Achizitie publica - Achizitia de lucrari de ?Reamenajare cantina CDZ Bucuresti?
Detaliu pentru invitatia numarul 357088
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357088/23.01.2014
Denumire contract: Achizitia de lucrari de ?Reamenajare cantina CDZ Bucuresti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 2083320, fax: +40 2083260, persoana de contact: camera A 205 ? secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lucrari de ?Reamenajare cantina CDZ Bucuresti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari de ?Reamenajare cantina CDZ Bucuresti? conform caietului de sarciniValoarea estimata totala a contractului fara TVA cfm OUG 34/2006 art 29 alin.2 ind.1 este de 848.972, 60 lei. Valoarea estimata supusa procedurii fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 806.722, 48 lei (cheltuielile diverse si neprevazute sunt in valoare de42.250, 12 lei, reprezentand 5, 237% din valoarea estimata supusa procedurii).
II.1.6) CPV: 45212422-0 - Lucrari de constructii de cantine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 848, 972.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 12.800 lei.Daca garantia este constituita in alta valuta, cursul de referinta leu/alta valuta avut in vedere la depunerea gar.de participare va fi cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Ofertantii IMM beneficiaza de 50% reducere, cfm Legii 346/ 2004 cu modif si complet ulterioare.In cazul depunerii de oferte in asociere, gar de participare trebuie constituita in numele asocierii.Per de valabilitate a gar de participare trebuie sa fie cel putin egala cu per de valab a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor).Cfm art.86 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare gar de participare se poate constitui: sub forma de scrisoare de gar bancara pt participare(Formular A)sau prin virament bancar in contul IBAN RO86ABNA4100264100234512 deschis la RBS ROMANIA SA sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc de asigurari. Gar de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Conditii de retinere a garantiei de participare-RA ROMATSA-DR Bucuresti are dreptul de a retine gar de partic, operatorul economic pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in per de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in per de valab a gar de participare;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de valab a ofertei.Cfm preved art. 278ยน din OUG 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, in caz de contestatii, in masura in care C.N.S.C.respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere, R.A. ROMATSA-DR Bucure?ti are dreptul de a retine contestatorului din gar de particip suma de 4.586, 72 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului de executie, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular B) sau de o societate de asigurari.Conditii de constiuire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile de la data semnarii contractului.Valabilitate garantiei de buna executie a contractului este pana la data expirarii perioadei de garantie a lucrarilor executate. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50% din val. garant. de buna exec. vor depune docum. prin care dovedesc ca se incadreaza in preved.Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Cerinta obligatorie: completare Formular 1 In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul 1 semnat de catrereprezentantul legal al tertului sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -completare Formular 2In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 [neincadrarea in prevederile art. 181 litera a), c^1) si d)] semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie cu oferta independentaCfm. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Cerinta obligatorie: completare Formular 3Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? conflictul de interesePersoane cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA: Director General - Aleodor Marian FRANCU, Director Financiar si Plan de afaceri Silvia POPEANGA, Persoanele implicate in procedura: Adrian ILIESCU, Cristina MONAC, Aurelia Costache, Cerasela TOBA, Marius GHITESCU, Florin MILITARU, Iulian STRAT, Aurelia DUMITRESCU/ Alina GHITA)- Cerinta obligatorie: completare Formular 4 Cerinta nr. 1 - Informatii privind Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC /Autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantii vor prezenta certificatul constatator in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform ordinului nr.509/2011.Cerinta nr. 2 - Informatii privind Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCerinta nr.3 - Atestare ANRE pentru executie instalatii joasa tensiune si verificari instalatii electrice joasa tensiune in cfm. Cu Legea 123/2012 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ANRE 24/2007
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 800.000 lei. Se vor prezenta certificate/ documente/ Procese-Verbale de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, din care sa rezulte executia de lucrari similare., Cerinta nr. 2 - Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare. Se va completa Formularul 7 ? Experienta similara. Pentru fiecare contract, se va lua in calcul cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr.3 - Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice din dotare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a altor persoane responsabile pentru executarea lucrarilor.Se solicita: - 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-1 responsabil control calitate ( CQ) cu atestat/decizie de numire valabile ladata limita de depunere a ofertelor;(In conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, privind calitatea inconstructii), Cerinta nr.5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va completa Formularul 9 (declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere si specializarea acestuia/acestora), Cerinta nr.6Tert sustinatorArt.190-OUG 34/2006, cu modific si complet ulterioare(1) Capacit.tehnica si profesionala a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza capacit tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conform cu preved alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinereade care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat/ofertant resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustin tehnica si profes nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupulbeneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiileprevazute la alin. (2). Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001:2008, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii cu termen de valabilitate in vigoare la data limita de depunere a ofertei., Cerinta nr.2Certificat ISO 14001:2005 , de atestare a sistemului de management de mediu, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al mediului cu termen de valabilitate in vigoare la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 13:06