Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de lucrari de ?Reamenajare cantina CDZ Bucuresti?


Detaliu pentru invitatia numarul 354055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Numar invitatie: 354055/24.09.2013
Denumire contract: Achizitia de lucrari de ?Reamenajare cantina CDZ Bucuresti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083320, fax: +40 212083260, persoana de contact: camera A 205 ? secretariat, AureliaDumitrescu +40 212083186, Cristina Monac +40 212083502
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10 sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lucrari de ?Reamenajare cantina CDZ Bucuresti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari de ?Reamenajare cantina CDZ Bucuresti? conform caietului de sarciniValoarea estimata totala a contractului fara TVA cfm OUG 34/2006 art 29 alin.2 ind.1 este de 848.972, 60 lei. Valoarea estimata supusa procedurii fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 806.722, 48 lei (cheltuielile diverse si neprevazute sunt in valoare de42.250, 12 lei, reprezentand 5, 23% din valoarea estimata supusa procedurii).
II.1.6) CPV: 45212422-0 - Lucrari de constructii de cantine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 848, 972.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 12.800 lei.Daca garantia este constituita in alta valuta, cursul de referinta leu/alta valuta avut in vedere la depunerea gar.de participare va fi cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Ofertantii IMM beneficiaza de 50% reducere, cfm Legii 346/ 2004 cu modif si complet ulterioare.In cazul depunerii de oferte in asociere, gar de participare trebuie constituita in numele asocierii.Per de valabilitate a gar de participare trebuie sa fie cel putin egala cuper de valab a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor).Cfm art.86 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare gar de participare se poate constitui: sub forma de scrisoare de gar bancara pt participare(Formular A)sau prin OP in contul IBAN RO86ABNA4100264100234512 deschis la RBS ROMANIA SA sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc de asigurari.Gar de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Conditii de retinere a garantiei de participare-RA ROMATSA-DR Bucuresti are dreptul de a retine gar de partic, operatorul economic pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in per de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in per de valab a gar de participare;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de valab a ofertei.Cfm preved art. 278ยน din OUG 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, in caz de contestatii, in masura in care C.N.S.C.respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere, R.A. ROMATSA-DR Bucure?ti are dreptul de a retine contestatorului din gar de particip suma de 4.586, 72 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului de executie, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular B) sau de o societate de asigurari.Conditii de constiuire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile de la data semnarii contractului.Valabilitate garantiei de buna executie a contractului este pana la data expirarii perioadei de garantie a lucrarilor executate. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50% din val. garant. de buna exec. vor depune docum. prin care dovedesc ca se incadreaza in preved.Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: completare Formular 1In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul 1 semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: - completare Formular 2In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 [neincadrarea in prevederile art. 181 litera a), c^1) si d)] semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie cu oferta independentaCfm. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Cerinta obligatorie: completare Formular 3Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? conflictul de interesePersoane cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA: Director General - Aleodor Marian FRANCU, Director Financiar si Plan de afaceri Silvia POPEANGA, Persoanele implicate in procedura: Adrian ILIESCU, Cristina MONAC, Aurelia Costache, Cerasela TOBA, Marius GHITESCU, Florin MILITARU, Iulian STRAT, Aurelia DUMITRESCU/ Alina GHITA) - Cerinta obligatorie: completare Formular 4 Cerinta nr. 1 - Informatii privind Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC /Autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata. Se permite si prezentarea documentului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform ordinului nr.509/2011Cerinta nr. 2 - Informatii privind Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Informatii privindsituatia economico-financiara - Ofertantul va prezenta bilant contabil pe ultimii 3 ani inregistrat si vizat de organul fiscal, Cerinta 2 - Informatii generale ? se solicita media cifrei de afaceri medie globale pe ultimii 3 ani de cel putin 1.000.000 lei in domeniul de activitate aferent obiectului contractului - completare Formular 5(Conversia leu/alta valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv)Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (pentru abeneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare)., Tert sustinatorArt. 186 - OUG nr. 34/2006, cu modific si complet ulterioare: (1)Capacitatea economica si financiara a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformit cu preved. alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective (Formularul 1A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/ candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupulbeneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu ?i ca au fost duse la bun sfar?it, lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 800.000 lei. Se vor prezenta certificate/ documente/ Procese-Verbale de buna execu?ie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada ?i locul execu?iei lucrarilor, din care sa rezulte execu?ia, Cerinta 2 - Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare. Se va completa Formularul 7 ? Experienta similara. Pentru fiecare contract, se va lua in calcul cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., Cerinta 3 - Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice din dotare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta 4 - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a altor persoane responsabile pentru executarea lucrarilor; se solicita existenta unui responsabil tehnic cu executia lucrarilor cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform prev. Legii 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, privind calitatea in constructii., Cerinta 5 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va completa Formularul 9 (declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere si specializarea acestuia/acestora), Cerinta 6 - Atestare ANRE pentru executie instalatii joasa tensiune si verificari instalatii electrice joasa tensiune in cfm. Cu Legea 123/2012 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ANRE 24/2007Tert sustinatorArt.190-OUG 34/2006, cu modific si complet ulterioare(1) Capacit.tehnica si profesionala a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza capacit tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conform cu preved alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinereade care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat/ofertant resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustin tehnica si profes nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupulbeneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiileprevazute la alin. (2). Cerinta 1 - Certificat ISO 9001:2008, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii cu termen de valabilitate in vigoare la data limita de depunere a ofertei., Cerinta 2 - Certificat ISO 14001:2005 , de atestare a sistemului de management de mediu, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al mediului cu termen de valabilitate in vigoare la data limita de depunere a oferteisauDeclaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer