Achizitie publica - Achizitia de lucrari de ?Reparatie sistem de sonorizare CDZ Bucuresti?
Detaliu pentru invitatia numarul 353581
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353581/10.09.2013
Denumire contract: Achizitia de lucrari de ?Reparatie sistem de sonorizare CDZ Bucuresti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083320, fax: +40 212083260, persoana de contact: camera A 205 ? secretariat; Dana Diaconu +40 212083540; Cristina Monac +40 212083502
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lucrari de ?Reparatie sistem de sonorizare CDZ Bucuresti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de ?Reparatie sistem de sonorizare CDZ Bucuresti?Valoarea estimata totala a contractului fara TVA conform OUG 34/2006 art 29 alin 2 ind 1 este de 539689.34 lei.Cheltuielile diverse si neprevazute reprezinta 5% din valoarea estimata supusa procedurii, respectiv 25699.49 lei.Valoarea estimata supusa procedurii fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 513989, 85 lei.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 689.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8000 lei.Daca garantia este constituita in alta valuta, cursul de referinta leu/alta valuta avut in vedere la depunerea gar.de part. va fi cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Conf.art.86 din HG925/2006 cu modif.si complet. ulterioare garantia de participare se poate constitui astfel: sub forma de scrisoare de garantie bancara pentru participare (Formular A) sau prin ordin de plata in contul IBANRO86ABNA4100264100234512 deschis la RBS ROMANIA SA sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria IMM-urilor, va fi admisa o garan?ie de participare in cuantum de 50% fa?a de suma sus men?ionata, conform Legii 346/2004 cu modif. ?i complet. ulterioare.Cond. de retinere a garantiei de participare: RA ROMATSA-DR Bucuresti are dreptul de a retine garantia de participare, operatorul economic pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ?isi retrage oferta in perioada de valabilitatea a acesteia;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a garantiei de participare;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Conform prevederilor art.278ยน din OUG34/2006, cu modif. si complet. ulterioare, in cazul in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de un operator economic, RA ROMATSA-DR Bucure?ti are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma de 4319, 70 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului de executie, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular B) sau de o societate de asigurari.Conditii de constiuire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Valabilitate garantiei de buna executie a contractului este pana la data expirarii perioadei de garantie a lucrarilor executate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: completare Formular 1Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: - completare Formular 2Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie cu oferta independenta (Conform Ordin ANRMAP nr. 314 /12.10.2010)- Cerinta obligatorie: completare Formular 5Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? conflictul de interese - Cerinta obligatorie: completare Formular 4Persoane cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA: Director General - Aleodor Marian FRANCU, DirectorEconomic - Silvia POPEANGA; Persoanele implicate in procedura: Adrian ILIESCU, Cristina MONAC, Aurelia Costache, Cerasela TOBA, Adrian RACHITAN, Catalin DROGOREANU, Elena Dana DIACONU/ Alina GHITA)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: completare Formular 3 Cerinta nr. 1 - Informatii privind persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrulCAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se va prezenta copia lizibila a certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului semnata si parafata de catre operatorul economic purtand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 - Informatii privind persoane juridicefizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 100.000 lei. Se vor prezenta certificate/documente/Procese-Verbale de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, din care sa rezulte executia de lucrari similare.Completare Formular 7, Cerinta nr. 2 - Ofertantul trebuie sa faca dovada experien?ei similare. Se va completa Formularul 8 ? Experienta similara. Pentru fiecare contract, se va lua in calcul cursul leu/valuta comunicat de BNR, valabil la data incheierii contractului respectiv, Cerinta nr. 3 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va completa Formularul 10 (declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora). De asemenea, subcontractantii vor prezenta declaratiile de neincadrare in prevederile art. 180, 181 lit.a), lit. c1), lit. d) din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001:2008, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii cu termen de valabilitate in vigoare la data limita de depunere a ofertei - Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001:2005 , de atestare a sistemului de management de mediu, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al mediului cu termen de valabilitate in vigoare la data limita de depunere a ofertei - Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent, Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului - Completare Formular 9Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 13:51