Achizitie publica - Achizitia de ?Lucrari? la obiectivul de investitii ?Reamenajare Sala Cota Zero?
Detaliu pentru invitatia numarul 355730
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355730/14.11.2013
Denumire contract: Achizitia de ?Lucrari? la obiectivul de investitii ?Reamenajare Sala Cota Zero?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083450, fax: +40 212083564, persoana de contact: Magdalena DINU/ Gabriela ENACHE/ Adrian Cojoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083450, fax: +40 212083564, persoana de contact: Magdalena DINU/ Gabriela ENACHE/ Adrian Cojoc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de ?Lucrari? la obiectivul de investitii ?Reamenajare Sala Cota Zero?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini si Proiectului elaborat de Proiectant Constantin Ciurea Birou Individual de Arhitectura Valoarea estimata totala a contractului conform OUG 34/2006 art.29 alin 2 este de 8.890.849 lei Cheltuielile diverse si neprevazute conform devizului general de lucrari aprobat reprezinta 6, 7725 % din valoarea estimata, respectiv suma de 563.940 lei . Valoarea estimata supusa procedurii fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 8.326.909 lei
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 890, 849 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 83.000 lei si se constituie potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda, la calculul echivalentei se va avea in vedere cursul de schimb comunicat de BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a)prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara (Formularul A) sau de o societate de asigurari b)prin virament bancar in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 - BCR, WTC c)prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata/fila cec sau a unei sume in numerar conform HG 925/2006 art.86 (5). Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic. Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care operatorul economic a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa, la deschidere conform art. 33, alin. 3, litera b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum GBX a contractului: 5% din valoarea contractului de executie fara TVA. Termenul de constituire a GBX: 15 zile de la data semnarii contractului. Garantia de buna executie va avea valabilitate pana la data expirarii perioadei de garantie a lucrarilor executate. Conditii de constituire a GBX (conform art. 90 din HG 925/2006, HG 1045/2011 cu mod si compl ulterioare) astfel: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular B) emisa de o banca sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. - Daca partile convin, GBX se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBX in documentatia de atribuire. Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, in categoria IMM, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 2 - Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea lui;Certificat de participare cu oferta independenta - completare Formular 3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (conflict de interese)Persoana cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA sunt Directorul General, Dl. Aleodor FRANCU, Director Economic ? Silvia POPEANGA, Mihaela VARTIC ? presedinte comisie; membrii: Adrian COJOC, Doru SIMIONOV, Victor RAUSSE, Vlad PLATON, Florin MILITARU, Iulian STRAT, Sorin STAVILA, Cosmin DUMITRESCU, Andrei SURUGIU, Irina PINTILIE, Magdalena DINU - completare Formular 4Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea lui. 1. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate.Se va prezenta in original/copie lizibila/copie cu mentiunea conform cu originalul certificatul constatator valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.Informatiile solicitate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite acest lucru, operatorul economic poate depune, conform art.11 din HG 925/2006, o declaratie pe proprie raspundere referitor la indeplinirea aceste cerinte.Operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.2. Autorizatie ANRE pentru executie lucrari electrice de joasa tensiune conform reglementarilor legale respectiv - Legea Energiei nr.123/2012 si Normele ANRE
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Se solicita realizarea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 8.300.000 lei. La calcularea echivalentei leu/euro /alta valuta se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a fost dus la bun sfarsit cel putin un contract de lucrari similare; lista va fi insotita de o certificare de buna executie care sa indice beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti beneficiari, valoarea, perioada si locul de executie al lucrarilor avute in vedere., Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Se solicita declaratie, insotita de documente doveditoare, privind efectivul mediu de personal in ultimii 3 ani, inclusiv existenta Responsabilului cu controlul calitatii numit prin decizie si Responsabilului tehnic cu executia lucrarilor cu atestat valabil emis de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului conform Legii 10/1995 Legea calitatii in constructii, Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului ? Se va completa Formularul 9 Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 (sau echivalent), de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii, Dovada privind implementarea/certificarea unui Sistem de Management de Mediu: se solicita prezentarea de catre ofertant a certificatului ISO 14001:2004 sau certificat echivalent (orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu), sau orice alt mijloc de proba (de exemplu: manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management de mediu, declaratie de mediu, adeverinta de la un organism de certificare ca are sistemul de management de mediu in curs de certificare, etc.) pentru a demonstra capacitatea tehnica a acestuia privind aplicarea si respectarea unor masuri de management al mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 14:16