Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE LUCRARI DE REPARATII CURENTE SI AMENAJARI LA S.M.L. ILFOV


Detaliu pentru invitatia numarul 197796
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Cod de identificare fiscala: 14989140
Adresa: BUCURESTI, Bucuresti
Telefon: 021/3246400
Fax: 021/3246400
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIA DE LUCRARI DE REPARATII CURENTE SI AMENAJARI LA S.M.L. ILFOV
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ACHIZITIA DE LUCRARI DE REPARATII CURENTE SI AMENAJARI LA S.M.L. ILFOV, sectie externa a SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 11.03.2009 12:39
Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV , BD. BASARABIA, NR. 49-51, SECTOR 2, BUCURESTI - SECRETARIAT
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV , BD. BASARABIA, NR. 49-51, SECTOR 2, BUCURESTI - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 52, 974 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratia privind eligibilitatea(formular 12 A);
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006(formular 12 B);
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare;
- Certicat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
- Certificat de atestare fiscala persoane juridice;
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani.(Bilant la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008;)- Fisa de informatii generale;
- Prezentarea unui contract similar.)- Lista privind principalele lucrari in ultimii 3 ani(formularul 12F).- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform formularului 12 I-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, formularul 12 H
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer