Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de lemn de foc esenta tare, pentru 4 locatii, conform Caietului de sarcini.


Detaliu pentru invitatia numarul 334508
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01405- MUNCELU DE SUS
Numar invitatie: 334508/29.08.2012
Denumire contract: Achizitia de lemn de foc esenta tare, pentru 4 locatii, conform Caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01405- MUNCELU DE SUSCod fiscal: 4701347, Adresa: Sat Muncelu de Sus, Com.Mogosesti-Siret, jud.Iasi, Muncelu de Sus, Telefon: 0232/713947, Fax: 0232/713954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: U.M. 01405, sat Muncelu de Sus, Com.Mogosesti-Siret, jud.Iasi, Romania, cod postal: 707335, telefon: +40 232713947, fax: +40 232713954, persoana de contact: Moro?anu Petronel.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 01405, sat Muncelu de Sus, Com.Mogosesti-Siret, jud.Iasi, Romania, cod postal: 707335, telefon: +40 232713947, fax: +40 232713954, persoana de contact: Moro?anu Petronel.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lemn de foc esenta tare, pentru 4 locatii, conform Caietului de sarcini.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie furnizarea urmatorului produs: lemne de foc - esenta tare, cod CPV 03413000-8, furnizorul avand obligatia de a livra produsele la destinatia finala indicata de achizitor, respectiv in depozitul U.M. 01405 Muncelu de Sus, jud. Iasi (240 tone), U.M. 01430 Bacesti, jud. Vaslui (230 tone), U.M. 01508 Argestru, jud. Suceava (350 tone) si U.M. 01405 ?R? Muncelu de Sus (locatia Roman) (80 tone).
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimata a fiecarui lot in parte, respectiv: - LOT 1: UM 01405 Muncelu de Sus: valoare garantie = 1.200, 00 RON;
- LOT 2: UM 01430 Bacesti: valoare garantie = 1.150, 00 RON;
- LOT 3: UM 01508 Argestru: valoare garantie = 1.750, 00 RON;
- LOT 4: UM 01405 locatia Roman: valoare garantie=400, 00 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de 7 zile lucratoare de la data punerii la dispozitia ofertantului declarat castigator al procedurii, a unui exemplar al contractului, semnat de ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA;Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea achizitorului, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va acoperi toata perioada de derulare a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa datele si informatiile cerute de formularul prevazut in anexa nr. 1.Totodata, se vor prezenta, de catre persoane juridice/fizice romane datele si informatiile prevazute in anexa nr. 2 si, in plus, vor fi prezentate, a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 conform Anexei nr. 4.b)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 conform Anexei nr. 5;c) Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, conform formularului prezentat in anexa nr. 3.d) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului de stat din care sa rezulte inexistenta datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor ? formular tip eliberat de autoritatile competente (se va accepta si copie conforma cu originalul).e) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte inexistenta datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor ? formular tip eliberat de autoritatile competente (se va accepta si copie conforma cu originalul);f) Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta ? formular tip. Fiecare participant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Prezentare formular completat din Anexa nr. 6.B. In cazul persoanelor juridice /fizice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. A sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensObservatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta obligatorie pentru persoanele juridice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert teritoriala sau nationala, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii ? formular tip eliberat de autoritatile competente (se va accepta si copie conforma cu originalul).Cerinta obligatorie pentru persoanele fizice romane: - Autorizatie de functionare.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: cdt.UM 01405 Muncelu de Sus: col.dr.ing.Stelian Ceobanu, contabil sef: ec. Aurica Cojocaru, sef compartiment achizitii: mr.Gheorghe Rosu, sef compartiment juridic: jr. Simona Maftei.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: cdt. U.M. 02574 Buc: gl.mr. Ariton Ionita, contabil sef UM 02574 Buc: col. Bogdan Vasile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, precum si balanta de verificare la 31.03.2012;siDeclaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (conform modelului din Anexa nr. 2).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind capacitatea tehnica: a) Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea produselor;b) declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune op ec pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (utilaje, echipamente, mijloace auto, etc).2. Inf privind capac profesionala: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP, in format electronic, imediat dupa publicarea invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer