Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE LICENTE DE PRODUSE SOFTWARE SI SERVICII DE MANAGEMENT DE PROIECT


Detaliu pentru invitatia numarul 356378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI
Numar invitatie: 356378/09.12.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DE LICENTE DE PRODUSE SOFTWARE SI SERVICII DE MANAGEMENT DE PROIECT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTICod fiscal: 2844790, Adresa: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: +40 244575659/+40 244573171/242, Fax: +40 24457584/+40 244575312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100680, telefon: +40 244575659/+40 244573171/242, fax: +40 24457584/+40 244575312, persoana de contact: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTIB-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE LICENTE DE PRODUSE SOFTWARE SI SERVICII DE MANAGEMENT DE PROIECT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE LICENTE DE PRODUSE SOFTWARE SI SERVICII DE MANAGEMENT DE PROIECT
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 507, 520.39 - 558, 380.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11000 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr. 925/2005 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitiepublica din PUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare poate fi constituita si in alta monedadecat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii in SEAP a invitatiei de paricipare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau2. ordin de plata in contul U.P.G.din Ploiesti nr.RO60TREZ521504601X000271, deschis la Trezoreria Ploiesti.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrumentde garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.1, sau un alt model care sa contina cel putindatele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original(la adresa mentionata la punctual I.1)Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul ofertelor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlociiconform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest pana la limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Formularul nr.2-Declaratie privind neincadrearea in prevederile art.180 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Formularul nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinitobligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la nivelul luniianterioare celei in care este prevazut termenullimita de depunere a ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de ma jos). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.(4)din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-aindeplinit obligatiile de platacatre bugetul local, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limitadedepunere a ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de ma jos);In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.(4)din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.-Formularul nr.4-Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010;
-Formularul nr.5- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, evitarea conflictului de interese cu personae care detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante cum sunt: Prof.univ.dr.ing. COLOJA Pascu Mihai ?RECTORConf.univ. dr. MARINOIU Cristian - PRORECTORConf.univ. dr. LAZAR Cornel - PRORECTORProf.univ.dr.ing. PETRESCU Marius Gabriel-Director Gen. Ad-tiv.Dr. ec. MIHAI ValiaMaria -Contabil sefCons. Jrd. GAMAN Adriana Alina - Of. JuridicIng. ZAMFIR Florin ?Responsabil Departament TICIng. STANCIU Olimpia - Sef Birou AchizitiiEc. NICULA Luminita Iuliana - Birou AchizitiiIng. PAUN Mihaela Luminita - Birou AchizitiiSubing. BULEARCA Claudia Elena -Birou achizitiiBUCUR CameliaAnca?Adm. financiar -Birou AchizitiiEc. Petrea Elena Lacramioara - Sef Birou ContabilitateBORCEA Ruxandra Camelia - Adm. financiar -ServiciulContabilitateNota: a) Ofertele depusede operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor conf.art.9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.b)Dovada indeplinirii obligatiilorde plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscal sau alte documente echivalente), precum si un certificate de rezidenta fiscal (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal incheiat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul constatator trebuie sacontina date actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: a)Codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului.b)In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezultecompetenta acestora de a prestaserviciile care fac obiectul prezentului contract.c) Operatorii economici(straini) vor prezenta documente care dovedesco forma de inregistrare/ atestareori apartenenta din punct de vedere professional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cutara de origine. tara in care operatorul economic este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 : Se vor prezenta informatii generale aferente ultimilor trei ani din care sa reiasa ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani fiscali incheiati este cel putin egala cu suma de 372 254 RON. Se solicita: a) Formularul nr.6 Informatii generale b) Documente care sa probeze nivelurile cifrei de afaceri cum ar fi: bilanturi contabile din care rezulte cifra de afaceri globala, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc. edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea economico-financiara -In cazul sustinerii, ofertantul va prezenta un angajament ferm, conform O.U.G. 34/2006, art. 186, alin.(2)-completare formular nr. 20. -In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se va avea in vedere cifra medie de afaceri cumulata a tuturor asociatilor. Nota: Documentele prezentate de operatorii economici straini vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - experienta similaraListaprincipalelor livrari de produse/servicii prestate in ultimii 3 ani- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea/prestarea de produse/servicii similare in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G.34/2006. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse siprestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) va face dovada ca au furnizat/prestat in ultimii 3 ani, in cadrul a maxim 2 contracte, produse/servicii de natura celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, in valoare de 186 127 RON(livrare licente software, servicii de project management, analiza, dezvoltare, testare, implementare, instalare/configurare, garantie)Nota: In vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara se va prezenta un numar maxim de 2 contracte din care sa rezulte activitatile enumerate mai sus.Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.In cazul sustinerii, ofertantul va prezenta un angajament ferm, conform O.U.G. 34/2006, art. 186, alin.(2)-completare formular nr. 21.Prezentarea de Informatii privind subcontractantii cu specializarea acestora . Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Se va completa formularul 8 (original, semnat si stampilat de ofertant si de fiecare subcontractant)Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertant., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului: - Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului (se va completa formularul 9)- Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate care nu este angajat al ofertantului (se va completa formularul 10)- CV - formularul 11 completat si alte documente relevante (ex: diplome de absolvire a studiilor) aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta, semnat de titular si datat.Nota: Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/ calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, astfel cum sunt acestea mentionate, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca, alte documente pentru dovedirea experientei profesionale specifice., Pentru echipa de implementare proiect este necesara urmatoarea componenta si calificari minime: Manager de proiect ? 1 persoanaExpertul solicitat trebuie sa indeplineasca minim urmatoarele cerinte: - Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
- Certificat sau diploma emisa de institutii autorizate in domeniul formarii managementului de proiect (ex: Project Management Professional sau echivalent);
- Experienta profesionala generala de minim 3 ani;Experienta profesionala specifica: implicare in minim 1 proiect similar.Expert analiza software ? 1 persoanaExpertul solicitat trebuie sa indeplineasca minim urmatoarele cerinte: - Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
- Cunostinte fundamentale teoretice in realizarea analizei si proiectarii sistemelor. Se vor prezenta certificate sau diplome, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul analizei si proiectarii sistemelor, emise de institutii autorizate (Certified Business Analyst Professional sau echivalent);
- Experienta profesionala generala de minim 3 ani;
- Experienta profesionala specifica: implicare in minim 1 proiect similar.Expert dezvoltare software ? 1 persoanaExpertul solicitat trebuie sa indeplineasca minim urmatoarele cerinte: - Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
- Cunostinte fundamentale teoretice privind devoltarea solutiilor software. Se vor prezenta certificate sau diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele de nivel profesional detinute in domeniul dezvoltarii solutiilor/aplicatiilor software cum ar fi Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) sau echivalent, emise de institutii autorizate;
- Experienta profesionala generala de minim 3 ani;
- Experienta profesionala specifica: implicarea in minim 1 proiect similar.Expert tester ? 1 persoanaExpertul solicitat trebuie sa indeplineasca minim urmatoarele cerinte: - Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
- Specializare profesionala in domeniul testarii IT. Se vor prezenta certificate sau diplome de absolvire, care sa ateste detinerea cunostintelor in domeniul testarii IT, cum ar fi ISTQB Certified Tester sau echivalent, emise de institutii autorizate;
- Experienta profesionala generala de minim 3 ani- Experienta profesionala specifica: implicarea in minim 1 proiect similar.Expert administrare sistem ? 1 persoanaExpertul solicitat trebuie sa indeplineasca minim urmatoarele cerinte: - Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
- Specializare profesionala in proiectare si implementare infrastructura precum Microsoft Systems Engineer on Microsoft Windows Server (MCSE) sau echivalent, emise de institutii autorizate;
- Experienta profesionala generala de minim 3 ani.- Experienta profesionala specifica: implicarea in minim 1 proiect similar. Informatii privind sistemul de management al calitatii implementat la nivelul societatii pentru activitatile aferente realizarii obiectului contractului, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2013 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer