Achizitie publica - Achizitia de lucrari de constructii- montaj pentru obiectivul de investitii ?Centrul National de Informare si Promovare Turistica in Judetul Valcea?
Detaliu pentru invitatia numarul 341356
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341356/21.12.2012
Denumire contract: Achizitia de lucrari de constructii- montaj pentru obiectivul de investitii ?Centrul National de Informare si Promovare Turistica in Judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VALCEACod fiscal: 2540929, Adresa: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250732901/103, Fax: +540 0250735617
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lucrari de constructii- montaj pentru obiectivul de investitii ?Centrul National de Informare si Promovare Turistica in Judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin realizarea proiectului ?Centrul National de Informare si Promovare Turistica in Judetul Valcea? (CNIPT), finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ??Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3 ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?, se urmareste ca obiectiv general, crearea unui centru de informare turistica amplasat in municipiul Ramnicu Valcea, parte a unei retele nationale de centre de informare si promovare turistica in zone cu potential turistic ridicat, care sa asigure un grad cat mai mare de acoperire a cererii de informatii turistice si sa imbunatateasca capacitatea de informare turistica locala si regionala, in conditiile inexistentei sau existentei sporadice a altor centre de informare la nivel de judet si Regiune.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 473, 386.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de 9.467 Lei. Garantia de part. se va constitui in conformitate cu art. 86, alin. 1 din H.G. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat mai sus si valabila pentru perioada de 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO66TREZ6715006XXX000142, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea, cod fiscal: 2540929. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul Scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse la deschidere, fiind considerate ca inacceptabile.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta, la cursul comunicat de BNR, s-a stabilit ca fiind cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006: a)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011. b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract. In cazul scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Informatii privind asociatii: -Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.-Operatorii economici care se asociaza, vor prezenta in cadrul ofertei, un acord de asociere formularul nr. D2. (a se vedea modelul la Sectiunea ?formulare?)-In acordul preliminar, se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.-Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.-Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie respectate de fiecare asociat in parte.-Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2.Declaratie privind eligibilitatea: completarea formularului 12A.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare formular 12B.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare formular 12C.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completare formular nr. 8. potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a coroborat cu art. 69^1, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. In acest sens se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006 - formularul nr. 9. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele Consiliului Judetean Valcea Ion Cilea, Vicepresedinte Dumitru Persu, Vicepresedinte Pistol Bogdan Alexandru, Secretar al Judetului Constantin Dirinea, Director Executiv Carmen Alexandrescu, Director Executiv Mircea C-tin Predescu, Director Executiv Bogdan Lastun, Director Executiv Florea Mierlus, Arhitect Sef Rozalia Harambasa, Director Executiv Adj. Vasilica Mazilu, Sef serviciu buget Andreea Virtej, consilierii judeteni care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Mihaela Andreianu, Belciu Ion, Bulacu Romulus, Dumitru Gery Buse, Adrian Busu, Florinel Butnaru, Aurelian Carstea, Teodosie Filip, Gheorghe Folea, Petre Grigore, Remus Grigorescu, Adam Jinaru, Ioana Lita, Alina Lupu, Victor Marin, Claudia Militaru, Iuliana Moise, Mircea Iova, Alexandru Oproaica, Pasat Gheorghe, Petrescu Remus, Pirvu Constantin, Poenaru Mircea Constantin, Popescu Victor George, Prala Stefan, Radulescu Constantin, Simion Aurel, Stanculescu Victor George, Tarasenie Dumitru, Tranca Teodor.7.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata : - - Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular - tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate anterior trebuie sa ateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor, este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, sunt considerate ca fiind indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, in conformitate cu art. 9, alin (1) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011.In cazul in care ofertantii uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi luate in considerare si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date (art. 9, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).Persoanele juridice straine, vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele.-Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i)art 5 alin 3 Ordin 509/2011. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile din cuprinsul certificatului constatator, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a)ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte acest certificat in original/copie legalizata pentru conformitate.- Atestat tip B, eliberat in conformitate cu prevederile Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin Ordinul ANRE nr. 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare.- Autorizatie in domeniul apararii impotriva incendiilor, eliberata in conformitate cu prevederile art. 1din Metodologia de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor aprobata prin Ordinul nr. 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, prin care se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Lista va cuprinde valori, perioade de executie, beneficiari. Completare Formular nr. 12 F si Anexa 1 la Formular nr. 12 F., 2.Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (contract/proces verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarede minim 450.000 lei, fara TVA, Completare Anexa 2 la Formular nr. 12., 3.Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Completare formular nr. 12H; Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea de utilaje, echipamente. Se pot prezenta contract / precontract sau angajament de inchiriere., 4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista cu pers. specializat si direct implicat in realizarea contractului. Pers. de spec. propus pentru derularea contractului, trebuie sa detina cel putin urmatoarele functii: Sef de santier executie ? inginer cu exp. prof. in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Responsabil tehnic cu executia atestat cf.Ord.777/2003 al Min. Lucr. Pb. Transp. si Loc., cu modif. si compl. ult. si L.10/1995 privind calit. in constructii, cu modif. si compl. ult.; Persoana desemnata cu raspunderi specifice, in domeniulsanatatii si securitatii in munca cf. Legii nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca cu mod. si compl.ult.;Resp cu asig.calit.AQ/CQ, atestat prin disp. interna; Coord. in materie de securitate si sanatatein munca, daca este cazul, in cond. art.7 dinHG300/2006 privind cerintele min. de securit si sanat.pt santiere, Se vor preciza rolul si atributiile fiecarei persoane nominalizate. Declaratiile de disponibilitate - formular 4, vor fi semnate in original. Se vor completa CV-urile, , cadrelor de conducere si ale persoanelor direct implicate in derularea contractului, Formular 12K; CV-urile vor fi insotite de o copie a documentelor justificative, care atesta calificarea in domeniu (ex. diplome, autorizatii, atestate etc). copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca sau de colaborare aferente. Este permisa si prezentarea unui angajamant, si doar in situatia in care ofertantul este declarat castigator, va incheia contract/ contracte individuale de munca cu personalul de specialitate., 5. In cazul subcontractarii se vor prezenta: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti: completare formular nr.12G;Date de recunoastere ale subcontractantilor; Resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Dupa caz, se va prezenta acordul acestora, conform formularului de subcontractare. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia, la incheierea contractului, sa prezinte contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta., 6.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (2) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Completare FormularD5. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a)c1)si d)din OUG nr.34/2006, cu modif. si compl. ult. Se va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult, Pentruechivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. 1.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001:2008 pentru domeniul constructii civile, sau echivalent al acestuia, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., 2.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului care sa ateste implementarea sistemului de management de mediu potrivit standardului ISO 14001:2005 pentru domeniul constructii civile, sau echivalent al acestuia, valabil la data limita de depunere ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a managementului de mediu nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 08:55