, lot 3 - 950 lei, lot 4 - 72.5 lei .In conformitate cu art.86 alin1 din H.G.925/2006, garantia se poate constitui prin: - virament bancar depus in contul RO10TREZ4365005XXX005585 deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantum prevazut in prezenta documentatie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei(va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si la casieria unitatii D.S.V.S.A. MARAMURES. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278 indice 1 din O.U.G 34/2006 aceasta aplicandu-se doar lotului 3 avand in vedere valoarea estimata a fiecarui lot..Cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In baza prevederilor art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare , garantia de participare a operatoriloreconomici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.In acest caz , operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va face dovada neincadrarii in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: l In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Incadrarea in situatia prevazuta de art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.2) Ofertantul va face dovada neincadrarii in dispozitiile in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: - original Incadrarea in situatia prevazuta de art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.3) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, a copiei legalizate sau a copiei lizibile cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridiceromane, respectiv original sau a copiei cf. cu originalul si a traducerii legalizate in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte. Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si nu sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu., (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse4) Ofertantul va prezenta Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.5) Ofertantul va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoanele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Director Executiv ? Dr. Crisan Danut, 2. Director Executiv Adj. Sanatate nim. ? Dr.Pop Vasile 3. Sef Serviciu Economic si Administrativ ? Ec. Bodonea Georgeta 4. Sef Laborator. ? Dr.Ciobanu Horatiu Sorin 5. Dr. Ivanciuc Ileana 6. Dr. Marc Simona 7.Dr. Hajdu Tamas 8.Comp. Investitii si achizitii publice ? ing. ec. Simina Daniel6) Ofertantul va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata. De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006. Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica. 2. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 1, 2 si 4, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiileprevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.7). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?. Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire. Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011). Mod de dovedire: 1. Se va atasa Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? original. 2. Se va prezenta acordul de subcontractare - original, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa contracte si dupa traducerea legalizata in limba romana dupa acestea. 3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 4, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.8). Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere. Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati ? in original. 2. Contractul de asociere (Acord/Contract de asociere), in original (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa acorduri si dupa traducerea in limba romana dupa acestea.1)Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul 1.Certificat constatator - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor precum si faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea/comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferta, valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului , iar codul CAEN al activitatilor desfasurate de ofertant sa aiba corespondent in obiectul contractului.2.Autorizatie de comercializare pe fiecare produs, pentru firma care comercializeaza conform Ordinului ANSVSA nr.81 /septembrie 2008
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat la organele fiscale competenteInformatii generale - declaratie privind cifra de afaceriin dimeniul de activitate aferent obiectului contractului originalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , conform art.188 alin. 1 lit.a din OUG 34/2006 Document emis de organisme nationale sau internationale acreditate careconfirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer